Ulubione szminki na sezon jesienno-zimowy.

Jesień i zima to takie pory roku, w których chętniej sięgam po bardziej zdecydowane kolory szminek. Lubię te ciemniejsze, trochę przybrudzone odcienie w których z resztą czuję się bardzo dobrze. Zapraszam do krótkiej prezentacji tych najlepszych :)


 Jak widać na zdjęciu wyżej, kocham czerwienie pomieszane z brązem. Są takie kobiece, całkiem naturalnie wyglądają i trochę przypominają mi kolory ust z makijaży retro. Łącze je z grubą kreską na powiece i mocno wytuszowanymi rzęsami.




Fiolety! Moje ukochane fiolety. Mam raczej ciepłą karnację i nie powinnam się w nich dobrze czuć, jednak na całe szczęście jest inaczej ;) Jak je nosze? Właściwie tak samo jak kolory wyżej. Gruba krecha (albo i nie) i koniecznie mocno zaznaczone rzęsy. 



Na koniec zostawiłam sobie róże. To tak uniwersalne odcienie, że właściwie o każdej porze roku po nie sięgam. Do jesienno-zimowego zestawienia wybrałam trzy szminki, w które ostatnio najczęściej goszczą na moich ustach. Zestawiam je z przeróżnymi makijażami - smoky eyes, nude eyes i wieloma innymi. To zależy od dnia, okazji i po prostu ochoty :) 

Jeśli chodzi o jakoś wyżej wymienionych szminek, to ręczę swoim nazwiskiem, że jest bardzo dobra. Szminki Avonu zachwalam od lat, nowe od Essence są zaskakująco dobre (trzymają się naprawdę długo!) a o pół-transparentnej od Catrice już chyba kiedyś pisałam, że jest bardzo fajna (nie wysusza ust, przy czym dodatkowo lekko je nawilża). Polecam z czystym sumieniem. 


Czy któryś z odcieni wpadł Wam w oko?  Jakie kolory Wy nosicie w takim okresie jaki mamy teraz?


Pozdrawiam ciepło, 
Marta

38 komentarze:

Britycja pisze...

Essence 06 <3 09 także piękny, całkowicie moje kolory, no boskie <3

Say me Justine pisze...

Swietne kolory, szczegolnie rozowe odcienie wpadly mi w oko :)

Agusiak747 pisze...

Spodobała mi się Red reveal :D

Agata Samulak pisze...

Avon blush nude! Piękna!

taka jedna madzia pisze...

pomadka z Essence 06 bombowa!:)

Turkusoowa pisze...

Kochana a odcień Rose Addiction to z których jest?z Ultra Colour? bo nie mam katalogu w domu obecnie :)

Yuki. pisze...

Ja przeważnie wybieram produkty do ust w kolorze różowym. W takim mi najładniej i po prostu w delikatnym różu czuję się najlepiej ^_^

Wera pisze...

o świetne! chyba wszystkie mi się podobają:P

Modliszka pisze...

Tak, jest niesamowita :)

Modliszka pisze...

Tak, są najbardziej uniwersalne :)

Independent Woman pisze...

To niestety już niedostępna w sprzedaży Colordisiac. Jednak w Avonie często te szminki powracają w "nowych" seriach :)

Independent Woman pisze...

Wiadomo - najlepiej nosić takie szminki w których się czuje po prostu najbardziej komfortowo. ;)

Independent Woman pisze...

Są piękne :P

Independent Woman pisze...

Jest świetna ;)

Independent Woman pisze...

Tak - piękny dzienniak :)

Independent Woman pisze...

Też lubię to połączenie różu z czerwienią :)

Cassidy pisze...

Podobają mi się wszystkie z pierwszego zdjęcia oraz wszystkie Avony z drugiego. Szczególnie w oko wpadły mi Alluring Brown i Rose Addiction.

Turkusoowa pisze...

aa tak,pamiętam tę serię,własnie nazwa nie pasowała mi do żadnej z nowych :)
fajne te szmineczki masz,ja z ciemniejszych też mam dwie ulubione z Avonu :)

Turkusoowa pisze...

acha,jeśli lubisz przybrudzone czerwienie z brązem,wypróbuj szminkę Luxe odcień Rose Silk-proponuję najpierw próbkę bo są drogie cholery...ja ją lubię właśnie :)

frania.f pisze...

Niestety, mi pasuje niewiele odcieni szminek/pomadek. Zwykle stawiam na naturalne odcienie. Jedyną wyrazistą pomadką jest 04 On the Catwalk! od Essence i jest cudna :)

Karola pisze...

Ja w tym roku stawiam na ciemne usta zakochałam się w bordo <3

karminowe.usta pisze...

Muszę odwiedzić Hebe i rozejrzeć się za nowymi pomadkami Essence. Uwielbiam fiolet, ale paradoksalnie nie mogę trafić na dobrą szminkę w tym wyjątkowym odcieniu.

W związku z tym, iż mam jasną, chłodną karnację, chętnie sięgam po bordowe, rubinowe i malinowe pomadki:) Lubię akcentować usta. Oczy zazwyczaj pozostawiam neutralne. Czasem ograniczam się do wytuszowania rzęs;)

bluegirl.ewa pisze...

Essence są fenomenalne, kolory faktycznie rewelacyjne, jakość również imponująca. 04 jeszcze jest fajna.

ewwwa pisze...

Absolutnie wszystkie mi się szalenie podobają, kocham takie kolory jesienią i zimą :) Muszę obczaić tą Essence :)

theMonique pisze...

Hibiscus! ♥ ależ mi się podoba ten odcień :)

Weronika Woźniak pisze...

jakie boskie!!!!! Red i Hibiscus :DDDD

zimi pisze...

06 z essence wpadła mi w oko :)

Magdalena pisze...

Szczególnie podoba mi się fiolet z Essence i róż z Avonu. Extra!

Justyna Bończak pisze...

Co to za seria szminki z avonu "Blush nude"?

Independent Woman pisze...

Odświeżona wersja Ultra Colour Rich - Ultra Colour ;)

Independent Woman pisze...

Tak, Essence jest cudowna :)

Independent Woman pisze...

Hah, są świetne ;P

Independent Woman pisze...

Tak - to taki trochę neonowy koral z przewaga różu ;)

Independent Woman pisze...

Nie mam jej ale... chętnie nabędę ;)

blizniaczka09 pisze...

Podoba mi się essence 06 :)

Ann pisze...

Najjaśniejszy z Avon i Essence bardzo ładne :) ogólnie lubię takie kolorki, ale na co dzień noszę nude ;p

Kasiorra pisze...

essence 06 - idealny kolor <3

emiliiak pisze...

Wpadł mi w oko ALLURING BROWN . Mam nadzieję, że jest jeszcze dostępny w sprzedaży :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook