METAMORFOZA : Diana po raz kolejny :)

Bez zbędnych wstępów :
 

 
Dziś zdecydowałyśmy się na odcienie matowych szarości. Wydaje mi się, że Diana bardzo ładnie wygląda właśnie w tej barwie. Niestety twierdzi, że w fioletach wygląda źle. W granatach źle. W zieleni to już w ogóle paskudnie. Namówicie ją na odrobinę koloru! :) :)
 
KOSMETYKI : podkład Rimmel Wake me up, korektor pod oczy Essence, kółko korektorów p2, puder Bell, baza pod cienie Dax, cienie Inglot, biała kredka NYX, tusz do rzęs Lovely, bronzer Catrice, róż theBalm, rozświetlacz YSL, szminka Catrice :)
 
Pozdrawiamy,
Marta i Diana :)

12 komentarze:

Gonia pisze...

A jaki kolor oczu ma Diana ? Bo ja trochę niedowidząca :) ale jak zielone to niech szaleje w Twoje ręce ja bym się bez zastanowienia oddała bo cudowne makijaże Ci wychodzą.

Gonia pisze...

Poza makijażem podobają mi się brwi :)

Atabe pisze...

A mi się właśnie brwi nie podobają, wyglądają na zaniedbane.

Monika pisze...

ładne ;)

pannajoanna pisze...

Szkoda, ze nie ma zdjęcia gdzieś w lepszym świetle bo tak prawdę mówiąc trochę słabo widać efekt :) Ale w szarości wygląda ładnie, w fioletach pewnie byłoby jeszcze lepiej :)

wizaz21 pisze...

ladnie podkreslilas to co potrzeba diana wyglada pieknie, promiennie!
Wita 600- stny obesrwator:)

Bella Mulier Stylle pisze...

Ciekawie- tak na co dzień :)

PrzystanekUroda.pl pisze...

świetny efekt, super metamorfoza :) uwielbiam takie posty :)

Yasminella pisze...

Nie wiem co mam powiedzieć, masz jakieś zdjęcia w lepszym świetle?

Independent Woman pisze...

Niestety nie. Dziś było kiepskie światło i to co wstawiłam wyżej, to najwięcej co udało mi się wycisnąć :(

Independent Woman pisze...

Oh, oh! Dziękuję! :) :) :) :)

BERY pisze...

A moze namów ja najpierw na delikatna chociaz regulacje brwi ;) wtedy efekt bardziej rzucał by sie w oczy;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook