RECENZJA : DLA, Niszcz Pryszcz, krem na noc


Na październikowym  spotkaniu blogerek w Lublinie, od firmy DLA dostałam krem do cery tłustej i trądzikowej o wdzięcznej nazwie Niszcz Pryszcz.

Czy rzeczywiście je zniszczył? Zapraszam do recenzji. 



OD PRODUCENTA :

„Receptura opracowana specjalnie dla osób z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową.

Każdej nocy podczas snu krem:
  • reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co w efekcie zmniejsza ryzyko powstawania zaskórników
  • hamuje rozwój bakterii
  • zapewnia odbudowanie naturalnej bariery hydrolipidowej
  • pobudza odnowę komórkową
  • pozostawia skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną.”

ODE MNIE :

Technicznie : krem stosowałam przez ok. 1,5 miesiąca, codziennie na noc. Na początku nakładałam go na całą twarz, jednak po ok. 2 tyg. zdecydowałam, że aplikacja na strefę problematyczną (w moim przypadku przede wszystkim czoło) w zupełności mi wystarczy. Próbowałam stosować go punktowo.


Plusy :
+ estetyczne opakowanie z pompką, przez którą można dozować ilość kosmetyku;
+ niska cena (18zł)
+przyjemny, ziołowy zapach
+konsystencja kremu bardzo delikatna, krem natychmiastowo się wchłania;

Minusy :
- po stosowaniu na całą twarz (mój błąd), mocno przesuszył mi policzki;
- krem niestety wywołał u mnie powrót  podskórnych grudek, z którymi już dawno nie miałam problemu;  
- stosowany punktowo, na „rodzący” się wyprysk niestety go nie powstrzymał


Podsumowując  moją niestety niechlubną recenzję  muszę stwierdzić, że kosmetyk zupełnie mi nie spasował. Powiem więcej, jestem na niego bardzo zła, ponieważ przysporzył mi tylko samych problemów (grudki, przesuszona skóra).  Wiem jednak, że wielu z Was on przypadł do gustu.


Pozdrawiam,
Marta


7 komentarze:

Iwetto pisze...

Czyli zapycha, kto by się spodziewał :o

Kolorowy Pieprz pisze...

zapychacz....szkoda:(

Alieneczka pisze...

mnie nie zapycha na szczęście i dobrze nawilża ;)
uwielbiam go ;) kupuję regularnie od wakacji ;)

Ewu pisze...

Uhh, podskórne grudki! Ostatnio miałam je jak testowałam na swojej twarzy OCM - nigdy więcej!

Yasinisi pisze...

Ja używam obu wersji (na dzień i na noc) od niedawna, ale póki co jestem nimi zachwycona. Na mojej skórze spisują się doskonale :)

sauria80 pisze...

mam kremik z tej firmy, ale inny, też mnie zapycha niestety ;/

Moshi pisze...

Właśnie piszę jego recenzję i chciałam poczytać też opinię innych dziewczyn. U mnie również spowodował wyrośnięcie ropnych krostek :((

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook