MAKIJAŻ DNIA : z nutką pomarańczu ;) + zakupy z Rossmanna

Tak jak obiecywałam, wstawiam kolejny dzienny makijaż. Dziś miałam ochotę na odrobinę pomarańczu (którą swoją drogą w makijażu uwielbiam) i przemyciłam ją na dolną powiekę.


TWARZ : podkład wygładzająco-kryjący BioDermic nr2, korektor pod oczy L'Oreal True Match, puder antybakteryjny Essence nr 02, bronzer, róż i rozświetlacz z palety NYX All I've Ever Wanted box.

OCZY: jumbo kredka Sephora cienie Sleek Sunset i elf 32 warm, czarna kredka na linii wodnej Avon Color Trend, brązowa kredka Golden Rose 202, kredka do brwi Golden Rose, żel stylizujący do brwi Wibo, tusz do rzęś Lovely Spectacular Me.

USTA: błyszczyk do ust Avon w odcieniu Mango.


Walczyłam ze sobą. Naprawdę walczyłam. Niestety mój zakupoholizm i chęć posiadania nowych itemów 40% taniej zwyciężyła. Kupiłam to, co mnie zaciekawiło i/lub było potrzebne. Tak więc na promocji -40% na kolorówkę (która trwa jeszcze dzisiaj) kupiłam : 





  • Tusze do rzęs z Lovely : Spectacular Me, Volume Booster, Pump up 2x
  • Toppery Lovely Blink Blink nr 7 i 5,
  • Piaskowe lakiery Wibo WOW sand effect nr 2 i 3
  • złoty topper z Wibo nr 1,
  • błyszczyki z Wibo : Spicy Lip Gloss nr18 i Lip Sensation nr 5 i 1,
  • matowy błyszczyk do ust Lovely Extra Lasting nr 1 (wrócę po resztę kolorów!)  
  • Maybelline Dream Pure bb krem w odcieniu light.
  • Bell, Multi Mineral korektor pod oczy, nr 1 - jego kupiłam również na promocji -40% tyle, że w Hebe ;)
W Rossmannie byłam chyba 3 razy, więc to nie są jednorazowe zakupy. Nie zmienia to faktu, że za całość zapłaciłam niewiele :)  Jesteście czegoś szczególnie ciekawe? 

Pozdrawiam, 
Marta



23 komentarze:

KOSMETASIA pisze...

bardzo ładny ;)

Blanka Budzińska pisze...

"mój zakupoholizm" xDDDDD

Independent Woman pisze...

Tylko nie wnoś sprawy do sądu, proszę :D

Wioletta Marlicka pisze...

Miałam ochotę też na ten BB z Maybelline ale mam kilka innych podkładów i kremów tego rodzaju ;). Na tusze z Wibo mimo, że je lubię też nie sięgnęłam bo mam jeszcze dwa z poprzedniej promocji. Ale na piaskowce też się skusiłam ;)

luckywoman pisze...

Kolory lakierów masz piękne!

Wyrafinowana pisze...

Piękny makijaz! jestem ciekawa tego bb kremu :)

Yuki. pisze...

Cudowny makijaż :D Ślicznie komponuje się z kolczykami. Mi niestety nie udało się kupić upragnionego piaska z Wibo. Nie sądziłam, że są aż tak popularne!

Mademoiselle Zu pisze...

uuoo zakupow a zakupow! jeju to zdjecie z dolnego rogu,jaka laleczka z Ciebie<3 sliczny masz nosek,tez bym taki chciala :(

Independent Woman pisze...

Recenzja kremu BB pojawi się.. za jakiś czas :) Mam jeszcze sporo podkładów do przetestowania :)

Independent Woman pisze...

Mhm, są cudowne :) Jednak najbardziej cieszę się z topperów z Lovely :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję!

Independent Woman pisze...

Kolczykami się... zainspirowałam, fakt :D A co do lakierów - też nie wiedziałam, że z Rossmannowskich półek zejdą w tempie natychmiastowym :P

Independent Woman pisze...

Mój mąż śmieje się, że mam nos jak prosiak :D

<3

angees pisze...

To już wiem, czemu nie zastałam żółtego tuszu Lovely :D jak niektórzy po dwie sztuki kupują :PP Fajne zakupy ;)

Immenseness pisze...

patrze na twoje zakupy i przypominam sobie co jeszcze chcialam :x niestety juz po fakcie :P

Magdalena pisze...

Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę u Ciebie, jak prezentują się lakiery. ;)

svarowska AK pisze...

hohoh ;D ile zakupów ;)
śliczny make-up ;)

http://diamond-life-healthly.blogspot.com

Ewollaa pisze...

Krem z Maybelline BB Dream pure też kupiłaś na promocji? mnie sprzedawczyni powiedziała, że jego nie obejmuje promocja i zapłaciłam normalnie. ;d

Independent Woman pisze...

Zniżka została mi naliczona... Co Rossmann to obyczaj.
Bez sensu;/

Independent Woman pisze...

Dziękuję ;)

Independent Woman pisze...

Nie obiecuję, ale postaram się zrobić takie posty :)

Independent Woman pisze...

Często tak niestety bywa :P

Independent Woman pisze...

Kto pierwszy, ten lepszy :D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook