Independent Women Modliszką0109 ???

No tak. W końcu nadszedł ten dzień, w którym postanowiłam wzbogacić swój blog filmikami, które będą zamieszczane na portalu YouTube.



Gwoli jasności - youtubowy kanał Modliszka0109, jest jedynie dodatkiem do tego bloga, ponieważ w klasycznym blogowaniu czuję się jednak najlepiej. Stworzony został głownie dlatego, że poczułam potrzebę robienia postów (zainspirowanych właśnie filmikami urodowymi), które ciężko byłoby mi przenieść wyłącznie na słowo pisane w towarzystwie zdjęć. Mam nadzieję, że i taka forma mojej internetowej aktywności Wam się spodoba. 

Wszystkie chętne (i.. ciekawe ;P ) zapraszam do subskrypcji :) 

Pozdrawiam, 
Marta




11 komentarze:

Ewu pisze...

Zaraz zabieram się za oglądanie. :)

delishya pisze...

Istnieje rozbieżność - w tytule posta jest modliszka 0109

w samym poście modliszka 0105

A tak poza tym powodzenia :)

moniak85 pisze...

mi też chodzi po głowie nagrywanie filmików, ale moja lustrzanka nie ma funkcji nagrywania a aparat, który mógłby to robić jest za słaby :/

Świat Wery pisze...

fajnie wyszło:)miło Cię zobaczyć:)

merczens pisze...

Fajowy makijaż :)

Martuś pisze...

Ojeeej, a ja Cię jeszcze pamiętam z okresu kiedy kręciłaś filmy :) Będę zaglądać na kanał :)

lolita76548 pisze...

Kochana ja cię oglądałam jak kręciłaś wcześniej i mega się cieszę, że do tego wracasz!

Ann pisze...

Fajny make up, fajny filmik, tylko dźwięk jest za cichy i z laptopa mało co słyszałam :( (a miałam ustawione wszystko na full na kompie i na YT)

Magdalena pisze...

Ja już byłam, oglądałam i bardzo mi się podoba ;)

helloyellow. pisze...

też pamiętam i tez będę regularnie zaglądać! ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

świetny pomysł:)!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook