RECENZJA : Rimmel Apocalips, lakier do ust

Marzy mi się lakier do ust firmy YSL, jednak na razie nie mogę pozwolić sobie na wydatek tego rzędu. Jak tylko zobaczyłam podobny kosmetyk firmy Rimmel, od razu zapragnęłam go mieć.



Zacznę od opakowania. Standardowe, "błyszczykowate". Aplikator na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła pacynka, jednak na części aplikującej znajduje się niewielki rowek, który transportuje ilość kosmetyku potrzebną do jednej aplikacji. Pomysłowe.

Wybrałam odcień 600 nude eclipse. Typowy, chłodny nudziak. 



Konsystencja. Jak dla mnie w żadnym wypadku nie przypomina ani lakieru, ani tintu ani niczego podobnego. To po prostu konsystencja pomadki w płynie. Niestety. Nawet w przypadku tak jasnego odcienia, ciężko zaaplikować ją równomiernie, ponieważ maże się i tworzy nieestetyczne smugi.
Trwałość - tutaj nie mogę się bardzo przyczepić, ponieważ pomadka utrzymuje się całkiem długo - ok. 2-3 godziny (oczywiście bez jedzenia i picia). Niestety kosmetyk podkreśla wszelkie niedoskonałości jakie znajdują się na ustach. Nie przesusza ich nadmiernie, ale też nie nawilża. 

CENA : ok. 25zł
DATA PRZYDATNOŚCI : 24 miesiące od otwarcia
GRAMATURA : 5,5ml


Kosmetyk nie zachwycił mnie na tyle, by sięgnąć po inne kolory.

Pozdrawiam, 
Marta

30 komentarze:

chodzpomalujmojswiat pisze...

myślałam jednak, że ten kosmetyk będzie raczej tintem właśnie, aniżeli pomadką

frania.f pisze...

Za taką cenę i właściwości to podziękuję...

nicia725 pisze...

Wygląda całkiem ładnie... ;)

moniak85 pisze...

podoba mi się kolor i wykończenie lekko matowe

Malowana Lala pisze...

Właśnie podobno apocalipsy są bardzo zróżnicowane jakościowo i jedne kolory zachowują się świetnie, a inne tak jak ten :/

Weronika Woźniak pisze...

a myślałam, że to jakieś cudo ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

więc mówisz, że nie kupować? a juz myslałam, że fajny nudziak sie szykuje...lakierowy:(

dziewczyna mojego chłopaka pisze...

Kolor jest ładny, ale szkoda, że tak kiepsko z jakością - tylko 3 godziny i podkreśla suche skórki i tym podobne ;]

Zauroczona-kosmetykami pisze...

kolor ładny, ale jakoś nie przemówił do mnie mimo wszystko ten kosmetyk;p

Świat Wery pisze...

no szkoda, że taki kiepski, bo odcień ma cudny

Julia pisze...

śliczny kolor!

Immenseness pisze...

pięknie wygląda na ustach, ale skoro podkreśla niedoskonałości to się nie skuszę

Ann pisze...

Szkoda, że ma tyle wad, bo kolor śliczny ! ! :)

Zwyczajna o wszystkim i o niczym ... pisze...

ladnie wyglada na ustach mnie zaciekawil:)

Magdalena pisze...

Kolor jest cudowny, sama go wybrałam i jak wiesz, niestety u mnie się nie sprawdził. A szkoda, po podkładałam w nim wielkie nadzieje.

Iwetto pisze...

Na Twoich ustach prezentuje się idealnie, ale skoro się maże to przeszła mi na nią ochota ;]

*Natalia* pisze...

Zgadzam się z Iwetto. Kolor prezentuje się cudownie na Twoich ustach :-). Ja mam różowy Apocalips.

eM pisze...

na Twoich ustach ten kolor wygląda świetnie!
ale za taką cenę, można znaleźć pewnie coś lepszego ;)

Awangarda pisze...

A mi się bardzo spodobał efekt na ustach i chętnie go kupię mimo, że go nie polecasz. Bez ryzyka nie ma zabawy ;)

Kamyczek pisze...

a kolor ładny:)

Yuki. pisze...

Jaki cudowny kolor *.* Koniecznie muszę się zaopatrzyć w jakiś odcień, produkt bardzo mnie ciekawi.

Wieczna Marzycielka pisze...

Miałam ochotę zakupić ten lakier, ale teraz się nad tym poważnie zastanowić.

desire25 pisze...

Mam ten kosmetyk, ale nie w wersji matowej i na ustach nie podkreśla suchych skórek. Po wyschnięciu nie daje efektu takiego płaskiego matu, tylko jest ładny połysk od drobinek.
Ja jestem bardzo zadowolona :)

Beauty Wizaż pisze...

kapitalnie wygląda na ustach, kusicielko Ty! :)

Paulina pisze...

sam kolor za to jest piękny

IVONA pisze...

kolor calkiem fajny jednak slyszalam o niej wiele niepohlebnych opinii dlatego nie kusi mnie wcale a wcale hehe:)
pozdrawiam:)

Make-up_kama pisze...

Ładny odcień,ale jak podkreśla niedoskonałości na ustach,to raczej nie jest dla mnie:)

Yasminella pisze...

Do mnie dzisiaj przyjdzie phenomenon

bluegirl.ewa pisze...

testowałam któryś z ciemniejszych kolorów, wymaga większej uwagi przy nakładaniu, ale prezentował się dość ciekawie.
Jednak chyba nie skuszę się na zakup

Beautiful ladies pisze...

Kolor idealny :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook