"Czekoladka Bourjois" - i o co tyle szumu?

O pudrze brązującym tej firmy słyszałam tyle dobrego, że sama zapragnęłam go mieć. Fantastyczna promocja w Tesco - 13zł za sztukę nie zniechęcała do zakupu. Tak oto zostałam posiadaczką słynnej "czekoladki Bourjois".


Przyznam szczerze, że samo opakowanie bardzo mi się podoba. Słodka czekoladka w nietypowej puderniczce na magnes, przypominająca opakowania Benefitu. Niestety chyba na tym moje zachwyty nad nią się skończą.
Zapach. Pamiętacie pachnące gumki do ścierania? Takie przeźroczyste? Taki sam zapach ma właśnie ten puder.  Początkowo mnie intrygował, jednak później już tylko nudził i mdlił. Dalej - kolor. Ktoś kiedyś wspomniał, że to puder idealny do konturowania. Zdecydowanie nie mojej twarzy i podejrzewam, że nie do twarzy większości kobiet. Puder ma zbyt pomarańczowy odcień, zupełnie nie pasujący do optycznego "rzeźbienia" twarzy. Niestety nie nadaje się również do brązowienia jej, ponieważ ma bardzo nietwarzowy odcień który wygląda po prostu sztucznie.   Co do trwałości to też nią nie powala - 4-5 godzin, po czym wymaga poprawek. 
Co do aplikacji - nakłada się go dobrze, nie robi plam i nieestetycznych prześwitów. Jest całkiem mocno pigmentowany i należy z nim uważać. 


Kosmetykiem jestem zawiedziona i szczerze mówiąc, nie rozumiem jakichkolwiek pochwał kierowanych w kiego stronę. 


P.S.: zapraszam na mojego książkowego bloga www.modliszkakulturalnie.blogspot.com :)


Pozdrawiam, 
Marta

12 komentarze:

Monika pisze...

hmm, ja lubię takie kolorki jako bronzer szczerze mówiąc, konturowanie to nie, za ciemny na bank :P ale jak na poliki to czemu nie:) szkoda, że nietrwały.

Marta pisze...

kolor do mnie nie przemawia :)

Madzia pisze...

ja za to go uwielbiam :D

Magdalena pisze...

Rzeczywiście "trudny" odcień.

Magdalena S-K. pisze...

Opakowanie bardzo smakowite, szkoda, że działanie rozczarowuje :/

moooni-que pisze...

A mnie on kusi niemiłosiernie :)

sauria80 pisze...

haha gumka do ścierania a powinna być czekoladka ;)

Iv pisze...

swego czasu też miałam na niego fazę, ale nie kupiłam, bo kurcze coś mi w nim nie pasowało i cieszę się, że nie uległam pozytywnym opiniom

Ginger pisze...

Opakowanie śliczne ;) Szkoda, że kolor taki sobie.

moniak85 pisze...

rzeczywiście wygląda dosyć apetycznie w opakowaniu, ale jak mówisz, że nie bardzo na twarzy, to ja go nie chcę ;)

Cuciola pisze...

mi on pachnie jak kakao :) i uwielbiam go, nie ma tak rudego koloru jak to wyglada na zdjeciach. Mi bardzo pasuje i wyglada naturalnie!

Lola pisze...

Szkoda, że jedynie opakowanie jest przyjemne dla oka... Dobrze wiedzieć, nie zainwestuję w ten puder nawet złotówki :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook