MAKIJAŻ : świąteczny nr 1.

Od kilku dni planuję taki wpis, jednak niedostatek czasu mi to skutecznie uniemożliwia. Uwielbiam święta i około-świąteczną aurę dlatego rok rocznie wykonuję dla Was kilka makijaży inspirowanych właśnie tym czasem.
Dziś propozycja makijażu świątecznego, który z powodzeniem możecie wykonać np. na kolację wigilijną czy zwykłe rodzinne posiedzenia świąteczne.  Sprawdzi się również jako makijaż sylwestrowy u osób nie lubiących zbyt mocnych, wyzywających makijaży.



Do wykonania makijażu użyłam między innymi dwóch nowości (dzięki Mikołaju!) :


Pozostałe kosmetyki to:

TWARZ: podkład Maybelline Airfoam, kamuflaż Catrice, korektor pod oczy Bell, baza brązujące Chanel, diamentowe kulki rozświetlające Avon. 

OCZY: baza pod cienie Avon, czarna kredka Astor, beżowy cień pod łukiem brwiowym My Secret, tusz do rzęs Lovely Spectacular Me, kredka do brwi Essence, żel stylizujący do brwi Wibo.

USTA: pomadka Avon Red Reveal.  

Jakie makijaże świąteczne są najbardziej w Waszym stylu? 

Pozdrawiam, 
Marta


22 komentarze:

Czarne Kreski (Agnieszka) pisze...

swietny mejkap!

Cassidy pisze...

Bardzo mi się podoba, chyba spróbuję odtworzyć :)

Yasminella pisze...

Kolor na ustach jest świetny

Kasiorra pisze...

bardzo mi sie podoba. świetne cienie, eyeliner no i pomadka :)

Wera pisze...

świetny makijaż, bardzo mi się podoba, normalnie w moim guście:)

Yuki. pisze...

Prześliczny :) Ta kreska wygląda trochę jak oszroniona.

ewwwa pisze...

Bardzo łady makijaż! Kolor pomadki fenomenalny <3

moniak85 pisze...

piękne zdjęcia udało Ci się zrobić *.*

Gociaczek N. pisze...

Śliczny fajna ta czerwień na ustach :)/ W wolnej chwili zapraszam na konkurs lub rozdanie :) - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html

malenka pisze...

piękny, ta błyszcząca kreska jest niczym wisienka na torcie ;)

Kosmetyczna Dziewczyna pisze...

Ja jestem ciekawa jak sprawdza sie ta baza z avonu :p makijaz prosty ale przepiekny

Independent Woman pisze...

Dziękuję ;)

Independent Woman pisze...

Pewnie, to nic trudnego :)

Independent Woman pisze...

Tak, też mi się bardzo podoba :)

Independent Woman pisze...

:)

Independent Woman pisze...

Mhm, jest bardzo elegancki ;)

Independent Woman pisze...

Masz rację! Dopiero teraz to dostrzegłam ;)

Independent Woman pisze...

<3

Independent Woman pisze...

To czerwień zmieszana z różem, piękny kolor ;)

Independent Woman pisze...

Nie to było moim głównym celem ale masz rację ;) Dodaje świątecznego charakteru :)

Independent Woman pisze...

Tutaj masz recenzję - http://independentwoman92.blogspot.com/2013/11/recenzja-avon-baza-pod-cienie-do-powiek.html

:)

Quiet pisze...

możesz podać dokładną nazwę tego kosmetyku którym robiłaś kreskę ?
jest chyba na ostatnim zdjęciu,ale nie mogę go znaleźć po tym co odczytałam ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook