Avon Color Trend- błyszczyki Fluorescent Pink & Orange Crush (swatche)

Kilkanaście postów wcześniej, pokazywałam Wam błyszczyki z firmy Avon. Byłyście zainteresowane swatchami na ustach więc... zapraszam niżej. :)


Oba błyszczyki mają dość mocną pigmentację. FP jest bezdrobinkowy, natomiast OC posiada niewielkie drobinki (nie wyglądają "tanio"; po zejściu błyszczyka z ust nie wędrują po całej twarzy). Nie kleją się specjalnie, fajnie pachną. Bardzo je lubię i pewnie skuszę się jeszcze kiedyś na jakiś odcień. :)

Pokażę Wam jeszcze kilka nowości. Część to prezenty urodzinowe, część zakupy własnoręczne :P 

- M. Nurowska "Drzwi do piekła"
- M. Nurowska "Dom na krawędzi" 
-A. Wass "Czarownica z Funtinel"

- S. Gruen "Woda dla słoni"
- Lauren Kate "Upadli", "Udręka", "Namiętność", "Uniesienie"


- EDP Avon, City Rush Glamour

- Avon, EDT Rivera Goddess

- Missiu, koronkowe bransoletki 

- Zegarki Geneva (Allegro)

- Nivea, Invisible black & white, antyperspirant 
- Golden Rose Holiday, piaskowy lakier do paznokci nr 66
- Golden Rose, tusz do rzęs turkusowy (recenzja wkrótce)
- Golden Rose, czarna kredka do oczu
- Delia Coral Proslik nr 168
- Essence, EDT Like a walk in the summer rain 
- Slim Strong, suplement diety 

Pozdrawiam, 
Marta

29 komentarze:

Immenseness pisze...

ładny ten błyszczyk z drobinkami :)

Red Lipstick pisze...

Hah, miętowa i biała Geneva <3

Poza tym pierońsko spodobały mi się te błyszczyki ;D!

Iv pisze...

Kurcze szkoda, że ten orange ma drobinki, ale i tak wygląda nieźle. No to będziesz miała czytania, super:D tez mam ten kremowy zegarek:)

ankas pisze...

Fajne te błyszczyki:) zegarki po prostu piękne, chyba też sobie taki zamówię;)

Świat Wery pisze...

ciekawe błyszczyki, nowa woda pachnie cudnie

Gonia pisze...

City Rush kocham :) zapraszam do siebie na konkurs urodzinowy :)

Berni pisze...

Oba błyszczyki piękne :)

Agusiak747 pisze...

śliczne są! oba :D

Aparatka pisze...

a mnie interesuje woda City Rush ;>

Kolorowy Pieprz pisze...

hahaha genevy mam obie o to identyczne! city rush chcę chcę chcę, ale wreszcie wziełam...sama wiesz co:) czatowalam juz dlugo:0...missiu- musze mieć czarną:) woda dla Słoni świetna- przeczytałam w tramwajach:) a pierwszy błyszczyk- no cóż- chce go !

Magdalena pisze...

Błyszczyki są boskie, idealnie na lato.

różowy beret pisze...

City Rush - przepiękny zapach:)

Cuciola pisze...

Jak pachnie Riviera Avonu?

Hizumi pisze...

Mam Fluorescent Pink i jestem oczarowana tym kolorem. :) Orange Crush od razu wpisuję na listę "muszę mieć!". A od siebie polecam Watermelon Ice, a zdecydowanie odradzam bezpłciowy Angel, który ładnie wygląda tylko w katalogu. :P

Lola pisze...

Ten drugi kolor błyszczyka z Avonu zdecydowanie do mnie przemawia :)

madaleine90 pisze...

ten pierwszy kolorek jest zdecydowanie bardziej w moim guscie, w tym drugim niestety odstraszaja mnie te drobinki.
uwielbiam zegarki Genevy ;)

Betty Boop pisze...

strasznie Ci zazdroszczę bransoletek, muszę sobie zafundować taką! Orange crush urzeka kolorem!

Ewa pisze...

Bardzo fajne odcienie wybrałaś tego błyszczyka, ja bardzo go lubię!;)

madzz pisze...

Właśnie się zastanawiam nad kupnem zegarka Geneva, nawet model mam ten sam na oku :) Jesteś zadowolona ze swoich egzemplarzy ?

Independent Woman pisze...

Tak, jest bardzo ładny. Pięknie prezentuje się lekko opalonej skórze. :)

Independent Woman pisze...

Uwielbiam te zegarki :) Mam jeszcze ochotę na wersję różową :D

Independent Woman pisze...

Wiesz co, ale wyglądają bardzo ładnie na ustach. Nie są bardzo widoczne gołym okiem. :)

Independent Woman pisze...

Są bardzo tanie więc warto kupić choćby jeden. :)

Independent Woman pisze...

Pachnie bardzo ładnie, ale wolę jednak wersję pierwotną :)

Independent Woman pisze...

Też bardzo lubię tą wersję :)

Independent Woman pisze...

Wiem, wiem :D Jeśli chodzi o bransoletki to chcę jeszcze czaszki :)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się ;)

Independent Woman pisze...

Tak, jestem z nich bardzo zadowolona. Nic się z nimi nie dzieje ;)

ankas pisze...

Same wspaniałości;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook