RECENZJA : Olsson, Sensitive - łagodny szampon i lkaier do włosów.

Szczerze przyznam, że bardzo mało słyszałam o tej firmie. W momencie w którym trafiła mi się okazja współpracy z nią, postanowiłam skorzystać i wypróbować ich specjały. 



Szampon do włosów suchych i normalnych, 325ml, cena: 49,00zł

Od producenta :
"Szampon do włosów suchych i normalnych, jest łagodny i delikatny, do wszystkich rodzajów włosów
  • Zmiękczająca formuła zawierająca aloe vera odżywia
  • i nawilża włosy oraz skórę głowy
  • Dodatki gliceryny zapewniają nawilżenie
  • Witamina B5 odbudowuje i wzmacnia włosy
  • Bez silikonu
  • Pozostawia włosy miękkie i łatwe do stylizacji oraz czystą skórę głowy
 Ode mnie: 
Jestem z niego całkiem zadowolona. Zacznę od fajnego opakowania - wygląda "profesjonalnie" i ma całkiem ładną szatę graficzną. Znalazłam w nim  jednak jedną wadę. Mogłoby posiadać pompkę lub chociaż mniejszy otwór przez który wydobywa się kosmetyk. Ze względu na swoją bardzo rzadką konsystencję, jego użytkowanie może okazać się nieekonomiczne (zbyt duża ilość wypływa na raz i ciężko to dozować).  Szampon doskonale się pieni, więc naprawdę niewielka ilość wystarcza na dokładne umycie średniej długości włosów. Produkt właściwie nie posiada zapachu, ale mnie to specjalnie nie przeszkadza.  Działanie. Nie zauważyłam właściwie większego, zbawiennego wpływu na moje włosy. Rzeczywiście sprawia, że włosy są miękkie w dotyku ale spektakularnego nawilżenia czy ich odbudowania nie spostrzegłam. Kosmetyk jakoś specjalnie nie szczypał w oczy, nie uczulił mnie i nie spowodował łupieżu. Podsumowując, jest to fajny szampon ale niestety nie wart tych niecałych 50zł.



Lakier do włosów Medium Hold 250ml, cena : 49,90zł

Od producenta:
"Lakier do włosów średnio usztywniający nadający włosom naturalny połysk, ułatwia rozczesywanie i łatwą zmianę stylizacji
w ciągu dnia
.
  • Zawiera prowitaminę B5, która chroni włosy przed wysuszenie. 
  •  Odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów, pozostawia włosy elastyczne o naturalnym wyglądzie."
Ode mnie:
Tutaj zaczynają się schody. Używałam już naprawdę wielu lakierów do stylizacji włosów, ale żaden nie okazał się tak kiepski. Już na samym początku użytkowania popsuł mi się atomizer - w żaden sposób nie mogłam rozpylić kosmetyku na włosy. Jeśli już mi się to udało, to strasznie tego żałowałam. Po pierwsze lakier makabrycznie skleja włosy. Formuje je w błyszczące strąki, które później bardzo ciężko rozczesać. Dalej - jeśli spryskam nim np. loki, to rozprostowuje je w kilkadziesiąt minut i z mojej sexy fryzury pozostaje tak zwana kupa siana. Aktualnie zużywam go tylko do "utrwalenia" koka, coby mi się nie wierzgał i trzymał tam, gdzie zaplanowałam. Lakier posiada delikatny zapach - ja wyczuwam nutę wanilii. Podsumowując, nie polecam nikomu tego lakieru. O wiele lepszy (i tańszy!) jest np. lakier z Nivei.


Używałyście kiedyś kosmetyków tej firmy?

Pozdrawiam, 
Marta


7 komentarze:

45 stopni pisze...

Mam szampon, ale na razie leży odłogiem, pierwszeństwo mają te bez Sls-ów ;). Poza tym mam wosk i on jest w miarę fajny bo ma matowe wykończenie (więc coś jak pasta do modelowania)

ankas pisze...

Hmm szkoda, że lakier jest taki słaby;/

Kaprysek pisze...

Ja mam szampon i jest całkiem spoko, choć liczyłam na lżejszy i bardziej przyjazny skład. Na szczęście krzywdy mi nie zrobił, ale mimo to nie kupię ponownie. Pozdrawiam ;0

Żaneta Zielińska-Łuczyk pisze...

Pierwszy raz słyszę o tej firmie.

KasiaS1980 pisze...

U mnie szampon zrobił prawdziwą furorę, bo nie puszy mi włosów i są gładkie nawet przy dużej wilgotności powietrza. Mam jeszcze piankę, ale ona niestety już taka rewelacyjna nie jest :(

Shonali pisze...

Ja nie mam pieniędzy na takie drogie rzeczy :D Może i dobrze, po co mam się rozczarowywać :D

Wioleta Liedtke pisze...

muszę wypróbować. Obserwujemy?
fotodelicje.blogspot.com

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook