Kultura & lifestyle : kwiecień 2013r.

Już kilka miesięcy zabieram się do tego posta, ale zawsze było coś pilniejszego. Postanowiłam, że będę opowiadać Wam o niekosmetycznych ulubieńcach w kilku kategoriach. Mam nadzieję, że taka forma Wam się spodoba i dajcie konieczne znak, czy przydałoby się "dorobić" kilka kategorii (jeśli tak, to proszę o pomysły!). Zaczynamy? No pewnie :)

1. Film / serial 
  • Bezapelacyjnie "White Collar" ("Białe kołnierzyki"). Co tu dużo mówić - główny bohater Nil (Mat Bomer) jest tak niesamowicie przystojny, zabawny i inteligentny, że dla niego samego warto serial obejrzeć :D Po za tym, zagadki kryminalne są ciekawe i nieprzewidywalne. Trzy sezony połknęłam dosłownie w kilkanaście dni i.. mam ochotę na więcej! :) 
O SERIALU  )

2. Program TV
  • "The Voice of Poland" - uważam, że to jedne z lepszych polskich "talent show". Ludzie którzy zgłaszają się do TVoP, są naprawdę utalentowani a dalej przechodzą tylko wybitni. Jury jest bardzo fajne ( Justyna Steczkowska, Tomson&Baron z Afromental, Patrycja Markowska i Marek Piekarski) - czubków z siebie nie robią, są sympatyczni i bardzo obiektywni.   
  •  "Ugotowani" - konkretnego uzasadnienia nie mam, dlaczego lubię to oglądać bo : ludzie biorący udział w tym programie są nieszczerzy i fałszywi, zwykle zarabiają dużo więcej niż średnia krajowa (ma to znaczący wpływ na kosztowność kolacji jaką przyrządzają a co za tym idzie - nie każdy może pozwolić sobie na odtworzenie danego przepisu w domu) oraz drażnią mnie te ich "międzykolacyjne atrakcje" :D Nie zmienia to faktu, że chętnie siadam przed telewizorem i oglądam teatr ;] 
3. Gry
  • "Farm Heroes Saga" - to nie moja wina, że tego typu gry bardzo mnie wciągają :D FHS jest grą na styl sławetnej Candy Crush.  


4. Książki
  • "Piekło Gabriela" i  "Ekstaza Gabriela" Sylvain Reynard - oh, fantastyczne pozycje! Dawno nie czytałam tak dobrej literatury kobiecej. Julia i Gabriel, główni bohaterowie może na pierwszy rzut oka przypominają Mrs Steele i Mr Gray'a, ale to tylko mylne wrażenie. Są o wiele głębsi. Niestety nie jestem stworzona do pisania recenzji książek, więc zapraszam Was na lubimyczytać.pl :"Piekło Gabriela" i "Ekstaza Gabriela". P.S.: jeśli macie dość erotyków, nie wystraszcie się opisu na okładce głównej : "Diabelski Erotyk" ponieważ w/w pozycje nie mają nic z nim wspólnego. To pięknie napisana i czasem wzruszająca opowieść o przeznaczeniu, oddaniu, cierpieniu i miłości.

5. (Przy)smaki
  • Mlekołaki muszelki + ciepłe mleko 2% - mniam! Jeśli mam być szczera, taką kompilacje wcinałam prawie codziennie na śniadanie. Dietetycznie? Wcale nie ale... to jest tak pyszne, że nie mogłam się oprzeć. :) 

5. Muzyka
  • Fredrika Stahl album "Sweep me away" - powracam do tego krążka regularnie. Ma w sobie coś magicznego.  Ulubione utwory : "What if?", "Song Of July" i  "A Drop In A Sea"

Pozdrawiam, 
Marta

7 komentarze:

Ginger pisze...

Mam takie same zdanie co do Ugotowanych ;) Ale mimo to, lubię to oglądać ;)

Aparatka pisze...

Gust do gier i płatków mamy podobny :D

Iwetto Iwettos pisze...

Lubię oglądać tVoP, szczególnie że pierwszą edycję wygrał mój faworyt ;)

lacquer-maniacs pisze...

Szkoda tylko, że Matt Bomer jest gejem, ma partnera i dziecko :P

Independent Woman pisze...

I tak go uwielbiam <3

Independent Woman pisze...

Ja pierwszej edycji nie oglądałam :)

Independent Woman pisze...

Lubię jeszcze kulki i ciasteczka :))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook