Makijaż : Green Forest + przestroga.

Dziś szybkie smokey eyes, idealne na wieczorne wiosenne wypady ;)


Kosmetyki użyte: podkład 123 Perfecy Bourjois, korektor pod oczy L'Oreal, zielony korektor Delia, puder Catrice, bronzer Joko MD, róż Catrice, rozświetlacz Catrice, baza pod cienie Dax, cenie Sleek Darks + Sparkle 2, tusz do rzęs Maybelline, kredka zielona Golden Rose i czarna Avon, błyszczyk Catrice.

I na koniec przestroga. 

Ta torebka chodziła za mną od dłuższego czasu. W związku z promocją w sklepie DeeZee.pl polegającą na darmowej wysyłce, od razu wpadła do mojego koszyka. 
Jest przepiękna i na pierwszy rzut oka wydaje się być masywna. Dlaczego tylko na pierwszy rzut? Wyjaśnienie na wyżej załączonym obrazku. Ucho torebki urwało mi się po dosłownie kilku dniach noszenia. Obchodziłam się z nią jak z jajkiem. Nosiłam w niej tylko najpotrzebniejsze rzeczy typu : telefon, portfel, klucze, chusteczki higieniczne, szminka, dokumenty, notes i drugie śniadanie. Nie było mowy o niebotycznych ciężarach. 
Już nigdy więcej nie kupię nic w tym sklepie. Jestem rozczarowana, zawiedziona i cholernie zła, że 109zł poszło w błoto (tak wiem, mam na nią gwarancję, ale nie mam sił na przezpocztową walkę z reklamacją; torebkę oddam do kaletnika i mam nadzieję, że jeszcze ją uratuje).

Pozdrawiam, 
Marta

14 komentarze:

sauria80 pisze...

już wiem skąd ten smutek w oczach ehhh

Zauroczona-kosmetykami pisze...

z tą torbą to mega rozczarowanie ;/

Yuki. pisze...

Bardzo mi się podoba ten makijaż, jest prześliczny :)

Świat Wery pisze...

super makijaż
ojej współczuję

Nisia pisze...

wow ale cudne cieniowanie :) a torebka niezły bubel ;/

Weronika Woźniak pisze...

piękny makijaż :) I kolor włosów- mój ulubiony, niemal pół życia dążyłam do takiego :) A z torebką to strasznie przykre, ja się kiedyś tak przejechałam na butach w sklepie Alterra- rozpadły się po niecałym tygodniu i zaczęła się walka... Tragedia, ale nie odpuściłam i po 2 miesiącach kłótni oddali mi pieniądze. Ale torebka ładna, mam nadzieję, że kaletnik pomoże i nie pójdzie reszta raczek

Independent Woman pisze...

Tiaaa :P

Independent Woman pisze...

Niestety. Najgorsze jest to, że wygląda na meeega masywną a rozwaliła mi się po kilku dniach noszenia;/

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Bywały lepsze, ale bardzo dziękuję ;)

Independent Woman pisze...

Haha w sobotę idę do fryzjera i kładę orzechowy brąz - odrosty wyglądają fatalnie ;)
Niestety tak to czasami jest z zakupami internetowymi;/

różowy beret pisze...

nie rezygnuj z reklamacji. wystarczy wysłać im maila z odstąpieniem od umowy zawieranej na odległość (można znaleść wzór na necie) i odesłac produkt a powinni ci zwróócić kasę za torebkę + za przesyłkę. ja tak zrobiłam z butami i oddali mi wszystko (również w sklepie internetowym)

mala0727 pisze...

świetny!
spróbuję takiego makijażu, pasowałby mi do koloru włosów :P

Madzia Lena pisze...

piękna ta butelkowa zieleń - muszę się rozejrzeć za podobną;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook