DENKO : maj 2013r.

W maju poszło mi całkiem nieźle dlatego myślę, że czerwiec już nie będzie tak obfity w zużycia. Pożyjemy, zobaczymy. ;)

  • Bobini, szampony do włosów powyżej 1 roku życia, malina i pomarańcza - uwierzcie mi, pachną cudownie! Dodatkowo włosy nie są po nich obciążone, są lśniące i puszyste (nie napuszone). Po ich zastosowaniu trzeba wspomóc się np. odżywką bez spłukiwania, bo mają tendencję do nadmiernego plątania włosów. Na pewno kupię ponownie. 
  • Eva Natura, szampon do włosów z tendencją do łupieżu, brzozowy - wspomagałam się nim w okresie spierania rudości. Dokończył go mój mąż, u którego proces chorobowy w niewielkim stopniu się cofnął.


  •  Essence korektor z serii Stay all day - bardzo dobry, w przystępnej cenie korektor pod oczy i na niedoskonałości. Jeśli chodzi o jego krycie to określiłabym je jako średnie. Trwałość - przypudrowany potrafi przetrwać ok. 5-8 godzin. Kiedyś na pewno do niego wrócę.
  • Isana, brzoskwiniowa pianka do golenia - wspominałam kiedyś, że je bardzo lubię (szczególnie wersję aloesową). Są wydajne, przy wcieraniu w ciało nie giną i przyjemnie pachną. Polecam.
  • Donegal, żelowy zmywacz do paznokci o zapachu mango - jakiż on wydany! Zmywacz jak zmywacz. Dobrze zmywał lakier tradycyjny, z brokatem radził sobie gorzej. 
  • Original Source, orange&liquorice - zaraz po wersji z limonką to mój ulubiony żel tej firmy. Ma fantastyczny słodko-pączkowy zapach. Niestety lubi wysuszać skórę jednak ja na pewno wrócę do tej wersji zapachowej (producent wprowadził ją do stałej sprzedaży).

 
  •  Kallos, maska do włosów z proteinami mlecznymi - bardzo się z nią polubiłam. Ładnie pachniała i dobrze nawilżała włosy. Wrócę do niej w najbliższym czasie. 
  • Nivea, lakier do włosów Volume Sensation - lakiery do włosów tej firmy są moimi ulubieńcami od lat. Dobrze utrwalają fryzurę nie sklejając jej. Polecam.
  • Garnier, rumianek i miód kwiatowy, odżywka rozświetlająca do włosów blond - zacznę od tego, że jest strasznie niewydajna. Efektów rozświetlenia nie zauważyłam. Przyzwoicie wygładza i nawilża włosy. Raczej nie powrócę do niej.


  • Nantes Nano Aqua +, witaminowy tonik z ekstraktem z zielonej herbaty - bardzo żałuję, że już się skończył. Dobrze tonizował twarz, pięknie pachniał, nawilżał cerę, nie pozostawiał klejącej warstwy i domywał resztki makijażu. Nic dodać nic ująć.
  • Iwostin Capillin, płyn micelarny nawilżający do cery naczynkowej i wrażliwej - paskudztwo. Kosmetyk w żaden sposób nie nadaje się do demakijażu oczu - piecze i szczypie powodując łzawienie którego nie idzie zatamować :P Z makijażem twarzy też sobie nie radził (musiałabym zużyć jakieś 6-7 nasączonych nim płatków aby cera była w miarę oczyszczona)
  • Iwostin Capillin, krem na naczynka na noc - dobrze nawilżał, ale działania zmniejszającego/eliminującego popękane naczynka nie zauważyłam. Kiszka.
  • AA Help, cera atopowa; mleczko do demakijażu - RECENZJA. 
 Pozdrawiam, 
Marta

13 komentarze:

Ala pisze...

Sporo tego ;) Szampony bobini cudownie pachną *_* wąchałam u bratanicy i przepadłam . ;)

Cupcake pisze...

Z Bobini miałam kiedyś płyn do kąpieli - bardzo fajny :).

moooni-que pisze...

rzeczywiście konkretne denko :)
maskę Kallos zamawiam już chyba od roku :d

Kaprysek pisze...

Zobaczę jak szampony Bobini sprawdzą się u mnie ;)

Weronika Woźniak pisze...

Bobini to ulubieniec mojej Olci :) a szampon Evy mam, ale z rzepą, przeciw wypadaniu- ale ciężko powiedzieć czy coś pomógł

Świat Wery pisze...

mój synek raz miał ten szampon Bobini

Independent Woman pisze...

Tak, pachną cudownie :) Wczoraj kupiłam wersję o zapachu gumy do żucia :D

Independent Woman pisze...

Płynów do kąpieli nie używałam :)

Independent Woman pisze...

Są dostępne stacjonarnie w HEBE :)

Independent Woman pisze...

Wydaje mi się, że powinnaś być zadowolona :) Musisz nastawić się jedynie na splątane włosy :P

Independent Woman pisze...

Nienawidzę szamponów z rzepą ze względu na ich paskudny zapach, który przyprawia mnie o mdłości :(

recenzjatorka pisze...

uwielbiam zapach tych szamponów! :)

Yasminella pisze...

Mnie krem z Iwostinu na naczynka sprawdza się bardzo dobrze

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook