CHŁODNY MATOWY bronzer?

Niestety takiego ze świecą szukać na naszym runku. Na sklepowych półkach roi się od bronzerów w ciepłej, pomarańczowej tonacji z milionem drobinek. Szczerze mówiąc, lubię takie kosmetyki latem do typowego brązowienia twarzy, nadawania tzw. "glow". Jednak matowy bronzer w chłodnej tonacji to podstawa każdej kobiecej kosmetyczki - sprawdza się idealnie do korygowania rysów twarzy. 

Jak pewnie zauważyłyście, lubię limitowanki Essence i Catrice. Ostatnio wypadają coraz gorzej na tle tych z wcześniejszych lat, jednak czasem  trafi się jakaś perełka. Chcę Wam dziś opowiedzieć o kosmetyku, który totalnie podbił moje serce. Zapraszam do porównawczej prezentacji bronzera z najnowszej kolekcji limitowanej Catrice, Hip Trip.




Na zdjęciu powyżej, zestawiłam go z dwoma podobnymi kosmetykami. Bronzerem z Joko i bronzerem również limitowanym z serii Cucuba. 
Niestety to zdjęcie kiepsko oddaje różnicę w tonacji kosmetyków, ale swatche na ręku zdecydowanie je kategoryzują. 


Bronzer Hip Trip jest ewidentnie w chłodnej tonacji, która idealnie nadaje się do konturowania twarzy. Do złudzenia przypomina mi bronzer Hoola z Benefit'u. Jest równie aksamitny, delikatny i prosty w obsłudze. Trwałość na polikach? Około10 godzin bez najmniejszych poprawek. 

Strasznie cieszę się, że trafiłam na ten kosmetyk. Już teraz wiem, że stanie się on moim ulubieńcem na kolejne miesiące. Jeśli szukacie dobrego, niedrogiego, chłodnego i matowego bronzera to pędźcie do Hebe. Koszt to 9,49zł w promocji. :) 

Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

Agnieszka Janoszka pisze...

ja właśnie zamówiłam Bahama Mama z theBalm... zobaczymy jak się sprawdzi ;>

chodzpomalujmojswiat pisze...

akurat nie używam bronzerów, ale najbardziej spodobał mi się tu właśnie Catrice :)

Gray pisze...

Ja się czaję na NYX Taupe ;)

KasiaS1980 pisze...

Strasznie kusił mnie swego czasu bronzer z Joko. Ale teraz mnie zachęciłaś na zakup Catrice :( A miałam nic nie kupować :(

Paradoxa Raz pisze...

fajnie się prezentują i kuszą

Farizah pisze...

Ja chlodnego brazera uzywam podkladu Mocha z Revlonu. Ale to juz troszke trudniejsze Bo wszystko na mokro. A dla ciebie potrzebuje nieco cieplejszego wiec nie mam problemu z wyborem:)

kleopatre pisze...

Ja sama jeszcze nie znalazłam idealnego bronzera, w odpowiednim odcieniu i formule.

sauria80 pisze...

ja już znalazłam, hoola <3

moooni-que pisze...

a u mnie Hebe nie ma niestety :(
ale rzeczywiście fajny, chłodny odcień :)

Panna Vejjs pisze...

U mnie świetnie się sprawdza bronzer razem z brzoskwiniowym różem z Flormaru <3

Magda60005 pisze...

Bardzo lubię bronzer Bobbi Brown, ostatnio również róż Mac Taupe Shape:)

Aleks pisze...

Dla mnie najlepszy jest hoola, ale niedługo dobije dna i jak na razie chciałabym wypróbować coś nowego, kto wie może skuszę się na ten z catrice :)

Mara. pisze...

Akurat szukam idealnego bronzera. myślę, że wypróbuję ten:)

passion-make-up pisze...

uwielbiam catrice i też mam bronzer tylko, że inny :)

martynkaczarna pisze...

rzeczywiście ten z Catrice wygląda najlepiej :)

Iwetto Iwettos pisze...

Faktycznie wygląda idealnie :) Ja do tej pory używałam różu NYX w odcieniu Taupe, ale może pora pomyśleć o nowym ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook