Nowy krem na noc, dzisiejszy makijaż i kilka słów o "Fanaberii" oraz "Cyrku Nocy"

Całkowity miszmasz. :) Byłam wczoraj na niewielkich zakupach, celem kupna nowego kremu na noc. Wybór padł na Iwostin - do tej formy mam duże zaufanie i właściwie jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. W Super-Pharm natrafiłam na fajną promocję : ów krem + płyn micelarny z tej samej serii do cery naczynkowej za 47zł. :) 


Po drodze nawinęła mi się też Natura oraz I am :


Jeśli chodzi o "Fanaberie" J. Wrońskiej, o których wspominałam niedawno muszę stwierdzić, że koniec książki - choć mocno przewidywalny - był znacznie lepszy od jej początku.  Zawierał mniej niczego niewnoszących biznesowo-giełdowych definicji, więcej samej akcji którą czytało się rzeczywiście bardzo szybko i lekko. Podsumowując moje wrażenia po przeczytaniu, "Fanaberie" oceniłabym jako dobre. Nic więcej. Gdyby nie żmudny, nudny i niekonsekwentny początek, moje odczucia po zakończeniu powieści byłby lepsze.
Aktualnie zaczytuję się w "Cyrku Nocy" E. Morgenstern. Jestem po skończeniu części pierwszej, więc wiele powiedzieć nie mogę. Pewne jest jednak, że już dawno nie czytałam tak niezwykłej, magicznej - w każdym tego słowa znaczeniu - książki. Można ją pochłonąć momentalnie, jednak ja zdecydowałam, że  przyjemność z jej czytania będę sobie dawkować. Nie wiem, jak potoczy się akcja oraz jakie będą moje wrażenia po skończeniu całej książki, jednak pierwsza część absolutnie mnie porwała. Z niecierpliwością czekam na jutro...


Na koniec - makijaż dzisiejszy. Utrzymany w brzoskwiniowym tonie dzienniak :)


KOSMETYKI : podkład Avon Ideal Flawless, korektor Delia, p2 oraz Essence, puder MAC Blot Powder, bronzer Catrcie LE Cucuba, róż Essence Miami Roller, rozświetlacz Catcice spectaculART, meteoryty Guerlain, baza pod cienie DAX, cienie Inglot, tusz do rzęs Wibo, kredki Avon SuperShock, szminka p2 Sheer Glam 050.

Pozdrawiam, 
Marta


14 komentarze:

Malgosia Skowron pisze...

kiedyś zrobiłaś recenzję kremu na trądzik z Iwostin, teraz nie mogę jej znaleźć, mogłabyś napisać jak ten krem sie nazywał?
z góry dziękuję

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

przeważnie robię bardzo podobny makijaż oka

Independent Woman pisze...

http://independentwoman92.blogspot.com/2012/10/recenzja-iwostin-solercin-acne.html

:)

Malgosia Skowron pisze...

ooo dzięki:)

chodzpomalujmojswiat pisze...

też bardzo lubię Iwostin :)

KOSMETASIA pisze...

kusi mnie ta ksiazka cholernie ;P

tonia pisze...

też używałam tego zestawu z Iwostin;) Teraz mam z serii sensitia;)

Gonia pisze...

Również uwielbiam produkty Iwostinu.

Emilia pisze...

nie mialam nic z Iwostin ...ale skoro Ci sluzy i nie tylko widze Tobie musi byc dobry :)

Ann pisze...

Ładny makijaż :) podoba mi się :)

Kolorowy Pieprz pisze...

250 zł wczoraj przelałam Weltbildowi....czekam, czekam....cierpliwie, ale i tak ukradłabym Ci twoja biblioteczkę.... przechodzę na diete książkową...

Zwyczajna o wszystkim i o niczym ... pisze...

ale masz fajne te oczyska :)

PureMorning pisze...

świetna promocja na krem.

Chwila pisze...

Śliczny makijaż;)
Kolczyki super, uwielbiam promocje w I am :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook