RECENZJA : Delia, Mineral Velvet Skin, zielony korektor do twarzy

Już kilkukrotnie wspomniałam Wam, że od momentu w którym zakupiłam kółko korektorów z limitowanej edycji p2, nie mogę obejść się bez zielonego korektora do twarzy. Doskonale maskuje moją skłonną do zaczerwienień skórę naczynkową. 
Kilka tygodni temu wyruszyłam na poszukiwanie zielonego korektora dostępnego w Polsce. Szczerze mówiąc, wybór jest mocno okrojony, jednak udało mi się znaleźć niezły korektor w bardzo dobrej cenie. Jesteście ciekawe mojej opinii o korektorze z Delii? Zapraszam do recenzji.



OPAKOWANIE : Niewielka, 10 ml miękka tubka z której bez problemu można wydostać kosmetyk. 

 
CENA : ok. 10zł

DOSTĘPNOŚĆ : stacjonarne drogerie osiedlowe, sklepy internetowe (np. www.i-lovebeauty.pl

ZAPACH: kosmetyk bezzapachowy

 KOLOR : ciepła, pistacjowa zieleń : 


Po lewej stronie korektor Delia, po prawej bardziej chłodny i zdecydowanie bardziej kryjący korektor p2 :

KRYCIE : całkiem niezłe, jednak znacznie mniejsze niż korektor p2. Delia jest w stanie pokryć zaczerwienione policzki, miejsce wokół nosa i.... i radzi sobie z tym naprawdę dobrze. 

KONSYSTENCJA : rzeczywiście satynowa, bardzo przyjemna, pozostawiająca matowy efekt. Aplikując korektor należy robić to bardzo sprawnie, ponieważ ma tendencję do zbyt szybkiego zastygania, co skutkuje nieestetycznymi smugami.  

TRWAŁOŚĆ : przypudrowany korektor wytrzymuje na mojej buzi cały dzień. Nie waży się, nie roluje i nie spływa.

INNE : jedną, chyba najbardziej znaczącą wadą jaką odkryłam w tym kosmetyku jest skłonność do podkreślania rozszerzonych porów. Delia bardzo je lubi - włazi w nie i nadprogramowo je eksponuje. 

Podsumowując, dobry korektor w dobrej cenie. Jeśli szukacie korektora, który ukryje Wasze zaczerwienienia na twarzy to z czystym sumieniem mogę polecić ten. Należy jednak pamiętać, że lubi podkreślać rozszerzone pory. Czy kupię go ponownie? Jeśli nie znajdę żadnego innego w podobnej cenie, to zdecydowanie tak. :)



P.S.: Jeszcze jedno małe pytanie - czy jesteście zainteresowane postem na temat moich ulubionych (i tych mniej) sklepów internetowych? 

Pozdrawiam, 
Marta



12 komentarze:

Iwetto pisze...

Jak włazi w pory, to niestety nie jest to kosmetyk dla mnie ;]
Oczywiście że jesteśmy zainteresowane postami o ulubionych sklepach :D Zmykaj do pisania!

AGA-KA pisze...

zielony? ciekawe! :)

grey pisze...

dzięki za recenzję, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jego kupnem

SweetPerelka pisze...

OO ja Cię to dla mnie ooo tak zielony korektor na zaczerwienienia!W morde jeża a gdzie można go dostać?

zoila pisze...

Nigdy nie używałam zielonego korektora, ale może się skuszę, bo moje naczynka na nosie zaczynają świecić w ciemnościach.

mala0727 pisze...

czasem się przydaje zielony, będę pamiętać o tym ;)

Paulina pisze...

ja jestem zainteresowana takim postem, do tej pory zamawiałam w paatalu,ale teraz mają przerwę aż do stycznia i chętnie poznam jakieś inne, sprawdzone sklepy :)

Magdalena pisze...

Od jakiegoś czasu szukam dobrego korektora na zaczerwienia :P

Lisica pisze...

szukałam zielonego korektora, ponieważ tak jak i ty mam zaczerwienienia i naczynkowa cerę, ale jeśli faktycznie tak wchodzi w pory to nie jest to produkt dla mnie:( a szkoda.

Bella Mulier Stylle pisze...

Korektory z Delii są naprawdę dobrej jakości rozświetlający też jest super śmiało mogę polecić :) piszesz ciekawie także obserwuję i zapraszam :)

Emilia pisze...

nie mialam ,w sumie ja w zielonych o cale szczescie nie musze sama gustowac,ale dobry na zmarszczki bylby super i cienie pod oczami...niestety sama sie z takowym jeszcze nie spotkalam ,wciaz szukam

Kolorowy Pieprz pisze...

kółko p2 mam i uwielbiam- oszczędzam jak mogę...może w szafie p2 znajdziemy cos podobnego w stałej ofercie...

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook