PREZENTACJA : Catrice, szminka 050 Princess Peach

Oh. Mimo, że szminka nie jest droga marzyłam o niej od kiedy tylko weszła do sprzedaży. Zwlekałam z jej zakupem tylko dlatego, że zawsze do kupienia było coś ważniejszego. Kilka tygodni temu w końcu skusiłam się na nią i... jestem zachwycona. 



Szminki Catrice są fantastyczne - to wiadomo nie od dziś. Są bardzo kremowe, ładnie nakładają się na usta i mają cudowne kolory. Dodatkowy plus za niewysuszanie ust. 
Nie wiem, co Princess Peach ma w sobie ale po prostu jestem zakochana w tym odcieniu. Już dawno nie miałam tak udanego koloru w swojej kolekcji. PP to lekko rozbielona brzoskwinia, która świetnie podkreśla delikatną opaleniznę. Uwaga : na zbyt spalonej słońcem twarzy może wyglądać sztucznie i kiczowato. ;] 

Z tego co się orientuje, jesienią Catrice ma zamiar wycofać odcień Kiss Kiss Hibiskiss :| Jeśli tylko gdzieś go jeszcze znajdę, to na pewno wyląduje w mojej kosmetyczce.

P.s.: pierwsze zdjęcie bardzo dobrze oddaje odcień szminki, w odróżnieniu od drugiego które jest zbyt intensywne. 

Pozdrawiam, 
Marta

37 komentarze:

Nuna2225 pisze...

bardzo ładny kolorek ;)

ankas pisze...

Świetny kolorek;)

Iv pisze...

piękny jest !

Paradoxa Raz pisze...

takiego kolorku poszukuje

Yuki. pisze...

Też ją mam ^^ Odcień jest faktycznie niesamowity.

Anna Tabas pisze...

Ślicznie wygląda :)

passion-make-up pisze...

ja również jestem zakochana w szminkach catrice, kupiłam parę razy na wyprzedażach i zatonęłam, są piękne i nad tym kolorkiem też się zastanawiałam. :)

pannajoanna pisze...

Właśnie mi się chciejstwo włączyło i ja ją chcę zaraz, natychmiast :D

Marta pisze...

ja mam skórę suchą i wrażliwą, a u mnie się nie waży nawet na tłustym filtrze :)

Beauty Wizaż pisze...

mój odcień, muszę go sobie zobaczyć w Naturze :)

Świat Wery pisze...

ślicznie u ciebie wygląda, ale ja źle się czuje w takich kolorach nawet jak jestem bardzo opalona

kleopatre pisze...

Świetny kolor, na lato ideał:)

Krytyczka pisze...

Musze kupić *.*

zaczarowanaa pisze...

kolor piękny!

Weronika Woźniak pisze...

na ustach wygląda bosko :D

Lena pisze...

Mam podobny kolor z p2. Te Catrice nie pasują mi konsystencją, zbijają się na ustach i rolują. Tak niestety u mnie się dzieje.

Magdalena pisze...

Piękna!

ksenka pisze...

Kurcze jest śliczna :) u mnie zlikwidowali jedyną naturę w mieście :/ więc musze jej poszukać w innych miastach...

Iwetto Iwettos pisze...

Aż żałuję, że nie pasują mi takie odcienie :) Jest czego zazdrościć :D

Independent Woman pisze...

Eee tam nie pasują :P Wydaje mi się, że Tobie ładnie by było w intensywniejszym odcieniu, ewentualnie w koralach :)

Independent Woman pisze...

Są dostępne jeszcze w HEBE :)

Independent Woman pisze...

Ehe, zgadza się ;)

Independent Woman pisze...

A widzisz - ja takich przypadłości nie zauważyłam. Na szczęście :)

Independent Woman pisze...

To mało powiedziane :D

Independent Woman pisze...

Przepiękny. Tak jak mówię, już dawno tak udanego koloru nie miałam :)

Independent Woman pisze...

Naprawdę warto. :)

Independent Woman pisze...

Zgadza się. Jesienią/zimą może wyglądać kiepsko, dlatego teraz mam zamiar korzystać z niej do upadłego :P

Independent Woman pisze...

Może warto spróbować czegoś intensywniejszego? Np. piękny pomarańcz 34N z Manhattanu ;)

Independent Woman pisze...

Obczaj, na pewno Ci się spodoba ;)

Independent Woman pisze...

Ile twarzy, tyle opinii o danym kosmetyku ;)

Independent Woman pisze...

Haha :D

Independent Woman pisze...

Są świetne. Te ze stałej kolekcji jak i z limitek. ;)

Independent Woman pisze...

Mhm, prawda ;)

Independent Woman pisze...

Prawda? Ma w sobie coś magnetyzującego. :)

Independent Woman pisze...

No widzisz - tutaj masz naprawdę dobrą jakościowo szminkę w przystępnej cenie. :)

Independent Woman pisze...

Tak, zdecydowanie ;)

eM pisze...

cudowny kolor ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook