ULUBIEŃCY : styczeń 2013r.

W tym miesiącu zebrałam kilku ulubieńców : część z nich to kosmetyki do których powróciłam, część to zupełne nowości. Jesteście ciekawe? Zapraszam niżej :)


PIELĘGNACJA :
 
- Soraya, oczyszczający żel do mycia twarzy z wit. B3 : po nieudanym eksperymencie z kremem do mycia twarzy z Safiry (o którym już niebawem), zdecydowałam się na zakup nowości (?) z firmy Soraya. Fantastyczny żel do mycia twarzy, który dobrze matuje twarz i jednocześnie nawilża ją. Pierwszy raz spotykam się z kosmetykiem do mycia twarzy, który dziłałaby inaczej niż tylko oczyszczająco. Dogłębniejsza recjenzja już wkrótce.
- Eveline Extreme 3D, aktywne serum modelujące pośladki : mój ulubiony kosmetyk tego typu. W połączeniu z dietą i ćwiczeniami działa cuda (przekonałam się o tym na własnej skórze ponad rok temu)
- Exeline Extreme 3D, serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające : patrz wyżej.
-Joanna Ultra Color, szampon do włosów rudych, czerwonych i mahoniowych : recenzja wkrótce; szampon rzeczywiście przedłuża świeżość koloru oraz nadaje włosom ciepłe i dość intensywne tony.
 
KOLORÓWKA :
 

- Delia, zielony korektor do twarzy : RECENZJA
- Inglot, cień sypki nr 85 : RECENZJA
- Bourjois, 123 Perfect, nr 51 : recenzja wkrótkce; bardzo dobry podkład. Jego największym plusem jest to, że po aplikacji staje się właściwie niewidoczny.
- Avon, szminka "Idealny pocałunek" : najczęściej użytkowany kolor miesiąca. Pomadka jest niesamowicie kremowa. Nie podkreśla skórek, trzyma się całkiem długo. (Makijaż z użyciem szminki.)
- Catrice, LE spectaculART : cień w kolorze szampana; idealny do dziennych szybkich makijaży, uzupełnianych mocniejszym kolorem na ustach.
 
Pozdrawiam,
Marta
 
 


3 komentarze:

Ewu pisze...

Mam szampon z Joanny do włosów blond i też go lubię. :)

Świat Wery pisze...

serum Eveline także lubię

dream7 pisze...

Słyszałam wiele dobrego o tych pomadkach Catrice:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook