RECENZJA : Garnier, bb krem do cery tłustej i mieszanej

W związku z tym, że lato nadchodzi wielkimi krokami, postanowiłam zainwestować w kilka lżejszych alternatyw podkładów, jakimi mogą okazać się "europejskie bb kremy". Do testów wybrałam kosmetyki trzech firm : Garnier, Rimmel i Essence. Dzisiaj zapraszam na recenzję pierwszego z nich. 

OD PRODUCENTA, OPINIE WIZAŻANEK, SKŁAD. 

Opakowanie : 40ml tubka, przypominająca opakowanie kremów bądź korektorów pod oczy. Niestety, w przypadku tego produktu (dokładniej jego konsystencji) nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie. Zdecydowanie lepiej sprawdziło by się opakowanie z pompką.

Konsystencja : bardzo rzadka, lejąca się. Kosmetyk nie pozostawia nieestetycznych smug i bardzo łatwo go zaaplikować. Ja do tego celu preferuję palce.

Zapach : co za denat! Paskudny, alkoholowy zapach - nienawidzę TAKIEJ ilości alkoholu w kosmetykach i szczerze mówiąc, gdybym spojrzała w sklepie na skład na pewno bym go nie kupiła.




 Kolor : wybrałam wersję jaśniejszą : LIGHT. Muszę przyznać, że kolor jest naprawdę light i myślę, że większości z Was przypadnie do gustu.

Działanie : tutaj odniosę się do obietnic producenta i :
- "nawilża" : oh, w żadnym wypadku. Mam wrażenie, że skóra jest lekko przesuszona.
- "długotrwale zapobiega błyszczeniu i matuje: - matuje, to prawda. Matu utrzymuje się dość długo, bo ok. 6-7h. Czy zapobiega błyszczeniu? Nie. Powiedziałabym, że dzięki zawartości alkoholu dodatkowo je wzmaga.
- "maskuje pory i niedoskonałości" : w pewnym stopniu tak. Kosmetyk ma całkiem dobre krycie, co zobaczycie niżej.
- "wyrównuje koloryt i nadaje skórze zdrowy blask" : wyrównuje koloryt : tak, nadaje skórze zdrowy blask : nie. Kosmetyk matuje i cera nie wygląda z nim na niesamowicie zdrową, rozświetlona i promienną.
- "ochrona UV - SPF 20" : Ok. fajnie, że jest.

 Inne : produkt jest całkiem trwały, bo wytrzymuje na cerze ok. 9 godzin. Nie ściera się nieestetycznie, nie waży. Nie wiem jak spisze się w upalnie dni ale mam nadzieję, że na taką aurę będzie odpowiedni.

Cena : ok. 20zł

Dostępność : Rossmann, Natura, Super-Pharm, Hebe, więszkszość supermarketów.



EFEKT PRZED I PO :

Podsumowując, nie wiem czy kiedyś ponownie kupię ten kosmetyk, ponieważ nie jestem z niego w 100% zadowolona. Odstrasza mnie alkohol na pierwszych miejscach w składzie oraz to, że po kilkutygodniowych testach bardzo przesuszył mi twarz.

Pozdrawiam, 
Marta

21 komentarze:

saharu pisze...

o fajna recenzja dzięki niej moge się skusić na niego , w sumie jak by nie było fajnie wygląda na cerze , ciężko znaleść dobry podkład i jak i krem bb

Ala pisze...

Szkoda, że tak śmierdzi alkoholem ;/ chciałam go kupić, ale chyba zrezygnuje .

Zielona pisze...

Mam tę 'normalną' wersję, ale nie lubię go. Zastyga na twarzy na dziwną skorupę, podkreśla mi suche skórki, no i ten kolor... "Light" jest niestety za ciemny.

Gonia pisze...

Fajnie kryje ciekawa jestem jak się spisze w te upały.

ankas pisze...

Jeśli dobrze matuje to coś dla mnie, ale z drugiej strony skoro na pierwszym miejscu w składzie zawiera alkohol, to pewnie też wysuszyłby mi skórę i błyszczałaby się jeszcze bardziej;/

Pamircia pisze...

przesusza hmm, chyba jednak nie dla mnie - zostanę przy tradycyjnych podkładach ;)

sauria80 pisze...

aden tam bebik to ywzkz krem tonujcz :O

sauria80 pisze...

matko, klawitura, aż mi zwariowała ;)

Mrs.Arbuzowa pisze...

Mam ten krem w zwykłej wersji i nawet lubię :)

Daria pisze...

mam go i bardzo lubię. Ale mam w planach kupić eveline do cery mieszanej i tłustej :P

Panna Em pisze...

dla mnie ten BB Garniera jest kiepski mieszam go z podkładem bo jak dla mnie słabo kryje i też po dłuższym stosowaniu zauważyłam przesuszanie skóry.

agu and tomas pisze...

mi niestety nie przypadł do gustu :(

Agata pisze...

Jedyny plus to, to że rzeczywiście maskuje pory i wyrównuje koloryt, poza tym do kitu. Męczę się z nim już długo. Na początku byłam bardzo zadowolona, po kilku tygodniach stosowania, moja skóra była w okropnym stanie, wręcz się łuszczyła w niektórych miejscach. Mimo że używałam przed jego stosowaniem kremu nawilżającego, a przecież to BB miał być kremem. Zdecydowanie jestem na nie.

KasiaS1980 pisze...

Mam jego brata do cery normalnej i suchej i bardzo go lubię. Faktycznie pięknie nawilża, choć niestety wymaga używania pudru, bo zostawia skórę bardzo błyszczącą, wręcz mokrą. Ale i tak to jeden z moich ulubionych kremów tonujących :) Obecnie w Biedronce w cenie promocyjnej 15,99 PLN :)

Iwetto pisze...

Czytałam, że potrafi nieźle zapchać, więc się do niego nawet nie przymierzałam ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

p oprzygodzie z pierwszą wersją- stanowcze nein!

Yasminella pisze...

nie wiem czemu ale jakos jak mysle o polskich kremach bb to wolę zmieszac podklad z kremem

SweetPerelka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
SweetPerelka pisze...

upsss...znaczy się zgadzam się z tym że wysusza :)

Kącik Madzi pisze...

Też go ostatnio kupiłam, ale tylko dlatego, że był na promocji. Wg mnie też strasznie śmierdzi alkoholem i jak na razie boję się go używać :)

Martyna Budzynowska pisze...

Dzisiaj wybrałam się do Kauflandu i kupiłam ten krem bb kolor fajny, alkoholu nie czuje i to dziwne, ponieważ chyba każdy go czuje.. no nic zobaczymy ☻

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook