DENKO : marzec 2013r. + nowości w mojej kosmetyce.

Wpis trochę spóźniony ale.. proszę o wybaczenie. Właśnie zaczął mi się gorący okres na uczelni. Zaliczenia semestralne w parze z praktykami oznaczają jedno - brak czasu na jakiekolwiek przyjemności, włącznie z udzielaniem się na blogu.

Zatem zacznijmy, DENKO 2013r. : 

  • Kilka żeli pod prysznic oraz moja ulubiona aloesowa pianka do golenia z Isany. Jeśli chodzi o żele, to najbardziej polubiłam się z tym od L'Occitane (najmniej wysuszał skórę). 
  • Szampony do włosów i odżywka. Muszę Wam zdradzić, że rudowłosą już nie jestem (odrosty bardzo mnie wkurzały) i dwa opakowania musiałam zużyć w ekspresowym tempie ;) Co do odzywki, to bardzo ją lubię i często do niej wracam.
  • Z kolorówki też trochę udało mi się zużyć. Ulubiony tusz do rzęs z Wibo, bb krem z Maybelline (recenzja), kredkę SuperShock Avon w brązowym odcieniu oraz odżywkę do brwi i rzęs z My Secret. Przyznaję, tą ostatnią wyrzucam ponieważ jest już w opłakanym stanie. ;) 
  • Zapachy. Aktualnie kończę "swoje, osobiste perfumowe denko". W tym miesiącu z kolekcji wypadły : Avon, Sweet Secret (bardzo ładny zapach, ale miałam już go serdecznie dość), Essence Like A Trip NY (bardzo podobny zapach do Lacoste Love of Pink!), zapach z www.perfumylane.pl - to akurat należało do mojego męża ;) No i na koniec antyperspirant (przyjemny zapach, nie brudził ubrań i ogólnie był bardzo przyjemny w stosowaniu). 
  • Zbieranina : zmywacz do paznokci Naility, kuracja antybakteryjna z Ziai, krem do rąk Pharmaceris, dwufazówka z Ziai i mleczko do demakijażu Delia (oh, 3 opakowanie zaczęło mnie uczulać! Koszmar... )
Nowości
  • PIELĘGNACJA : nowy zapach od Avon Only Imagine... (wspaniały świeżak, idealny na wiosnę!), mydło w płynie Avon (fajny, cytrusowy zapach), antyperspirant Rexona (po bardzo nieudanym eksperymencie z antyperspirantem Dove powracam do kosmetyku swojej ulubionej firmy w tej kategorii), Kolastyna Body Slim Antycellulitowy krem do masażu oraz Termoaktywne serum wyszczupająco-antycellulitowe na brzuch i pośladki (w drogerii Hebe można było kupić taki zestaw za 12,99zł! :) ), Syoss lakier do włosów dodający objętości.

  • KOLORÓWKA : Avon Color Trend błyszczyki Orange Crush i Fluorescent Pink (oba są bardzo fajne, nie kleją się i fajnie wyglądają na ustach), Maybelline The Rocket Vollum' Express (jak na razie użyłam go tylko 2 razy i wiele powiedzieć o nim nie mogę), Bourjois BIO Detox organic nr 52 (podkłady tej firmy bardzo lubię, cena na Allegro zachęcała więc mam nadzieję, że będę z niego zadowolona) 


  • LAKIERY : Golden Rose ( od lewej : 191, 236, 26), Delia Coral prosilk ( od lewej : 178, 157, 159, 182)
I na koniec to co Tygryski lubią najbardziej czyli... 

 ... puzzle
Kupiliśmy je w Lidlu za jedyne 19,99zł :) Są to puzzle strukturalne więc myślę, że pięknie będą się prezentować na ścianie ;) 

Pozdrawiam, 
Marta



25 komentarze:

ankas pisze...

Szkoda, że nie mam dostępu do drogerii Hebe, bo ten zestaw z Kolastyny mnie bardzo zaciekawił. Koniecznie napisz recenzję;)

różowy beret pisze...

hej. mam pytanie odnośnie tego podkładu z "burżuja", czy się dobrze sprawdza? ja mam healthy mix serum i bardzo go lubię, ale jestem ciekawa czy z tej linii też będzie w porządku.

ewlyn pisze...

Jak mnie kusi Only Imagine... mam próbkę i nie mogę sie zdecydować... gdybym tylko nie miała tyle buteleczek pootwieranych :p

Tez lubię puzzle :)

Nuna2225 pisze...

zestaw z kolastyny widziałam kiedyś jeszcze w Naturze;)

Independent Woman pisze...

Podobno jest dostępny jeszcze w Naturze ;)

Independent Woman pisze...

Jeszcze go nie używałam, ale jak tylko zacznę i potestuję trochę to dam znak :)

Independent Woman pisze...

Są piękne, ale niestety nietrwałe ;(

Independent Woman pisze...

Tak, wiem właśnie ;)

Świat Wery pisze...

uwielbiam żele z Nivea świetnie się pieni i ładnie pachną, ogólnie to bardzo dobrze Ci denko poszło i ile w tym kolorówki, gratki
wow ile nowości, ciekawa jestem tego nowego zapachu wody i żelu, aż zatęskniłam za Avon, dawno nie zamawiałam

Wonderwoman87 pisze...

U mnie Hebe brak i rozpaczam ogromnie!

Sandra ja pisze...

Denko rewelacyjne no i fajne kosmetyki zużyte :)
Już nie długo będę posiadaczką żelu pod prysznic z Avonu o takim samym zapachu co Ty masz mydło :) :)
Posiadam ten sam błyszczyk Avon Color Trend Fluorescent Pink (trochę się jak dla mnie za mocno klei, ale muszę się przyzwyczaić ;) a błyszczyk Avon Color Trend Orange Crush bardzo ładny kolor :)

No i super nowości! :) (mały błąd był - musiałam usunąć). Pozdrawiam.

Arcelia pisze...

Spore denkooo
Też mam ten tusz Maybelline :)

Gonia pisze...

Fajne denko :) wiele interesujących produktów a puzzle mega :D

The Lucky Mo pisze...

Pamiętam jak kiedyś po nocach puzzle układałam :D

Lipsztyk pisze...

Oh bb od maybelline. Cały czas zapominam go odkupić, niedawno skończyłam tubeczke. Fajny kosmetyk:)

Lady In Purplee pisze...

Z chęcią zobaczę błyszczyki z Avonu na ustach :)

Kamyczek pisze...

o widzę tu kilku moich ulubieńców:)

sauria80 pisze...

niestety czytałam same złe opinie o nowych podkładach Bourjois :(

Independent Woman pisze...

Hmm.. Posiadam jeszcze Healthy Mix, Healthy Mix Serum, 123 Perfect i jestem z nich bardzo zadowolona. Wczoraj i dziś użyłam Bio Detox - pierwsze wrażenia również pozytywne. Czaję się jeszcze na ten z gąbką w zestawie (Flower-cośtam) i mam nadzieję, że będzie równie dobry :)

Independent Woman pisze...

Ju niedługo ;)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się - świetny produkt na upalne dni :)

Independent Woman pisze...

Haha :D Ja wczoraj siedziałam nad nimi do 2:30 w nocy :D

Independent Woman pisze...

Jeśli nałoży się je z uwagą, to w moim mniemaniu nie mają prawa się kleić ;)

Independent Woman pisze...

A ja nie lubię tego żelu. Bardzo wysuszył mi skórę. Faktem jest jednak to, że pachniał obłędnie :)

katarina555 pisze...

Zapraszam na spotkanie blogerek w Chełmie. Szczegóły na moim blogu. Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook