MAKIJAŻ : świąteczny, inspirowany zmrożoną żurawiną!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować chyba już ostatnią propozycję makijażu świątecznego. Co było inspiracją? Żurawina! Jeden z moich ulubionych zapachów (i smaków) ever. Pośród świątecznej słodyczy miodu, piernika i lukru stanowi świetną, kwaskową odskocznię.


KOSMETYKI UŻYTE: 

TWARZ: podkład Max Factor Miracle Touch, korektor pod oczy Bell, puder antybakteryjny Essence, bronzer Oriflame, róż do policzków Chanel, kulki rozświetlające Avon.

OCZY: baza pod cienie Inglot, cienie Sleek (Sunset, Sparkle 2), bakłażanowa i czarna kredka Avon, kredka do brwi Essence, żel stylizujący do brwi Essence, tusz do rzęs Lovely Volume Booster.

USTA: szminka Maybelline, 715 Choco Cream. 

 PRZYPOMINAJKA : świąteczne rozdanie -> KLIK KLIK KLIK
 
 Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli, 
Marta

42 komentarze:

Lola pisze...

Piękne cienie, bardzo podbijają Ci kolor tęczówki :)

Stonefox pisze...

Piękny makijaż - uwielbiam żurawinę :D z której paletki pochodzą cienie ze sleeka?

Turkusoowa pisze...

bardzo Ci pasuje ten makijaż,zgadzam się że super podbija kolor tęczówki :) ja wyglądałabym w tym kolorze jak zapłakana-wiem bo próbowałam :(

Independent Woman pisze...

Dlatego lubię ciepłe odcienie na swoich powiekach ;)

Independent Woman pisze...

Cała górna powieka to Sunset, załamanie i srebro na dolnej ze Sparkle 2 :)

Independent Woman pisze...

Niestety ciepłe kolory nie każdemu pasują. Ja znowu okropnie czuję się w zimnych tonacjach...

KasiaPL pisze...

Ja też bardzo lubię żurawinę :) I makijaż świetny! Bardzo Ci pasuje! :D

moniak85 pisze...

bardzo ładnie Ci w takich kolorach! ja wyglądałabym jak chora :)

Z mojego punktu widzenia pisze...

Piękny, precyzyjnie wykonany makijaż :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Eeee tam, Tobie w każdym kolorze ładnie :P

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

malenka pisze...

Cudny! Bardzo mi się podoba :]

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Marta Sieniawska pisze...

Piękny makijaż, kolor na górnej powiece niesamowicie podkreśla kolor Twojej tęczówki. Wykonałaś go bardzo dokładnie - nic dodać nic ująć:)

Krytyczka pisze...

Śliczny makijaż ;)

Independent Woman pisze...

Dziękuję, bardzo mi miło :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję! :)

Catalina pisze...

Pasuje Ci ten makijaż :)

Lina pisze...

Przepiękny perfekcyjny makijaż ;)

Retromoderna pisze...

Wow! Przepięknie

Magdalena pisze...

Piękny i taki świetlisty.

nusinka pisze...

sliczny makijaz :)
masz talent :)

Panna Em pisze...

uwielbiam takie kolory piękny makijaż:)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Bardzo mi miło, dzięki!

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję!

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

JustynaPolska Stylist&Make-upArtist pisze...

bardzo ładny:) <3

charlotte pisze...

Ta pomadka od jakiegoś czasu za mną chodzi i chodzi... :P

theMonique pisze...

piękna ta żurawinka Ci wyszła :)

Yuki. pisze...

Naprawdę świetny :) Bardzo spodobało mi się to połączenie kolorystyczne.

DreamAboutTheStars pisze...

Śliczny makijaż :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Jest świetna, polecam :) Ja zużywam jej już 3 opakowanie i wiem, że będzie kolejne :)

Independent Woman pisze...

Dzięki, dzięki :) :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję! :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Magdalena B pisze...

Przepięknie to wygląda. Zazdroszczę zdolności :)
Dodaję do obserwowanych :)

Kasiorra pisze...

lubię cieple odcienie na moich powiekach, bo pieknie podkreslaja niebieską tęczówkę, ale mysle ze akurat ten makijaz by mi nie pasowal. moje ulubione polaczenie 'podkreślające' to pomarancz na ruchomej powiece i przygaszony fiolet nad zalamaniem :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook