Pastelowy makijaż dzienny.

Jak pewnie zauważyłyście, od jakiegoś czasu bardzo rzadko wystawiam makijaże. Po pierwsze brak czasu, po drugie ostatnio moje makijaże są bardzo nudne i nieciekawe a w związku z tym po trzecie, wyszłam z wprawy w tworzeniu dobrych makijaży. Niestety.

Dziś jednak przybywam z makijażem dziennym, idealnym na wiosenne, pełne słońca dni.
 

Kosmetyki użyte : podkład Bourjois Bio Detox, korektor pod oczy L'Oreal, puder ytrwalający Catrice, bronzer Joko MD, róż Bell, rozświetlacz Catrice, baza pod cienie Dax, cienie Inglot i Sleek, brązowa i srebrn kredka Avon, tusz do rzęs Maybelline, brwi - zestaw Essence + żel My Secret, szminka p2

Kilka dni temu, dotarło do mnie zamówienie z hutrowni Katherine, które zainicjowała Atina. :) Jeszcze raz, bardzo Ci dziękuję :*


Pozdrawiam, 
Marta



14 komentarze:

Daria pisze...

mam ten naszyjnik z liśćmi. Bardzo go lubię :D

Angela pisze...

Bardzo ładny makijaż!

Agusiak747 pisze...

Makijaż nie za bardzo wpasowuje się w moje gusta i jakoś mi do Ciebie nie pasuje... jakoś nie wyglądasz w nim najlepiej - to znaczy, chodzi mi o dolną powiekę, bo góra bardzo spoko :))

Ania - Jedwabna pisze...

No właśnie mam podobne odczucia :)

Una pisze...

Też mam taki i też lubię!

chodzpomalujmojswiat pisze...

piękne naszyjniki :)

theMonique pisze...

wczoraj też trafiłam do sklepu Katherine i wpadło mi w oko parę drobiazgów, w tym nausznice :) szkoda tylko, że trzeba wydać aż stówkę - tyle biżu nie potrzebuję :/

Independent Woman pisze...

Ja też bardzo żałuję, że istnieje takie ograniczenie. Być może, będę chciała zrobić zamówienie zbiorowe i wtedy na pewno się o tym dowiecie. :)

Independent Woman pisze...

Mnie też bardzo się podobają :)

Independent Woman pisze...

W rzeczywistości jest bardziej pastelowy i wygląda to zdecydowanie lepiej. :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Jest bardzo ładny ale szczerze mówiąc myślałam, że będzie bardziej... masywny :D

Make-up_kama pisze...

Świetny makijaż:)
Biżuteria jest przepiękna!jak będziesz robić zamówienie zbiorowe,to na pewno się dołączę:)

blair pisze...

ładny makijaz ;) masz piekne duze oczy ;):>

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook