Ogromne denko cz.2

Tak jak obiecałam, dziś druga i zarazem ostatnia cześć denka :) 
część pierwsza --> KLIK

 PIELĘGNACJA CIAŁA

1. Kolastyna Bodyslim, Termoakrtwne serum wyszczuplająco - antystresowe na brzuch i pośladki (cena ok.15zł) - na szczęście żadnego rozgrzewania nie odczułam :) Kosmetyk nawilża średnio, nawet nie napina skóry, nie mówiąc już o jakimkolwiek wyszczuplaniu. Dodatkowo pozostawia skórę lepką. Nie polecam, nie kupię ponownie. 
2. Venus, konwaliowa pianka do golenia (cena ok. 6zł) - wysusza skórę, nie daje odpowiedniego poślizgu, "znika" podczas rozsmarowywania. Tragedia. 
3. Garnier InvisiCalm, antyperspirant do ciała (cena ok.10zł) - w końcu coś pozytywnego ;) Pięknie pachniał, rzeczywiście nie brudził ubrań i dawał satysfakcjonującą mnie ochronę. Pewnie kiedyś do niego wrócę, ale jak dla mnie mimo wszystko (pewnie trochę z sentymentu) Rexona jest numer jeden ;)
4. Nivea Invisible, antyperspirant do ciała (cena ok. 10zł) - o ile zapach i działanie na plus, to niestety koszmarnie brudził ubrania. Nie kupię ponownie. 
5. Original Source, dragon fruit & capsicum, żel pod prysznic (cena ok. 9zł) - zapachy żeli OS zwykle mi się podobają, to ta wersja negatywnie mnie zaskoczyła. Ostry, męski, pieprzowy zapach który suma summarum dokańczał mój mąż ;P Co do właściwości - niestety żele taj firmy mają tendencję do przesuszania skóry. 
6, 7, 8. - Avon Naturals Fiołek i Hibiskus, mleko i miód oraz morela i masło shea (cena ok. 10zł/szt) - fantastyczne kosmetyki myjące! Piękne zapachy, wysoka wydajność i formuły nie wysuszające skóry. Moim ulubieńcem zdecydowanie jest wersja z morelą i masłem shea :) Na pewno kupię inne wersje zapachowe.

ZAPACHY I KOLORÓWKA

1. Essence, Like a trip ine the summer rain (cena 30zł/50ml) - cudowny, ulubiony, wspaniały! Uwielbiam jego świeżość z jednoczesną cięższą nutą. Bardzo kobiecy. Trwałość zaskakująco dobra - na ubraniach cały dzień, na ciele ok. 4-5 godzin.  
Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytryna, pomarańcza, fiołek alpejski, aldehyd, arbuz
nuta serca: nuta morska, zroszone konwalie, frezja, ozon
nuta bazy: mech, cedr, piżmo
2. Avon, Summer White Sunset (cena ok. 30zł/50ml) - jeden z lepszych i trwalszych zapachów Avonu. Już używam kolejną butelkę :) Uwaga - Przyciąga mężczyzn! :)
Nuty zapachowe: 
różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy
3. Avon, Pur Blanca Blush (cena ok. 30zł/50ml) - romantyczny, dziewczęcy, przepiękny. Ulubiony zapach mojej mamy i... może dlatego go uwielbiam. ;) 
Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwona porzeczka, bergamotka, bluszcz
nuta serca: bez, róża, lilia wodna
nuta bazy: piżmo, suszone owoce, drewno cedrowe 
4. Miss Sporty, bezbarwna mascara do rzęs i brwi (cena ok. 7zł) - stały bywalec w mojej kosmetyczce. Używam do do utrwalenia brwi i tutaj spisuje się świetnie. 
5. Lovely, Pump up mascara (cena ok. 9zł) - zdecydowanie lepsza niż Wibo Growing Lashes Stimulator mascara : właściwie identyczny efekt bez osypywania się. RECENZJA
6. Avon glimmerstick diamonds, copper brown (cena ok. 10zł) - bardzo lubię tą serię kredek : posiada piękne kolory, łatwo się je aplikuje i są na prawdę trwałe. Minus za kiepską wydajność. 
7. Oriflame Very Me, fat lash mascara (cena ok. 10zł) - wow! bardzo dobry, wydłużająco-pogrubiający tusz do rzęs! Nie osypuje się i efekt utrzymuje się bardzo długo. Polecam. 
8. Dax Cosmetics, Cashmire, baza pod cienie (cena ok. 25zł) - totalny bubel. A) nie przedłuża trwałości cieni, B) gubi kolory cieni C) tragiczna, tępa konsystencja D) przyczynia się do rolowania cieni. NIE POLECAM. 

P.S.: Właśnie zmyłam farbę Marion, kasztanowy brąz. Co uzyskałam? Bardzo ciemny, prawie czarny brąz z czerwoną poświatą. Ugh. 

Pozdrawiam, 
czarnowłosa Marta.

22 komentarze:

Place Of Woman pisze...

Uwielbiam żele z Orginal Source,ale zgadzam się z Tobą,że akurat ten pachnie dosyć "męsko" :P

Wera pisze...

Summer White Sunset sama mam, ale zapach jest tak słaby, i nie trwały, że głowa mała, tuż po psiknięciu nie czuję go;/

Kosmetyczne Radości pisze...

U mnie antyperspiranty z Nivea też się nie sprawdzają za to Rexona na 1 miejscu :)) Podoba mi się zapach Pur Blanci Blush :) Żółty tusz do rzęs mam już drugie opakowanie na wyczerpaniu ;)

Yuki. pisze...

Ja uwielbiam zapach OS dragon fruit & capsicum *_*

malenka pisze...

O piance Venus mam zupełnie inne zdanie.

bluegirl.ewa pisze...

Miałam te wersje OS i strasznie się z nią męczyłam.

svarowska AK pisze...

Maskarę z oriflame też mam ;) polecam polcam i zgadzam się z Tobą jest świetna ;)

Lady In Purplee pisze...

Mam inny zapach z Essence i niestety służy tylko jako awaryjny do torebki. Niestety trwałości nie ma prawie żadnej

blizniaczka09 pisze...

Zaszalałaś z tym denkiem.Tusz uwielbiam a baza u mnie się fajnie sprawuję,ale nie zachwyca,

Independent Woman pisze...

Dla mnie to najgorsza baza ever, zaraz koło tej z Bell ;)

Independent Woman pisze...

Miałam wersję coś tam z "Love" w nazwie i rzeczywiście był bardzo nietrwały...

Independent Woman pisze...

Ostatnio chciałam ją zamówić, ale nie było jej w katalogu... (16/2013)

Independent Woman pisze...

Tragedia, prawda? :P

Independent Woman pisze...

Ile ludzi, tyle opinii :)

Independent Woman pisze...

NAPRAWDĘ? Szkoda, że nie widziałam wcześniej - dostałabyś ode mnie mini niespodziankę :P

Independent Woman pisze...

Ostatnio też podkochuje się w tej nowej wersji PB Elegance. Jest niesamowicie.. seksowna :)

Independent Woman pisze...

Serio? Jak dla mnie to jeden z najtrwalszych zapachów Avonu.

Independent Woman pisze...

Dość męski + palenie w nozdrzach :P Nie, ja podziękuję za tą wersję :P

Wioletta Marlicka pisze...

A ja wolę żele z Senses niż z Naturals. SW Sunset - cudowny <3.

claudine pisze...

Zaciekawiłaś mnie zapachami Avon, chyba dam się skusić ;)

szafkaaa. pisze...

ta baza z Dax zalega w mojej kosmetyczce już od ponad roku, jest fatalna. ale trafiłam ostatnio na bazę idealną w Inglocie, mam o niej post. :)
przy okazji zapraszam do rozdania u mnie na blogu. :)

Sombra pisze...

Dla mnie te żele pod prysznic z avonu za mało się pienią. Może to wina, że nie używam myjki. Za to zapach jaki pozostawiają na skórze jest cudowny!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook