MAKIJAŻ DNIA: zwyklak z neonowymi ustami :)

Dziś miałam ochotę na coś mocniejszego, z głównym akcentem na ustach. Z efektu jestem zadowolona, więc strzeliłam kilka fotek dla Was :)


Kosmetyki użyte:
TWARZ: podkład kryjący Soraya, kamuflaż w kremie Catrice 010, korektor pod oczy Bell, puder wypiekany Lovely, baza brązująca Chanel, kulki rozświetlające Avon.

OCZY: baza pod cienie Avon, cienie Catrice paleta cieni Nude, cienie z palety elf 32 warm, czarna i brązowa kredka Avon, tusz do rzęs Spectacular Me Lovely.

USTA: Bell lip tint nr 4.  

P.S.: Wczoraj farbowałam włosy farbą z Joanny Dziki kasztan i... w końcu mam prawdziwie kasztanowe włosy <3

PRZYPOMINAJKA : świąteczne rozdanie -> KLIK KLIK KLIK

Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

pami1990 pisze...

usteczka cudne :)) bardzo podoba mi się kolor <3

zoila pisze...

Bardzo ładnie ci w takim zdecydowanym odcieniu na ustach :)

Wera pisze...

świetne,

Krytyczka pisze...

Ślicznie wyglądasz :)

Independent Woman pisze...

Ten tint jest cudowny :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :))

Mademoiselle Zu pisze...

ah te Twoje oczy <3

Independent Woman pisze...

^^

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

;))

chodzpomalujmojswiat pisze...

z ciekawości zapytam czy to ten Tint Bell z szafy Bell czy ten, który dostępny był w Biedronce? :) bo według mnie to dwa zupełnie inne produkty

Inopportune . pisze...

Ładnie ;d

Independent Woman pisze...

Pochodzi z szafy Bell :) Mam jeden z Biedry i tak - masz rację. Ten z Biedronki jest gorszy jakościowo. Niestety.

Independent Woman pisze...

Dziękuję ;)

katarina555 pisze...

Piękne masz oczy, takie wyraziste.

kleopatre pisze...

Świetnie wyglądasz z mocnym kolorem na ustach:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook