MAKIJAŻ : randkowy?

Zapraszam Was dziś na propozycję makijażu romantycznego, randkowego :) Bardzo lubię tego typu makijaże, ponieważ podkreślają w nas to, co najpiękniejsze :)
 
 



KOSMETYKI : Bourjois podkład 123 Perfect, korektor Essence Stay all day, korektor zielony Delia, puder Bell, bronzer Catrice Cucuba, rozświetlacz Essence Vampire's Love, róż Bell, set do brwi Essence, baza pod cienie DAX, Sleek Darks, brązowa kredka Avon, tusz do rzęs Wibo GLSM, konturówka Inglot, szminka p2

Pozdrawiam,
Marta 

44 komentarze:

Świat Wery pisze...

przepiękny makijaż, taki niby prosty, a z klasą

ankas pisze...

Heh właśnie przygotowuję się na randkę, a tu Twój makijaż;) chyba zrobię coś podobnego;)

eweska pisze...

Bardzo ładny delikatny makijaż

Agnieszka Janoszka pisze...

piękny!
świetna kolorystyka <3
jest bardzo elegancki, ale zdecydowanie nie za mocny na randkę :)

The Lucky Mo pisze...

Jest pięknie:)

chodzpomalujmojswiat pisze...

cudny :)

agnesss25 pisze...

bardzo ładny , kobiecy i podkreslajacy twoja urodę

Ann pisze...

Śliczny makijaż :)

helloyellow. pisze...

Jaki piękny! : o

Paulina pisze...

piękny makijaż i kolczyki :)

nika88 pisze...

Śliczny makijaż, takie lubię najbardziej:)

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

makijaż baaaardzo przypadł mi do gustu

JuicyBeige pisze...

Świetny,prosty ale klasyczny:)

tylkokasia pisze...

bardzo mi się podoba!

Yuki. pisze...

Cuuudeńko! Nie wiem czemu, ale totalnie mnie zauroczył, jest perfekcyjny ^^

BERY pisze...

ma klase , boski;]

Emilia pisze...

slicznie Marcik , z klasa ! na tych 2 pierwszych zdjeciach wygladasz jak kobieta sukcesu :)!

Independent Woman pisze...

Oh, oh! Co za komplement! :) Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Hmmm.. Miło mi, dzięki :)

Independent Woman pisze...

Cieszę się Kasiu, że Ci się podoba ;)

Independent Woman pisze...

Dziękuję! :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Też takie bardzo lubię ;) Podobny makijaż miałam na swoim ślubie :)

Independent Woman pisze...

Kolczyki pochodzą z New Look'a i upolowałam je na wyprzedaży :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Dzięki!! :) :

Independent Woman pisze...

Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję! :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Tak, jest całkiem elegancki :)Fajnie, że Ci się podoba :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Nooo to bardzo cieszę się, że się do czegoś przydałam :D

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Magdalena pisze...

Faktycznie na tych dwóch pierwszych zdjęciach wyglądasz jak kobieta sukcesu!

Natalia Kurowska pisze...

śliczny makijaż :)

Ewu pisze...

Super makijaż ;)

n. pisze...

piękny! :)

Gonia pisze...

Kolczyki cudowne :D a makijaż ja zwykle perfekcyjny.

Yasminella pisze...

Podoba mi się cieniowanie powieki

dziewczyna mojego chłopaka pisze...

Martuś, ale pięknie :) Perfekcyjnie ;]

sauria80 pisze...

oczy sarny :)

dream7 pisze...

Piękne kolory , uwielbiam takie delikatne makijaże:)

Julia pisze...

Dzięki za inspiracje,długo zastanawiałam się jaki makijaż zrobić na walentynki i postawie na ten :)Kobiecy i delikatny :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook