TEST NA ŻYWO : Bourjois, 123 Perfect

Doszłam do wniosku, że powiązanie bloga z kanałem na YT było złym i zbyt pochopnym posunięciem. Aby prowadzić w miarę poczciwy kanał na YT, trzeba nagrywać regularnie a ja po prostu nie mam na to czasu. Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji okaże się umieszczanie filmików w docelowych postach na blogu. Co o tym myślicie? Ja uważam, że to świetny pomysł, niezobowiązujący mnie do częstego i regularnego kręcenia.
 
Zapraszam Was dziś na "test na żywo" i mini recenzję podkładu Bourjois, 123 Perfect. Oglądając filmik po raz kolejny, dostrzegam kilka niedopatrzeń. Nie da się również ukryć, że jest on trochę chaotyczny - postanowiłam więc zrobić małe podsumowanie pod filmikiem. Zaprszam na kilka chwil z roztrzepaną i jednak wciąż odrobinę zestresowaną Martą :)



 
Bourjois, 123 Perfect
 
PLUSY :
- szeroka gama kolorystyczna; nawet osoby bardzo blade znajdą w niej odcień dla siebie
- wysoka trwałość (ok. 9 godzin bez poprawek)
- matowe wykończene utrzymujące się przez cały dzień
- średnie krycie
- podkład na twarzy jest absolutnie niewidoczny
- przyjemna konsystencja, niesprawiająca problemów przy aplikacji
 
MINUSY :
- cena (ok. 55zł)
- podkład niestety podkreśla suche skórki (tak więc nie nadaje się dla bardzo suchej cery)
 
 
Podsumowując, bardzo dobry podkład dla cer normalych, wrażliwych (!) i mieszanych. Zdecydowanie nie polecam osobom z przesuszoną cerą. Nie wiem jak sprawdzi się na cerze tłustej.
 
 
Pozdrawiam,
Marta

7 komentarze:

Gonia pisze...

U za taką cenę sądziłam,że będzie lepszy.

BERY pisze...

ja miałam od dawna na niego chrapke ..

Magdalena pisze...

Brzmi zachęcająco. ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

ostatnio mam ceree normalna i wiem, że to nie podklad dla mnie...podkradałam mamie- efekt? bardzo przesuszona skóra z mnóstwem suchych skórek o których istnieniu nie wiedziałam:(

Independent Woman pisze...

Oj zgadza się, to właśnie największa wada tego podkładu. Szkoda, jednak ja mimo wszystko go bardzo lubię - mam cerę normalną z tendencją do lekkiego błyszczenia w okolicach czoła ;)

Independent Woman pisze...

Jeśli nie masz suchej cery, to śmiało możesz go wypróbować :)

Independent Woman pisze...

Dla cer normalnych i mieszanych jest naprawdę dobry! :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook