Ulubione lakiery : wiosna 2013r.

Odkąd moje paznokcie zaczęły przypominać prawdziwe, kobiece szponki to moje zainteresowanie lakierami znacznie wzrosło. Chcecie wiedzieć po jakie lakiery ostatnio sięgam najczęściej? Zapraszam do prezentacji :) 

Na wstępie tylko zaznaczę, że wiosną i latem właściwie całkowicie odrzucam ciemne, szaro-bure kolory z masą brokatu. Zastępuje je jasnymi, często pastelowymi lub soczystymi kolorami. 

 Żółcie, korale i brzoskwinie : 

Beże, róże i wrzosy: 

Zielenie:

Jakościowo najlepiej wypadają lakiery od Delii z serii Coral Prosilk. Są bardzo tanie, maja piękne kolory i trzymają się dość długo - 3 dni bez najmniejszego odprysku (trzeba wspomnieć, że nie oszczędzam dłoni piorąc, zmywając naczynia czy też kilkadziesiąt razy dziennie myjąc je i dezynfekując). Godne uwagi są też lakiery Golden Rose Rich Color. Uwielbiam ich pędzelki, szybkoschnącą formułę i jednowarstwowe krycie :)
Jakie kolory wiosną Wy preferujecie? 

Pozdrawiam, 
Marta

12 komentarze:

Świat Wery pisze...

zdecydowanie beże, brązy róże i wrzosy do mnie przemawiają

msNephis pisze...

Ta lawenda z My Secret wygląda bardzo ładnie :). Ja w cieplejsze miesiące często sięgam po mięte

koko pisze...

brzoskwinie, jak mam krotsze- nude, czasem biel, róże ;)

Iwetto Iwettos pisze...

Wpadł mi w oko koral z Wibo, ale chyba już niedostępny? Przynajmniej ja go nie widziałam ostatnio na półce ;]

Independent Woman pisze...

Wiesz co, kupiłam go jakiś miesiąc temu więc wydaje mi się, że jeszcze powinien być dostępny :)

Independent Woman pisze...

Oooo biel! Też ją bardzo lubię :)

Independent Woman pisze...

Typowa mięta już mi się troszeczkę przejadła :)

Independent Woman pisze...

Ja brązy zostawiam sobie je na jesień :)

Kinior pisze...

Delii nigdy nie miałam, muszę spróbować :) A co do Richów to ostatnio moja ulubiona seria z Goldena :)

Make-up_kama pisze...

Korale,brzoskwinki,róże oraz wszelkie niebieskości to są moje kolory na tegoroczny sezon wiosenno-letni:)

Magdalena pisze...

Super kolorki. Ja również lubię wszelkiego rodzaju mięty, korale, pomarańcze....

Independent Woman pisze...

Ja uwielbiam je przede wszystkim za szybkie wysychanie :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook