Jakieś pytania? Chętnie na nie odpowiem. ;)

Mam straszne wyrzuty sumienia, że ostatnio tak rzadko tu bywam. Budowa domu, problemy różnego typu skutecznie mnie odciągają od prowadzenia bloga. Wybaczcie, postanawiam poprawę. 

Przechodząc do meritum - dostaję od Was masę pytań dotyczących moich studiów pielęgniarskich, życia prywatnego czy zainteresowań i upodobań. Dziś postanowiłam oficjalnie ogłosić chęć odpowiedzi na nie oraz jednocześnie zachęcam do zadawania nowych ;) 

Wszelkie pytania kierujcie na maila : independentwoman92@onet.pl albo bezpośrednio pod tym postem, jeśli nie zależy Wam na anonimowości ;) 

Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania ( jeśli uznam, że jest ono niestosowne bądź po prostu jeśli będzie zbyt prywatne to pozwolę sobie na ominięcie go ;) ), a odpowiedzi zamieszczę w osobnym poście. 

Pozdrawiam, 
Marta ;)

 



3 komentarze:

merczens pisze...

Heheh miała podobny post dzisiaj wrzucać :D Się zgrałyśmy :D
Jak budowa domu idzie? Mam nadzieję że sprawnie :) No i mam nadzieję że mnie może odwiedzisz jakoś na jesieni! :D

Trendy pisze...

Ile miałaś lat gdy brałaś ślub , bo dopóki nie dotarłam do postu o twoim ślubie myślałam , że masz morze 16 ;p

Trendy pisze...

Ile miałaś lat gdy brałaś ślub , bo dopóki nie dotarłam do postu o twoim ślubie myślałam , że masz morze 16 ;p

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook