Zielono mi!

Odkąd mam czerwono-podobne włosy, mam fioła ma punkcie koloru zielonego, turkusowego, limonkowego i wszystkich innych wariantów tej barwy. Od zawsze lubiłam zieleń, ale ostatnimi czasy to upodobanie daje znać o sobie znacznie mocniej.



Kosmetyki użyte : podkład rozświetlający Lovely, kółko korektorów p2, korektor na zaczerwienienia Delia, korektor pod oczy Essence Stay all day, puder p2, róż do policzków Inglot, rozświetlacz Catrice LE spectaculART, meteoryty Guerlain, set do brwi Essence, zielona jumbo kredka Golden Rose jako baza, cienie Sleek (Stor, Original), Catrice, szminka Catrice

Wczoraj ponowiłam koloryzację farbą chemiczną  - L'Oreal Casting Creme Gloss, truskawkowy pocałunek 460. Musiałam uciec się do takiego zabiegu przed farbowaniem znacznie delikatniejszą henną, ponieważ końce moich włosów wypłukały się na tyle, że nie było już tam czerwonej barwy tylko blondo-rudo-brązo-niewiadomoco. Niestety kolor wyszedł dużo ciemniejszy, niż oczekiwałam...


Z FLESZEM : 


BEZ FLESZA: 


Macie wrażenie, że kolor wpada trochę w malinę?

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, 
Marta

28 komentarze:

tonia pisze...

WOW- prześlicznie <3 Uwielbiam zielenie:)

Carmilla Make-up pisze...

Piękny makijaż :) Ślicznie wyglądasz w takim kolorze <3

Ann pisze...

Bardzo ładny makijaż :) i świetny kolor włosów :)

Agusiak747 pisze...

make up w Twoim stylu, pasuje Ci :D

a kolor włosów super! z 2 lata temu też taki miałam :)

Świat Wery pisze...

świetny makijaż, tak bardzo boję się zieleni na powiekach, a tutaj takie proste i jak cudne zestawienie

merczens pisze...

makijaż świetny, idealnie komponuje się z włosami :) a Martuś powiedz mi, czy ten podkład z Lovely w miarę dobrze kryje?

Independent Woman pisze...

Za kilka dni będzie o nim osobna notka. W każdym razie - kryje średnio (na pewno nie tak mocno jak Rimmel Wake me up, do którego czasem się go porównuje)...

:)

Gray pisze...

Łał, piękny makijaż ;) Lubię bardzo, ale to bardzo takie :)

I ten kolor włosów świetny! Żałuję, że mi takie nie pasują :((

Yuki. pisze...

Szalenie mi się podoba :D Świetnie pasuje do koloru włosów.

Ewu pisze...

Do twarzy Ci i w kolorze włosów i w zielonkawym makijażu :)

Yasminella pisze...

ja wole troszkę cieplesze odcienie czerwieni na glowie

Weronika Woźniak pisze...

kolor faktycznie truskawkowy ;) ja nauczyłam się, farbując przyjaciółkę wiele lat na różne rudości, że nie wolno patrzeć na opakowanie a właśnie na nazwę. Makijaż pasuje Ci świetnie :)

marchewka pisze...

piekny kolor :) sama mam rudości na głowie, które ubóstwiam :D

Independent Woman pisze...

Też wolę ;( Mam nadzieję, że szybko mi się spierze i będę mogła kombinować z czymś innym...

Independent Woman pisze...

Słuszne spostrzeżenie... Teraz będę patrzeć na nazwę w pierwszej kolejności ;)

Ginger pisze...

Zawsze podobała mi się czerwień na włosach :D Kiedyś nawet miałam, ale zrezygnowałam. Może z czasem do niej powrócę, ale na razie dobrze mi w brązach :) Śliczny makijaż, pasuje do Ciebie ;)

Lady In Purplee pisze...

Piękne połączenie na oczkach :) Mi się te włoski bardzo podobają, choć faktycznie bardziej malinowe niż truskawkowe są :)

Atabe pisze...

Świetnie wyglądasz, kolorek na włosach bardzo ładny a w połączeniu z zielenią na powiece jeszcze to już naprawdę rewelacja.

nika88 pisze...

no tak, bo zielony ładnie pasuje do Twoich włosów;)

Justyna pisze...

makijaż piękny :)
ale włosy no normalnie marzenie!!! :)

Lola pisze...

Uwielbiam zielony w makijażu oka! Masz przepiękne, duże oczy :)!

Turkusoowa pisze...

Ten makijaz świetnie pasuje do nowego koloru włosów,wyglądasz super,tak żywiołowo :)

Zauroczona-kosmetykami pisze...

prześwietny kolor włosów :)

tylkokasia pisze...

Rewelacyjnie wyglądasz :)

Emilia pisze...

Martus mieta i braz - pieknie CI w nich :)

Pani Be pisze...

Jak mnie tu dawno nie było! Świetne włosy! :)

Immenseness pisze...

wyglądasz sexi flexi w tej zieleni :) bardzo pasuje :) a mi truskawka też ciemna wyszła ale za każdym myciem jaśnieje

Lisica pisze...

jak zwykle piękny makijaż:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook