ROZDANIE! (zamknięte)

Rozpoczęcie wakacji - każda okazja jest dobra, aby obdarować Was kilkoma drobiazgami. ;)  Co można wygrać?


  • Lena Klassen "Uśmiech Karoliny"
  • Sarah-Kate Lynch "Za oknem cukierni"
  • Avon Naturals, żel pod prysznic o zapachu maliny i kwiatu hibiskusa
  • Delia Coral Prosilk, lakier do paznokci w numerze 177
  • Bourjois, róż do policzkó nr 85 Sienne
  • Próbki (Paloma - oliwkowe masło do ciała, Farmona 0=0 masło do ciała karmel i cynamon, Iwostin - krem intensywnie nawilżający, Pharmaceris - lekki krem głęboko nawilżający)

Co trzeba zrobić aby zgarnąć upominki? 

a)  być publicznym obserwatorem mojego bloga
b) dokończyć zdanie : "Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w..."

Dodatkowe losy: 
- polubić moją stronę na facebooku -> KLIK (+ 2 losy)
- zamieścić informację na swoim blogu dotyczącą tego rozdania (+3 losy) 


Dla ułatwienia podaję wzór do skopiowania : 

OBSERWUJĘ JAKO:
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w...
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak (jako...)/nie
INFORMACJA NA BLOGU   : tak (link)/ nie

ROZDANIE TRWA OD DZIŚ 29.06.2013-13.07.2013R, DO GODZINY 22:00. 

Zapraszam do udziału w zabawie!
Pozdrawiam,
Marta

38 komentarze:

Paradoxa Raz pisze...

OBSERWUJĘ JAKO:paradoxa raz
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w Anglii pracujący( na wakacjach),zwiedzając i robiąc gigantyczne zakupy
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Iwona B
INFORMACJA NA BLOGU : tak paradoxaraz.blogspor.com

Klaudynkabe pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Klaudynkabe
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w... Warszawie ze znajomymi ! :) bardzo mi się tam spodobało, a zarazem nie nudziłam się;p Ponadto można było zakupić nieco więcej niż zwykle bo szeroki wybór:D Nasze pokoje wyglądały baardzo "obiecująco", ale to nam nie przeszkadzało :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : nie

Wioletta Marlicka pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Wioletta Marlicka
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w swoim domu podczas lata kiedy trwały przygotowania do mojej osiemnastki :).
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak (jako Wioletta Marlicka)
INFORMACJA NA BLOGU : tak http://cosmeticsandwoman.blogspot.com/
:)

Blood Angel pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Blood Angel
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam we Władysławowie z moim chłopakiem,pierwszy raz widziałam polskie morze. Tyle czasu spędzonego razem,było cudownie ^^
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Jeanne Chan
INFORMACJA NA BLOGU : tak baner :http://bloodangel22.blogspot.com/

unintendedgirl pisze...

OBSERWUJĘ JAKO:unintendedgirl
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w hmmm właściwie to nie wyjeżdżałam nigdzie na wakacje, więc nie mam jakichs szczególnych wspomnień;) wiem, muszę byc strasznie nudna osobą;D
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Paulina.P
INFORMACJA NA BLOGU : nie

kafetka pisze...

OBSERWUJĘ JAKO:kafetka
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w Bałtowie z moim mężem i synkiem (na widok dinozaurów uśmiech z jego buzi nie zniknął ani na chwilę) . Uśmiechnięta buzia Matusia jest najlepszym wspomnieniem wakacyjnym:)
LUBIĘ NA FACEBOOKU :nie
INFORMACJA NA BLOGU :nie

theMonique pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: theMonique
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w mojej rodzinnej miejscowości zaraz po maturze :) Mieliśmy dużo czasu, więc często organizowaliśmy ogniska i inne wypady a zgrana paczka zawsze gwarantowała świetna zabawę. Do tej pory mamy co wspominać :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU: nie
INFORMACJA NA BLOGU: nie

Milena M pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Milena M
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w Paryżu, z moim chłopakiem. Całe dnie szwędaliśmy się po zaułkach, w których zobaczyliśmy jak wygląda prawdziwe życie we Francji. Wieczorami siedzieliśmy nad Sekwaną z butelką wina, francuską bagietką i serem :).
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Milena Mn
INFORMACJA NA BLOGU : tak baner http://kosmetyczneporadym.blogspot.co.uk/

MySmallMustache pisze...

OBSERWUJĘ JAKO : MySmallMustache
Najlepsze wakacje mojego życia spędziłam w ... lesie :) Na biwaku harcerskim :) Warunki może i nie były - masa komarów, codzienne apele, sprzątanie namiotów, musztra, zimna woda... Lecz ( będąc też nad morzem i w górach ) sądzę, że były one najcudowniejsze, zdobyłam mnóstwo wspaniałych wspomnień oraz zawarłam wiele przyjaźni :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Ola Kot
INFORMACJA NA BLOGU : tak http://smallmustacheblog.blogspot.com/

Kaarolinkaa1993 pisze...


OBSERWUJĘ JAKO: Karolina K.
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w Skoszewie ze swoim chłopakiem u jego rodziny.:)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : tak
http://bucikowanimfomanka.blogspot.com/2013/06/rozdanie.html

neeefericit pisze...


OBSERWUJĘ JAKO: neeefericit
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w ...Murzasichle na dwutygodniowych koloniach;] Aż mi się zatęskniło...;]
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : nie

Kasia pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Kasia
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w... domu ;) mieszkam na wsi, nad jeziorkiem. Uwielbiam ciszę, która tu panuje, ogniska ze znajomymi :) nie muszę nigdzie wyjeżdżać, aby spędzić wakacje swojego życia :) każde takie są :P
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Katarzyna Miduch
INFORMACJA NA BLOGU : tak http://belledouceeur.blogspot.com/

deedee_1 pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: deedee_1
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w Łebie. W sumie nie wiem dlaczego tak mi się tam podobało, ale chętnie powtórzyłabym ten wyjazd.
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak, jako Martyna R.
INFORMACJA NA BLOGU : nie

Monika. pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Monika
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w... Pobierowie:)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak (jako Monika Bardyga)
INFORMACJA NA BLOGU : tak - http://monnie-b.blogspot.co.uk (boczny pasek)

madzia pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Magdalena Jezierska
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w... domu :) Mój dom znajduje się na wsi, z dala od gwaru itd. Więc nie przeszkadza mi to że spędzam w domu każde wakacje :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak (jako Magdalena Jezierska
INFORMACJA NA BLOGU : nie

Monia pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Monica Wolf
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam na Krymie, na obozie wspinaczkowo-trekingowym.Dwa tygodnie nad morzem Czarnym-opalanie + wspinaczka i to wszystko na łonie natury pod namiotem rozbitym na plaży:)
LUBIĘ NA FACEBOOKU :tak(Monika Wilk)
INFORMACJA NA BLOGU : nie

zaczarowanaa pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: zaczarowanaa
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w... Zakopanym - uwielbiam góry i to miejsce :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : tak (baner) www.me-and-my-passions.blogspot.com

Anna Magdziarz pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Anna Magdziarz
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w mojej rodzimej wsi Radecznicy. Dnie spędzone razem z koleżankami jeżdżąc rowerami do kolegów :), robienie grilla i wiele, wiele innych wspaniałych chwil :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU: tak, Ania Magdziarz
INFORMACJA NA BLOGU: nie

Nely pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Nely
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w chyba jeszcze takich nie miałam, ale moim marzeniem jest pojechać kiedyś do Barcelony, uwielbiam Gaudiego :D A tak to co roku spędzam wakacje tak jak sama zechcę, najczęściej w domu lub w hamaku na podwórku z wielkim stosem książek :D Spacerując po okolicy, leżąc w łóżku do południa i robąc rzeczy na które czas nie pozwala w ciągu roku :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Monika K.
INFORMACJA NA BLOGU :nie

Kinga Piasecka pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Kinga Piasecka
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w Angli. Zwiedzanie Londynu, wycieczki, wyjścia... super zabawa ;)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Kinga Piasecka
INFORMACJA NA BLOGU : tak banner w pasku bocznym : passion-make-up.blogspot.com

malenka07 pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: malenka07
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w Darłówku - piękne wybrzeze, i ten cudowny składany mostek ♥
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : tak malenkabloguje.blogspot.com

NaughtyGirl pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Naughty Girl
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w - miejscach, gdzie byli moi przyjaciele i rodzina..każde wakacje są inne, każde są wyjątkowe i niezapomniane :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak - Joanna W
INFORMACJA NA BLOGU : tak - naughtygirl0106.blogspot.com

frau pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: frau
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam na Węgrzech wraz z moja paczką znajomych :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Ania N
INFORMACJA NA BLOGU : tak baner http://anusia93.blogspot.com/

Sabi S. pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Sabii
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam tam gdzie byłam z kimś mi bliskim
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Sabi S.
INFORMACJA NA BLOGU : tak isthemagichereforever.blogspot.com

goodtotry.ann pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Goodtotry
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem w Tunezji na dwutygodniowym pobycie all inclusive, gdzie poza opalaniem się na leżaku, pływaniem w morzu śródziemnym i sączeniem drinków nie musiałam robić kompletnie nic :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : tak http://goodtotry.blogspot.com/

Jolanta K. pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Jolanta K.
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam na Mazurach ze znajomymi w zeszłym roku. Tydzień w wynajętym domku, pływanie, opalanie się, wycieczki rowerowe.. Było świetnie! Z chęcią bym to powtórzyła :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : nie

Monika S pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Monika S pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Monika S
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w Madrycie. Nikt się nigdzie nie spieszy, wokół pogodni ludzie, mnóstwo parków gdzie można wylegiwać się podczas sjesty:) itp. itd. )))
LUBIĘ NA FACEBOOKU: tak Monika S
INFORMACJA NA BLOGU: tak http://caffedurantelavoro.blogspot.com/

Stefani Pyzik pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Stefani Pyzik
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam/spędziłem nad naszym polskim morzem, zwiedzając i wygrzewając się na plaży.
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Stefani Pyzik
INFORMACJA NA BLOGU : nie

mia.vico pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: mia.vico
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w Hiszpanii. Uwielbiam te klimaty..coś niepowtażalnego.
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : nie

bognyprogram pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: bognyprogram
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam i spędzam co roku w moim rodzinnym Augustowie. Nic nie koi mnie tak, jak cicha plaża nad Neckiem i pogaduchy z moją ukochaną kuzynką.
LUBIĘ NA FACEBOOKU: tak, Bogny Program
INFORMACJA NA BLOGU: tak, banner - bognyprogram.blogspot.com

Ruda Menda pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Ruda Menda
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam nad morzem (Gdynia).
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak jako Natalia Ch.
INFORMACJA NA BLOGU : tak http://testujrazemzemna.blogspot.com/p/rozdania.html

Serenitka B pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: Serenitka B
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w moim dawnym drewnianym domu w którym kiedyś mieszkałam. Wtedy byłam jeszcze dzieckiem i każdy dzień spędzałam beztrosko. Patrząc na przeszłość z perspektywy lat myślę że to był mój azyl. Tam nie docierał ból ani cierpienie którego zakosztowałam później, to była moja mała kraina szczęścia. I tylko szkoda tej beztroski której teraz już nie ma:)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Monika Bochman
INFORMACJA NA BLOGU : tak banner w pasku bocznym http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

anioleek89 pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: anioleek89
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w Krakowie wraz ze swoją drugą połówką. Pomimo bardzo nieprzyjemnej przygody w pierwszy dzień wspieraliśmy się nawzajem, przezwyciężyliśmy chwilowe trudności i mogliśmy cieszyć się wspólnie spędzonym wolnym, beztroskim czasem :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak jako: Marta P.
INFORMACJA NA BLOGU : nie

anioleek89 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MySmallMustache pisze...

Hej, to znów ja ;) Chciałam tylko poinformować, że jutro ( 13.07) o 20:00 wyjeżdżam :) Czy mogłabyś podać wyniki troszeczkę wcześniej niż zamierzałaś lub jakby coś napisać na Wanillaaa@interia.pl :) Nie wiem czy wygram, jednak chciałabym chociaż pogratulować innym :)

ZajacKicak pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: ZajacKicak
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w Chrzanowie u mojej przyjaciółki, w cudownej atmosferze. Robiliśmy sobie mini wypady. Dla kogoś może to by szału nie robiło ale nam bylo wspaniale. Gadałyśmy, śmiałyśmy, wszystko super :) A w chwilach relaksu było mojhito i inne pyszności :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : tak Kasia De
INFORMACJA NA BLOGU : nie

poloniamartyna pisze...

OBSERWUJĘ JAKO: poloniamartyna
Najlepsze wakacje swojego życia spędziłam w Krynicy Morskiej. Kocham to miasto za słońce, cudowne muszle na plaży, niesamowite ilości kamyczków oraz za możliwość obserwowania przepięknego zachodu słońca. Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi z którymi do tej pory mam kontakt, odwiedziłam wiele pięknych miejsc i bardzo dobrze wspominam pyszne nadmorskie jedzenie. Cenię sobie to miasto za ciepły piasek i szum fal, który koi moją duszę. Chętnie wrócę w to miejsce w tegoroczne wakacje. Mam nadzieję, że dzięki pięknej pogodzie będę mogła się całkowicie zrelaksować i zapomnieć o problemach, z którymi na co dzień mam kontakt. Na obecną chwilę pozostały mi tylko wspomnienia z tego wypadu w postaci zdjęć. Chętnię podzielę się z Wami jednym z nich : http://i43.tinypic.com/117b7ua.jpg . :)
LUBIĘ NA FACEBOOKU : nie
INFORMACJA NA BLOGU : tak http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,337525377,title,rozdanie-u-independentwoman92,index.html

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook