Makijaż : Romantic violet

Ostatnio bardzo rzadko maluję się w fioletach, jednak dziś autentycznie wołał do mnie, domagając się gościny na moich powiekach :)





Kosmetyki użyte : podkład Bourjois Healthy Mix serum, korektor L'Oreal, puder Catrice, bronzer Joko MD, róż Catrice Candy Schock, rozświetlacz Catrice, baza pod cienie Bell, fioletowy pigment NYX, reszta cieni e.l.f, tusz do rzęs Maybelline. kredki Golden Rose i Avon, błyszczyk Catrice. 

Całkiem dobrze się w nim czuję,  jednak mimo wszystko wolę ciepłe, ceglaste brązy ;) 

Pokażę Wam jeszcze dosłownie kilka nowości. Jeszcze niczego nie używałam i już nie mogę doczekać się testów. Szczególnie ekscytuje mnie nowość na polskim rynku, czyli krem do twarzy Mixa. Miałyście z nim styczność?



Jeśli używałyście któregoś z kosmetyków, napiszcie proszę o nich kilka słów :)

Pozdrawiam, 
Marta




28 komentarze:

ankas pisze...

Świetny makijaż;) miałam żel z Flos leku, ale taki w tubce i był bardzo fajny;)

Lena pisze...

Makijaż świetny :) nie miałam nic z tych kosmetyków ;)

Independent Woman pisze...

Właśnie kończę wersję zieloną w tubce i jestem z niej bardzo zadowolona :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

eM pisze...

makijaż bardzo mi się podoba- uwielbiam fiolety na oku ;) to jeden z niewielu kolorów w którym dobrze wyglądam ;)
bardzo lubię żele z flos-leku, są idealne na ciepłe dni ;)

Yuki. pisze...

Właściwie to przechodziłam już kilka razy obok szafy z kosmetykami Mixa, ale nie zwróciły mojej uwagi. Muszę się im przyjrzeć ;)

Independent Woman pisze...

Mnie natomiast, zaciekawiło jeszcze kilka rzeczy np. płyn micelarny i krem na zaczerwienienia :) Zobaczymy jak spiszę się ten i będziemy myśleć :P

Independent Woman pisze...

Zgadzam się. Dodatkowo świetnie spisują się pod makijażem ;)

sauria80 pisze...

ja fiolety często noszę, ale bardziej zgaszone. Tobie w nim pięknie:)

Place Of Woman pisze...

Cudny makijaż :)

Iwetto Iwettos pisze...

Śliczny makijaż, chyba odwzoruję na sobie jutro :) Będzie dobry do pracy.
Żadnego kosmetyku nie miałam ,więc czekam na kilka słów więcej na ich temat :)

Świat Wery pisze...

piękny makijaż,
fajne nowości, nie znam Mixa też mnie ciekawi

różowy beret pisze...

ładnie ci w fiolecie. ja stosuję świetlika z arniką, ale jakoś szału nie ma jeski chodzi o działanie.

Basia8212 pisze...

Bardzo ładnie Martusiu:)

Independent Woman pisze...

Dziękuję Basiu :*

Independent Woman pisze...

Ja aktualnie wykańczam wersję ze świetlikiem i herbatą - wiadomo, spektakularnego działania nie ma, ale nieźle łagodzi opuchnięcia. Dodatkowo świetnie nadaje się pod makijaż :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Byłoby mi niezmiernie miło, jakbyś spróbowała go wykonać u siebie ;) Krem Mixa zacznę stosować za kilka dni, jak wykończę krem z Yves Rocher ;)

Independent Woman pisze...

Dziękuję! :)

Independent Woman pisze...

W przygaszonych fioletach czuję się źle - wydaje mi się, że wyglądam na chorą i zmęczoną... :)

recenzjatorka pisze...

miałam ten balsam z Avonu, ale poza zapachem nic ciekawego, nie nawilżał niestety.

Yasminella pisze...

Bardzo podoba mi się dolna powieka. Czekam na recenzje kremu pod oczy

Black Cat (Kate) pisze...

Bardzo fajnie wyglądasz w tym fiolecie :-) Dobrze, że się upominał o prezentację, ponieważ wyszła świetna ;-) Nic z tego nie miałam - jedyny produkt podobny,to żel pod oczy i do powiek z Flos-Lek, tyle że ja używam z chabrem bławatkiem :-)

Imnota Son pisze...

Świetny makijaż <3
Przy okazji zapraszam na mojego bloga. Dopiero się rozkręcam, ale zapraszam :)

Gonia pisze...

Ja lubię ten biokrem pod oczy z Lirene :)

Magdalena pisze...

Ja ostatnio cały czas noszę na oczach fiolety. Jakoś tak mi się zachciało ;P

Leal pisze...

Śliczny makijaż, bardzo Ci pasuje ;)

An J pisze...

Bardzo ładnie wygląda :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook