Paczki, zakupy i kilka informacji :)

W ostatnim czasie mocno ograniczyłam wszelkie zakupy kosmetyczne (i nie tylko). Jednak w ostatnim czasie do mojej kosmetyczki wpadło kilka nowości : współpraca z firmą L'Occitane, paczucha od Pixie Cosmetics z przedpremierową nowością (żółty korektor pod oczy) i niezbędne drobiazgi z Hebe, Rossmanna i Natury. 

(Koszyczek od L'Occitane a w nim miniaturki : żelu pod prysznic z werbeną, kremu do rąk z 20% masłem shea, wody toaletowej o zapachu piwonii, mydełka oraz kremu na noc Immortelle

 (Paczuszka od Pixie : korektor pod oczy oraz saszetka zapachowa)

(Independent - powiadasz, że "niezbędne"? Zbędne. Zgadza się. Trzy kremy kupiłam głownie z myślą o lecie oraz chęci zrobienia posta z zestawieniem kilku "europejskich bb kremów". Do koszyka wleciała również nowa, matowa pomadka z Essence oraz dziś na promocji -40%  w Hebe upolowałam swoje pierwsze revlonowskie masełko :) )

 (Tutaj to już same "beznichjakbezręki". Nawilżający krem pod oczy przeciwzmarszczkowy z firmy Soraya, pianka do golenia Venus, żel pod prysznic OS czekolada i mięta, balsam do ciała Kallos (w Hebe tylko 4,99zł!), olejek łopianowy z Green Pharmacy, nowa pęsetka oraz gąbka do zmywania maseczek :) )

Po za tym, chciałam Wam jeszcze wspomnieć o promocji w sklepie internetowym firmy Jadwiga. W dniach 8-10 marca darmowa przesyłka! Wydaje mi się, że warto spróbować kilku ich kosmetyków bo naprawdę są niezłej jakości (szczególnie polecam krem matująco-antybakteryjny do cery tłustej). 


Pozdrawiam, 
Marta

31 komentarze:

jamapi pisze...

O Pixie już u Ciebie :) Ja też czekam :)

Arcelia pisze...

Ciekawa jestem kremów BB i balsamu do ciała z Kallosa :))

Kosmetyki Panny Joanny ;) pisze...

bardzo fajny koszyczek ;)

Mrs.Arbuzowa pisze...

Olejek łopianowy jest fajny :)

Świat Wery pisze...

ciekawe nowości, czekam na opinię BB Rimmel

Mała Mi pisze...

Mnie tez ciekawi bb od Rimmela, wiec czekam na recenzje :)

Panna Em pisze...

ojej mój ukochany olejek łopianowy z papryką <3 ! super zdobycze :D

Wieczna Marzycielka pisze...

Jestm ciekawa zapachu żelu OS ostatnio miałam czekolada i pomarańcza i był zabójczy :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

jutro lecę do Hebe :)

Daria pisze...

mam ten krem bb z garniera i bardzo go lubię :P

Lady In Purplee pisze...

Lubię ten olejek łopianowy. Bardzo fajne niezbędne zakupy ;)

KamiluŚkaa pisze...

zazdroszczę masełka revlonu :)

Yuki. pisze...

Też dostałam te próbki, urocze są~ A na -40 na Revlon kupiłam Just Bitten Kissable "rendezvous" - kocham <3

ziuzia21 pisze...

Widzę,że i Ty dostałaś ten uroczy koszyczek - tylko pozazdrościć :)

Magdalena pisze...

Olejek łopianowy na pewno Ci się spodoba ;)

Paulina pisze...

super zakupy :) lubię ten bb krem z garniera

Wonderwoman87 pisze...

Jako maniaczkę kremów BB to one mnie ciekawią:)

Lena pisze...

Najbardziej podoba mi się powiedzonko "beznichjakbezręki", też mam niestety takie produkty, które muszę kupić i już. A swoją drogą nie miałam jeszcze żadnego kremu BB.

Lisica pisze...

bardzo fajne rzeczy:)

Kolorowy Pieprz pisze...

pixie- zazdrosc , zazdrosc, zazdrosc:) czaję się od dluższego czasu na ich podkład sypki- ale nie moge doprac odcienia:(

Agata pisze...

ja z bb cream z firmu garnier nie byłam zbyt zadowolona, no może na samym początku tak, czekam na Twoje recenzje ;)

Gabriela w pisze...

Obecnie używam krem BB z Rimmela i jestem zadowolona;D Jest mniej gesty niż BB z Garniera, ale za to mocniej kryje:)Jestem ciekawa jak BB z essence.

Independent Woman pisze...

Ja niestety się z nim nie polubiłam. Przede wszystkim drażni mnie jego odcień - szary, nijaki... Po aplikacji twarz wygląda na chorą :(

Independent Woman pisze...

Ja jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona :)

Independent Woman pisze...

Szkoda, że ich kosmetyki nie są dostępne w stacjonarnych drogeriach...

Independent Woman pisze...

Zobaczymy, czy będą widoczne jakiekolwiek rezultaty :)

Independent Woman pisze...

Też mam ten delicjoowy :) Mniam :)

Independent Woman pisze...

Działa, działa? :)

Independent Woman pisze...

Hmm... jest kiepski. Nadal jestem w trakcie testów, ale pierwsze wrażenia są kiepskie;/

sauria80 pisze...

Pixie jest cudowne! zadroszczę :P

bluegirl.ewa pisze...

Kupi mnie tej olejek łopianowy, muszę go w końcu kupić

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook