Stało się.

Myślałam nad tym długi czas i jedyne co mnie powstrzymywało to brak odwagi.

Raz kozie śmierć. 

Zapraszam Was na mojego nowego, głównie książkowego bloga :
 "Modliszka kulturalnie"


Dlaczego Modliszka? Osoby które znają mnie dobrze, skojarzą o co chodzi ;] Kulturalnie? Ponieważ blog będzie przede wszystkim o książkach, mniej o filmie, niebanalnych przedmiotach mnie otaczających i życiu codziennym ;)

Serdecznie Was na niego zapraszam i.. przyznam szczerze, że cholernie się boję. Nigdy nie pisałam profesjonalnych (czy nawet pół-profesjonalnych) recenzji książek i jest to dla mnie pewnego rodzaju wyzwanie.

Trzymajcie kciuki, żebym za szybko się nie wypaliła :D

Pozdrawiam, 
Marta

5 komentarze:

Iwetto Iwettos pisze...

Super, liczę na więcej wpisów ;D

Independent Woman pisze...

:)

Yasminella pisze...

idę czytać

Modliszka pisze...

Na razie nie ma co, ale to kwestia kilku dni ;)

Paulina pisze...

świetnie, chętnie przeczytam jakieś recenzje, uwielbiam książki :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook