Ulubieńcy i zdenkowani w lutym 2013r.

Zaczynamy od ulubieńców. W tym miesiącu pojawiło się kilka naprawdę fajnych kosmetyków o których warto wspomnieć ;) 


- Pantene, serum scalające do rozdwojonych końcówek : wow. Nigdy nie byłam w 100% przekonana do kosmetyków tej firmy. Większość z nich, źle działała na moje włosy (obciążała je bądź nadmiernie przesuszała). To serum jednak, fantastycznie na nie wpływa. Po zastosowaniu są sypkie, lśniące i bardzo miękkie. Dodatkowo świetnie pachną. Na pewno kiedyś do tego kosmetyku wrócę.
- Yves Rocher, Sctive Sensitive, krem na zaczerwienienia : RECENZJA
- Avon, Planet SPA, Turecka łaźnia termalna, olejek do ciała, włosów i paznokci : dogłębniejsza recenzja wkrótce;  kosmetyk ma całkiem fajny skład (już na drugim miejscu w składzie pojawia się olej sezamowy!) . Pięknie pachnie i... fantastycznie nawilża i wygładza włosy. Nie przetłuszcza ich, ani nie obciąża. Świetny kosmetyk.
- Avon, Planet SPA, odżywcze masło do ciała z minerałami z Morza Martwego : jedno z lepszych maseł do ciała ever. Ma eleganckie opakowanie, szybko się wchłania, znakomicie pachnie i rzeczywiście długotrwale nawilża skórę. Polecam!
- Pharmaceris, lipo-protect, regenerujący ochronny krem do rąk : lekki, szybko-wchłaniający się krem do rąk.
- Kallos Latte, maska do włosów z proteinami mlecznymi : o niej chyba nie trzeba wiele pisać. Świetna maska nawilżająca do włosów w śmiesznie niskiej cenie. Polecam :)
- Soraya, żel do mycia twarzy z wit. B3 : RECENZJA 
- Original Source, żel pod prysznic, limonka : bardzo dobry żel pod prysznic o zapachu... Sprite'a! :) Kosmetyk jest wydajny, nieźle się pieni, nie wysusza skóry i jest w przyzwoitej cenie. Warto sięgnąć po którąś z wersji zapachowych : )
- Bourjois, 123 Perfect : RECENZJA 
- Nantes, witaminowy tonik do twarzy z ekstraktem z zielonej herbaty : tonik przyjemnie pachnie, dobrze oczyszcza cerę, nie ściga jej oraz delikatnie ją nawilża. Bardzo dobry kosmetyk tylko szkoda, że nie jest dostępny w stacjonarnych drogeriach.

A teraz ekspresowo zdenkowani. Gdybyście były zainteresowane którymś z poniższych produktów, proszę dajcie znak w komentarzu :) 




Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli, 
Marta

19 komentarze:

Mrs.Arbuzowa pisze...

Nie polubiłam jakoś tego żelu z Isany. Kallosa muszę kiedyś wypróbować :)

Sandra ja pisze...

Też mam kokosowy żel pod prysznic z Isany - nie przypadł mi do gustu :/

CoconutLime pisze...

Uwielbiam żel z OS o zapachu limonki. Mam ochotę wypróbowac tą maskę z Kallos, chyba ją zakupię :)

Wieczna Marzycielka pisze...

Wiele rzeczy w denko lubie np. żel kokosowy Isany i odżwka Joanna :) Jestem ciekawa kremu do ciała z Belea.

Świat Wery pisze...

lubię żele Os

Taml pisze...

Muszę wypróbować to serum z Pantene :)

Independent Woman pisze...

Ja też go bardzo nie lubię... Paskudny, mdły zapach. :|

Independent Woman pisze...

Polecam również maskę waniliową z tej firmy - cudo :)

Independent Woman pisze...

Joannę lubię, natomiast żel pod prysznic mi wyjątkowo nie przypasował. Jeśli chodzi o krem z Balea - piękny sernikowy zapach, bogata konsystencja ale niestety jak dla mnie kosmetyk wchłaniał się zbyt długo:(

Independent Woman pisze...

Ja też je uwielbiam :)

Independent Woman pisze...

Polecam, jest naprawdę świetne :)

Beauty Wizaż pisze...

Bardzo polubiłam masełko waniliowe z Joanny i na pewno jeszcze do niego wrócę :)

Yuki. pisze...

Bardzo lubię maskę Kallos Latte, chyba skuszę się na litrowe opakowanie ^^

Mała Mi pisze...

Mi też żel z Isany nie przypadł do gustu, mimo iż uwielbiam kokosa. Jestem ciekawa masełka z Balea :)

sauria80 pisze...

a ja lubię kosmetyki Pantene, z tej serii mam kilka...

chodzpomalujmojswiat pisze...

Kallos latte muszę sobie zakupić :)

Yasminella pisze...

Lime czeka na rozpieczętowanie

Make-up_kama pisze...

Miałam tą maskę Kallos Latte,lecz na moich włosach niestety się nie sprawdziła...co do tego serum na końcówki z Pantene zastanawiałam się nad nim i chyba się skuszę,może i u mnie się sprawdzi:)

Taml pisze...

Taaak :)) Cena była 29,90 zł ale rabat Pani nabijała przy kasie ;))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook