RECENZJA : Bourjois, Healthy Mix Serum

Po kilkutygodniowych testach przybywam do Was z recenzją podkładu Bourjois Healthy Mix Serum. Kupiłam go na zeszłorocznej (bodajże wrześniowej) Rossmanowej promocji -40%. Po nie do końca udanej współpracy z jego starszym bratem Healthy Mix, byłam do niego nastawiona bardzo sceptycznie. Chcecie wiedzieć czy się spisał? Zapraszam do lektury. 


OPAKOWANIE : szklana buteleczka z pompką (która działa bez zarzutu; łatwo nią dozować ilość potrzebnego produktu) o przyjemnej szacie graficznej. Zawiera 30ml podkładu. 

ZAPACH : wyczuwam bardzo przyjemną owocową nutę.  Pachnie tak samo jak wersja podstawowa Healthy Mix

KONSYSTENCJA : producent określa ją żelem. Ja uważam, że to typowo "podkładowa", bardzo lekka konsystencja.

KOLOR : posiadam odcień 52 Vanilla, drugi w kolejności z odcieni najjaśniejszych. Posiada żółto-beżowe tony. Dobrze dostosowuje koloru cery. Aktualnie jest dla mnie odrobinę za jasny.


WYKOŃCZENIE : zaraz po nałożeniu, podkład wygląda świetnie. Skóra jest satynowa, lekko rozświetlona. Wygląda na zdrową i promienną. Podkład nie podkreśla niedoskonałości. 

KRYCIE : niskie w kierunku średniego. Przykrywa lekkie zaczerwienienia i drobne krostki/naczynka.


TRWAŁOŚĆ: niestety kosmetyk ma karygodną trwałość. Po dosłownie 2-3 godzinach, zaczyna wyglądać fatalnie. Waży się, ściera, nie wiem... po prostu znika z twarzy. Wielka szkoda. 

APLIKACJA : tutaj najlepiej spiszą się palce. Kosmetyk nie pozostawia nieestetycznych smug i właściwie nie sprawia większych problemów przy aplikacji. 

INNE: kosmetyk jest bardzo wydajny, ponieważ niewielka ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy; producent zapewnia o dobroczynnym działaniu na cerę - ja takiego nie zauważyłam, ale większych szkód również nie. Podkład nie zapchał mnie i nie uczulił. 

PODSUMOWUJĄC, gdyby nie koszmarna trwałość, pewnie sięgnęłabym po niego ponownie. Niestety nie należę do osób które w ciągu dnia mają czas na poprawki makijażu co 2-3 godziny, więc taka trwałość mnie nie zadowala. Wykończenie i lekka konsystencja podkładu (idealna na lato!) bardzo mi się podoba, ale mimo tego nie skuszę się na zakup Healthy Mix Serum jeszcze raz. Szkoda.

Miałyście doczynienia z tym podkładem? Jeśli tak, to jak się u Was spisał? 

Pozdrawiam, 
Marta



24 komentarze:

Eliza Grabowska pisze...

ojjj szkoda że jest nietrwały :/
ja z podkładów mogę ci polecić podkład Ingrid Cosmetics, Mineral Silk&Lift :)
jest u mnie na blogu recenzja, więc zapraszam :)

Iv pisze...

Ja mam tak z tą podstawową wersją - po nałożeniu wygląda ekstra, a po nawet godzinie jest zważony:/ próbowałam na kilku kremach, bo myślałam, że to dlatego, ale nie... Do tego jak go zmywam to skóra jest przesuszona i nie wygląda za dobrze. A szkoda, bo krycie mi odpowiada no i ma idealny kolor.

Lena pisze...

Czyli można mieć tańszy w podobnym efekcie a nawet nieraz lepszy.

KosmetyczkaAni Aniaa pisze...

A mnie jakoś bardzo odpowiada, jest leciutki, nie wchodzi w załamania i nie tworzy rzucającej się w oczy tapety. Co do trwałości- z pudrem Clinique wytrzymuje ok 5 godz. co mnie w 100% satysfakcjonuje :)

frania.f pisze...

Pewnie z mojej "nietrzymającej" kosmetyków kolorowych buźki zszedłby po kilkunastu minutach. A szkoda, bo szukam właśnie czegoś lekkiego.

Turkusoowa pisze...

Nie miałam go-i może na szczęście :) lubię zwykły healthy Mix i dzięki Tobie nie przepadną pieniążki bo na serum się nie skuszę na pewno :)

Świat Wery pisze...

nie lubię jak szybko się podkład ściera

delishya pisze...

jak zmarnowana jesteś na tym zdjęciu

Independent Woman pisze...

Jeszcze nie stosowałam :)

Independent Woman pisze...

Jeśli chodzi o HM to mam właściwie to samo... bardzo szybko się ścierał i ważył :(

Independent Woman pisze...

Zgadza się :)

Independent Woman pisze...

Wiadomo - ile ludzi, tyle opinii :) Każda z nas ma inną cerę więc logiczne jest, że każdej z nas będzie pasować co innego. :)

Independent Woman pisze...

Właśnie ja też szukam jakiegoś lekkiego podkładu na lato i chyba skończy się na bb kremach...

Independent Woman pisze...

Z HM też byłam niezadowolona... :(

Independent Woman pisze...

Chyba każdy tego nie lubi :)

Independent Woman pisze...

Zmęczona, zgadza się :P

charlotte pisze...

słabo kryje..

Yasminella pisze...

Szkoda ze rak słabo się sprawdza

BeautynLiving pisze...

Właśnie też go używam i też już więcej nie kupię, trwałość jest beznadziejna

neksii pisze...

Ładny daje efekt na twarzy, ale szkoda że tak słabo kryje. : c

gosia mysz pisze...

ja lubię ten podkład jest lekki nie tworzy maski idealny na lato

Angel - Kosmetyki bez tajemnic pisze...

Dziś robiłam pierwszy test na twarzy, po jakiś pięciu godzinach można by rzec wtopił się w skórę tak w 70%, coś tam jeszcze jest, ale najlepiej by było zmyć i nałożyć od nowa, za to nie ściąga skóry, wręcz przeciwnie, mam wrażenie nawilżenia... zdaję sobie sprawę, że podkład na lato ma być lekki... chyba dlatego tak znika :)

Monika Z pisze...

Dobrze że ostatnio go nie kupiłam :P ja jednak wolę trwalsze kosmetyki:)

Panda pisze...

No fakt, poprawiać co parę godzin makijaż to bez sensu. No chyba, że ktoś ma czas. No ale są podkłady które lepiej się utrzymują.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook