TAG : Kolory tęczy.

Z zupełnie niewiadomych przyczyn, bardzo spodobał mi się ten TAG. Nikt mnie nie zaTAGował, więc... zrobiłam to sama, a co. :P



Zasady w dużym skrócie : w tym TAGu przedstawiacie kilka godnych uwagi kosmetyków które opakowaniem/zabarwieniem/zapachem/skojarzeniem odpowiadają kolorom tęczy. Łatwe, prawda? :)


Zaczynamy:

  Sleek, róż do policzków Scandalous (cena ok. 27zł) - wydaje mi się, że już kiedyś wspominałam Wam o tym różu. Jest to mój ulubiony róż do policzków ever. Nadaje niezwykle naturalny efekt lekko zaróżowionych jabłuszek. Jest niesamowicie trwały i bardzo wydajny. Należy z nim jednak uważać, aby nie zrobić sobie krzywdy ;P
 



 -Avon, EDT Summer White Sunset (cena ok. 30zł / 50 ml) - jeden z lepszych zapachów od Avon. Niebanalny - trochę słodki i trochę orzeźwiający. Ciężko jest mi opisać jego bardzo ładną woń. NUTY ZAPACHOWE : różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy, 
- Essence, LE Vintage District, róż do policzków (cena ok.15zł) - fantastyczny róż na lato. Fajnie podkreśla opaleniznę, na twarzy trzyma się całkiem nieźle i bardzo łatwo go zaaplikować na policzki.




Yves Rocher, EDT Wanillia z upraw BIO (cena 39,90zł / 50ml) - wody z Yves Rocher z tej serii są absolutnym "must have" w mojej kosmetyczce. Odkąd pamiętam, jakiś zapach zawsze się w niej panoszył. Za co uwielbiam wanilię? Przede wszystkim za ciepło, za słodycz domowych ciasteczek oraz za wybitną (jak na tą klasę zapachów) trwałość. Serdecznie ją Wam polecam, szczególnie na sezon jesienno-zimowy.




Elisse, odżywka do każdego rodzaju włosów (cena ok. 5zł) - o niej pisałam już nie raz : jest to jedna z najlepiej działających odżywek na moje włosy. Nadaje im piękny blask i miękkość. Polecam z czystym sumieniem.



Inglot Colour Play Mascara, niebieski tusz do rzęs (cena ok. 30zł) - RECENZJA; dalej się nią zachwycam - jest idealnym rozwiązaniem na szybki makijaż dzienny ;)



Maybelline, the Rocket Vollum (cena ok. 30zł) - o tej mascarze już dawno powinien powstać post na moim blogu. Jest to naprawdę świetny tusz do rzęs który pogrubia, wydłuża i podkręca rzęsy bez sklejania.



Kolastyna Bodyslim, antycellulitowy krem do masażu (cena ok. 15zł) - właściwie zostało mi go tylko na 2-3 użycia i muszę stwierdzić, że skóra na udach stała się jędrniejsza! Cellulit nie wsiąkł, jednak widać wyraźną poprawę w napięciu skóry.



Yves Rocher, krem na zaczerwienienia (cena ok. 65zł / 50ml) - RECENZJA; kolejny stały ulubieniec. Kosmetyk fantastycznie łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienia oraz pomaga profilaktyce pękających naczynek. Uwielbiam go i ciągle do niego wracam.



MAC, Hi Sailor, rozświetlacz do twarzy - ja nazwałabym go delikatnym różem rozświetlającym. Nadaje się również do rozświetlenia miejsca pod oczami. Nadaje piękny, zdrowy blask twarzy. Bardzo łatwo nanieść go na twarz i ciężko z nim przesadzić. Latem używam go właściwie codziennie.

Jeśłi jeszcze nie zrobiłyście tego TAGu, to serdecznie do niego zapraszam ;) 

Pozdrawiam, 
Marta











12 komentarze:

moooni-que pisze...

świetny tag i niedługo sama go w końcu zrobię bo wyjątkowo wpadł mi w oko a nie przepadam za nimi :))
ta odzywa za 5 zł jest z biedronki czy się mylę? :)

BERY pisze...

ja swietny pomysl z tym tagiem :D
mac ten delikatny rozo rozswietlacz bardzo ciekawy :)

Iwetto Iwettos pisze...

Ten róż ze Sleeka aż daje po oczach czerwienią :) Pokaż go na polikach, bo jestem ciekawa tego efektu :)

JuicyBeige pisze...

Róż MACA jest śliczny:)

Świat Wery pisze...

faktycznie świetny tag, mam tą wodę z Avon i bardzo ją lubię, zapach typowo letni, ale słabo wyczuwalny;/

Independent Woman pisze...

Tak, to Biedronkowe cudo. :)

Independent Woman pisze...

Jest fantastyczny ;)

Independent Woman pisze...

Już gdzieś go pokazywałam, ale chyba aparatem o znacznie gorszej jakości. Zrobię zdjęcia i wrzucę na fejsa ;P

Independent Woman pisze...

Zgadzam się ;)

Independent Woman pisze...

Ja bym powiedziała z kolei, że jest niesamowicie wyczuwalny ;) Czasem aż za bardzo :D

Alexis93 pisze...

Świetny ten tag, sama go nawet robiłam :)

madaleine90 pisze...

ten róż sleekowy naprawde w rękach niektórych osób może wyrządzić szkody :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook