Dziś o... pięciu ulubionych szminkach. ;)

Od kilku lat jestem szminkomaniaczką. Nie potrafię oprzeć się nowej formule, pięknemu zapachowi czy niezwykłemu odcieniowi. Dziś wpadłam na pomysł, że pokaże Wam pięć moich ulubionych i najczęściej używanych szminek w każdej "kategorii kolorystycznej".



Beż, nude. 
  • Od 3-4 lat notorycznie i nieprzerwanie. To już moje 3 opakowanie tej szminki i jestem pewna, że nie ostatnie. Uwielbiam jej odcień - delikatny beż który nie nadaje efektu "trupich ust". Pomadka jest niezwykle kremowa - jej formuła w żaden sposób nie podkreśla suchych skórek. Nie wysusza ust i trzyma się długo. Dodatkowo świetnie pachnie lodami waniliowymi :)

Pomarańcz.
  •  O tej aparatce pisałam TU. Jestem w niej absolutnie zakochana. Odkąd ją mam, noszę ją właściwie codzienne.

Koral.
  •  Tą szminkę mam już od jakiegoś czasu i bardzo często jej używam. Nawilża usta, daje im lekki błysk i nadaje się właściwie do każdego mojego makijażu dziennego. Szminka może nie zaskakuje trwałością, ale to właściwie mi nie przeszkadza. Aplikuje się ją bardzo łatwo, ze względu na fajną, kremową konsystencję. W zależności od ilości nałożonej na usta, możemy intensyfikować jej kolor. Jak najbardziej polecam.

Róż. 
  •  Jest to pomadka, której użyłam w swoim makijażu ślubnym. Ma piękny, całkiem intensywny chłodny kolor, który trzyma się naprawdę długo - dla przykładu : nałożyłam ją podczas wykonywania makijażu ślubnego a pierwszą poprawkę zrobiłam dopiero po weselnym obiedzie. Wytrzymała kilka ładnych godzin, nie wspominając o życzeniowych cmokach :P Co jeszcze mogę o niej powiedzieć? Ma jedabistą konsystencję i piękny zapach. Polecam wszystkie szminki z tej serii - są naprawdę świetne. 

Czerwień.
  • Powiem tak - nie jest to może najlepsza pomadka w mojej kolekcji czerwieni, ale zdecydowanie najczęściej używana. Pomadka daje bardzo subtelny kolor na ustach delikatnie je nabłyszczając. Niestety największym minusem szminki jest jej trwałość - po 30min właściwie już nie wyczuwam jej na ustach. Szkoda. Jednak ze względu na jej przesympatyczną formułę i kolor używam jej bardzo często. 


Jakie pomadki możecie mi polecić? Które są Waszymi ulubionymi? 

Pozdrawiam, 
Marta

29 komentarze:

Nuna2225 pisze...

bardzo podobają mi się wszytskie;) na ustach wyglądają swietnie;p

KosmetyczkaAni Aniaa pisze...

Mam tą z Maybelline i podzielam Twoje zdanie, jest genialna.

agniecha4791 pisze...

Fajny ten nudziak z Maybelline :-)

KatMari325 pisze...

Muszę bliżej się przyjrzeć tej z Maybelline:) Kolorek super. Pozdrawiam:)

passion-make-up pisze...

mi również najbardziej spodobał się kolor nude ;D

merczens pisze...

Wszystkie są cudowne ale najbardziej mnie zainteresowała ta brzoskwinka.

Independent Woman pisze...

Taaak, Maybelliniak skrada serce prawie każdemu :P

msNephis pisze...

Ja ostatnio polubiłam serię color whisper z Maybelline. Wg mnie warto się im przyjrzeć :)

ewlyn pisze...

Ja się ostatnio zachwycam pomadkami z Avonu z tych srebrnych opakowaniach. Genialna, nawilżająca formula i piękne kolory.

Meraja pisze...

Tangerine - moim zdaniem najładniejsza :) Masz piękny kształt ust :)

sauria80 pisze...

kurde najbardziej mi się podoba avon koralowa :)

Turkusoowa pisze...

ta z Maybelline nudziakowa mnie zainteresowała :)
ja kocham Avonowe- UCR Latte Cream,uwodzicielkę Nude Perfection a z ciemniejszych ale nie bardzo "dających po oczach" Iced Coffee i Luxe Rose Silk :)

Beautiful ladies pisze...

Najładniejsza moim zdaniem to ta z Maybelline :)

Świat Wery pisze...

maybelline jest cudowna

Wioletta Marlicka pisze...

Ta pomadka z Maybelline wygląda cudownie na Twoich ustach :)
Chciałam kiedyś zamówić tę Carnation z Avonu, ale zamówiłam tylko próbkę i chociaż kolor ładny to moje usta nie są stworzone do szminkowania więc zostaję tylko przy balsamach i pomadkach typu Carmex :)

*Natalia* pisze...

Wszystkie są piękne, ale 715 z Maybelline podbiła moje serce :-)

Krytyczka pisze...

Wszystkie ładnie się prezentują na Twoich ustach

Yuki. pisze...

Ile ja się kiedyś uszukałam Choco Cream! Do tej pory jej nie mam, a strasznie mi się podoba.

bluegirl.ewa pisze...

L'Oreal, Catrice i Maybelline mnie zaciekawiły. Ciekawe kolory, fajnie wyglądają na Twoich ustach

Paradoxa Raz pisze...

pomarańcz przekonuje mnie najbardziej

Wonderwoman87 pisze...

Wszystkie wpisują się w mój kanon ustowych kolorów:)

Anula Chamot pisze...

mi się czerwień podoba :-) z l'oreal

Aleks pisze...

oj zaintrygowała mnie ta pomadka z maybelline , chyba muszę się jej z bliska przyjrzeć :) Catrice używam od dłuższego czasu i bardzo ją lubię, za równo za kolor jak i za samą konsystencje.

Magdalena pisze...

Wszystkie wyglądają pięknie na Twoich ustach.

Martyna S pisze...

ładny róż :)

gabusiek pisze...

Wszystkie kolory są cudowne ;) Ja mogę Ci polecić pomadki Wibo Lovely ;)


W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

katniewojt pisze...

Catrice najpiękniejsza :)

Kosmetyczna Maniaczkaa pisze...

Przepiękny jest ten róż ;) Czegoś takiego szukałam ;)

Pozdrawiam;)

nikki pisze...

Maybelline i Catrice mają przepiękne kolorki.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook