II Świętokrzyskie Spotkanie Blogerek.

W sobotę, 06.06.13r. odbyło się II Spotkanie Świętokrzyskich Blogerek. Ulokowałyśmy się w niezwykle przyjemnej kawiarni Tiffany Cafe na ulicy Paderewskiego. Kawa i drink(bezalkoholowy! :P) były pyszne, atmosfera bardzo sympatyczna i... ze spotkania jestem bardzo zadowolona. Szkoda tylko, że skończyło się zbyt wcześnie :))



Na samym początku, Pani Basa reprezentująca firmę Mariza, poprowadziła krótki wykład na temat podstawowej pielęgnacji twarzy oraz zaprezentowała część asortymentu firmy. Mogłyśmy wszystko wymacać i przetestować ;)




Kolejnym punktem okazała się prezentacja pań z firmy Mary Kay, która szczerze mówiąc mnie nie zachwyciła...




Ania i Angel zgłosiły się do wypróbowania podstawowych kroków pielęgnacyjnych Mary Kay, po czym wykonały delikatny makijaż twarzy.



Po zdecydowanie przydługim wykładzie Mary Kay, Angel poopowiadała nam troszkę o składach kosmetyków, paskudnej parafinie oraz kosmetykach naturalnych. Bardzo ciekawie, Angel! :)




I jeszcze kilka zdjęć : 





A czym zostałyśmy obdarowane? Proszę bardzo, same dobroci :) 


Sponsorom serdecznie dziękujemy ;) 

 
 
Lista uczestniczek :

Pozdrawiam, 
Marta



20 komentarze:

45 stopni pisze...

Panie z MK zrobiły nam marketingowe pranie mózgu ;)

Independent Woman pisze...

Chyba im się nie udało :P

bluegirl.ewa pisze...

Zazdroszczę.
Szkoda że lista uczestników ograniczona, a spotkania nie są często.
Fajnie byłoby zawrzeć znajomości z blogerkami, pasjonatkami z regionu Czarownic Świętokrzyskich, móc chociażby umówić się na wspólne zakupy żeby ciąć koszty wysyłki.

moniak85 pisze...

pranie mózgu to ja mam teraz ;)
nie wiem, cz mogę to oficjalnie napisać, ale wg mnie było super.
pozdrawiam :*

moniak85 pisze...

następnym razem zrobimy spotkanie bez ograniczeń, ale tez bez sponsorów ;)
myślę, że będzie fajnie ;)

Lena pisze...

Bardzo fajne spotkanie :D

Independent Woman pisze...

Jestem baaardzo za. ;)

Independent Woman pisze...

Było super! :) :)

Świat Wery pisze...

udane spotkanie

Alexis93 pisze...

Chętnie wzięłabym kiedyś udział w takim spotkaniu :)

Kolorowy Pieprz pisze...

Angel prezentowała na Ani działanie parafiny za pomocą worka::)?

Kolorowy Pieprz pisze...

Angel prezentowała na Ani działanie parafiny za pomocą worka::)?

Independent Woman pisze...

Dokładnie tak ;)

blizniaczka09 pisze...

Było bardzo sympatycznie :)

Black Cat (Kate) pisze...

Kurcze, szkoda że nie wiedziałam, bo mogłabym się wybrać, w końcu z świętokrzyskiego jestem :-)

Paulina pisze...

lubię takie spotkania, mam nadzieję,że załapię się na spotkanie blogerek w Gdyni :)

moniak85 pisze...

dziękuję za spotkanie :*

Ewelina Suligowska pisze...

Ooo kiedy będzie następne spotkanie chętnie bym wzięła udział ;) świetny blog ;)
Zapraszam do mnie http://mademoiselleevelina.blogspot.com/

Ewelina Suligowska pisze...

Jestem też zaa ;)

twoimioczami pisze...

swietnie wygladało spotkanie! :) Pozdrawiam : twoimioczami.blogspot.com

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook