MAKIJAŻ : Sleek Sparkle 2 w roli głónej.

Doszłam dziś do dość znamiennego wniosku - ostatnio w ogóle nie maluję się kolorowymi cieniami. Ba, powiem więcej. Mój makijaż oka stał się tak monotonny i nudny, że aż mnie to przeraża:D  Paletek Sleek w ogóle nie tykam, Inglota właściwie też... Starzeję się?! 

Dodając koloru do makijażu prezentowanego dziś, zrobiłam to trochę na siłę i muszę stwierdzić, że wcale mnie on nie kręci i nie sprawia tyle radości co kiedyś. Aktualnie bardzo dużą uwagę przykładam do nieskazitelnego wyglądu cery (która teraz od nieskazitelnej znacznie odbiega...), rozświetlenia jej, pokrycia sińców pod oczami i tak naprawdę makijaż oka stał się dla mnie czymś na styl "zła koniecznego". Nie wiem czy mam się z tego cieszyć czy nie ale mam nadzieję, że kiedyś ponowie pokocham kolorowe makijaże oczu. 

Wracając do makijażu : 




KOSMETYKI UŻYTE : bb krem Garnier do cery tłustej i mieszanej, korektor pod oczy Pixie Cosmetics, zielony korektor na zaczerwienienia z palety p2, zielony puder p2, set do brwi Essence, baza pod cienie Dax, cienie Sleek Sparkle 2, czarna i fioletowa kredka Avon, tusz do rzęs Lovely, bronzer Joko MD, róż Chanel, rozświerlacz Essence, szminka Catrice. 

P.S.: Będąc na zakupach spożywczych w Realu dopadłam książkę, której od dawna nie mogłam nigdzie znaleźć. Michalina Olszańska "Dziecko Gwiazd - Atlantyda". Czytałam "Zaklętą" i absolutnie pokochałam styl wówczas młodziutkiej pisarki. Mam nadzieję, że i ta pozycja mnie nie zawiedzie. 

(Książka kosztowała tylko 9,90zł ! :) )




Pozdrawiam, 
Marta

28 komentarze:

Daria pisze...

chyba też się starzeję bo cieni mam mnóstwo a oczy maluję tylko maskarą.. :P

n. pisze...

cudny makijaż!

Paradoxa Raz pisze...

fajny

Arcelia pisze...

Śliczny make-up :)

Agusiak747 pisze...

powiem Ci, że z malowaniem też ostatnio tak mam...

Marzena Próchniak pisze...

Ładne kolorki goszczą na Twoich powiekach :)

Ann pisze...

Piękny makijaż !! :)

msNephis pisze...

Ja też ostatnio jakoś jestem bardzo nudna jeśli chodzi o makijaż. Miejmy nadzieję, że wiosna przywróci nam siły ;)

Świat Wery pisze...

makijaż super

Ewu pisze...

Podoba mi się :)

Yuki. pisze...

Świetny makijaż :)

Independent Woman pisze...

Dzięki : )

Independent Woman pisze...

Miło mi :)

Independent Woman pisze...

Oby! :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję! :)

Independent Woman pisze...

Absolutny spontan :D

Independent Woman pisze...

No cóż, może jak przyjdzie wiosna to trochę nam się gusta zmienią :D

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Ja dodaję jeszcze cień w kremie lub kredkę na górnej powiece i... heja :D

mala0727 pisze...

śliczne kolory :)
dawno nie miałam takiego u siebie, Twój jest ekstra! :)

Make-up_kama pisze...

Makijaż świetny,zresztą jak zawsze:)

Yasminella pisze...

Wow sliczny

Basia8212 pisze...

Bardzo ładny makijaż,brwi ciut za płaskie,brak najwyższego punktu;)

bluegirl.ewa pisze...

Super makijaż, kolor włosów mnie zaintrygował

Beautiful ladies pisze...

Idealny makijaż :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook