RECENZJA : L'Oreal, Perfect Match - korektor do twarzy i pod oczy.

Moje wymagania co do korektorów w tej formie są właściwie niewielkie - chcę, by pokryły niewielkie sińce pod oczami oraz aby się pod nimi nie ważyły w ciągu dnia. Czy L'Oreal sprostał moim niezbyt wygórowanym oczekiwaniom? Zapraszam niżej.


OPAKOWANIE : 5ml tubka, typowa dla tego typu kosmetyków. Zakrętka się nie przekręca i napisy się nie ścierają.

KOLOR : posiadam odcień nr 1 Ivory - bardzo jasny, wpadający w żółć. Niestety na aktualną porę roku jest dla mnie za jasny i muszę go odstawić na jakiś czas. Podczas dnia nie ciemnieje.




ZAPACH : kosmetyk bezzapachowy.

APLIKACJA / KONSYSTENCJA : jak już wyżej wspomniałam, używam go głownie na miejsca pod oczami. Konsystencja bardzo lekka, nie tworząca większych problemów. Rozprowadzanie? Bez zarzutów. Podczas wklepywania nie tworzy smug i prześwitów.

TRWAŁOŚĆ : w nienaruszonym stanie wytrzymuje ok. 8-9 godzin - czyli naprawdę nieźle.

KRYCIE : średnie nie idące w żadnym kierunku. Jak widzicie, przykrył drobne żyłki na powiekach i poradził sobie z niewielkim zasinieniem pod oczami.

INNE : jest pierońsko wydajny! Kupiłam go jakoś w styczniu i ... końca nie widać :P Po za tym, nie waży się w ciągu dnia i nie ściera. 

CENA : ok. 25zł 

Podsumowując, to całkiem dobry korektor w cenie do zaakceptowania. Na pewno sprawdzi się u osób niepotrzebujących dużej korekty obszaru pod oczami. Czy kupię go ponownie? Raczej nie, ponieważ mam ochotę przetestować kilka innych korektorów (między innymi Rimmel Wake me up :) )


9 komentarze:

Paradoxa Raz pisze...

fajny produkt

Place Of Woman pisze...

podoba mi się efekt jaki daje ten produkt:)

Iwetto Iwettos pisze...

Może kiedyś też go spróbuję :) Na razie mam z Collection 2000 i też jestem zadowolona :)

Kolorowy Pieprz pisze...

muszę w końcu zaczac uzywac korektora!

Świat Wery pisze...

całkiem nieźle się sprawdza

BERY pisze...

tez chce teraz rimelka;)

agnesss25 pisze...

Mnie z pewnościa by przypasował bo nie mam sińców ani zaczerwienien pod oczami.A od korektora oczekuje wyrównania kolorytu .Fajny efekt!

cheneelle pisze...

Nie wiem czy na moje sińce dałby radę. Kupię, przetestuję, najwyżej oddam Mamuśce:D

karola Hamburg pisze...

A ja uwielbiam ten kosmetyk na moje DUZE since, jest dla mnie niezastapiony.. kupialm za 3 Euro .... :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook