Nowości od Lovely!

Wczoraj byłam na niewielkich zakupach i przy okazji urządziłam sobie małą przechadzkę po Rossmannie. Ku mojemu zdziwieniu zastałam pełniutką, pachnącą świeżością nowa limitowankę z Lovely. Nie mogłam się opanować i... przygarnęłam kilka rzeczy.


  • Wypiekany puder do twarzy (cena: 13,59zł). Szczerze mówiąc myślałam, że to będzie rozświetlacz. Kosmetyk okazał się (w moim przypadku) pudrem na całą twarz. Pięknie rozświetla cerę, coś na styl meteorytów Guerlain. <3

  •  Lakier do paznokci o piaskowej fakturze nr1 (cena 8,69zł). Jeszcze go nie testowałam, ale wydaje się być piękny!

  • Wypiekane róże do policzków 1 pink princess, 3 snow touch (cena 8,99zł). Dziś nałożyłam snow touch i... przepadłam. Daje przepiękne, subtelne rozświetlenie. Jutro wracam po ostatni kolor z kolekcji.

 (po lewej pink princess, po prawej snow touch)
  • Paletka dwunastu cieni Nude Make-up Kit (cena 11,89zł). Paletka akurat nie należy do edycji limitowanej przedstawianej wyżej (na szczęście!). Dziś wykonałam nią próbny makijaż i jestem... co najmniej oczarowana. Więcej powiem o niej w przyszłości, na pewno. :)


Widziałyście te kosmetyki w swoich Rossmannach? Czujecie się skuszone? :)

Pozdrawiam, 
Marta

46 komentarze:

Carolina pisze...

Piasek i paletkę bym chętnie przygarnęła! Brązów nigdy za wiele ! : )

Lola pisze...

Ja chcę tę paletkę, lakiery i róż <3! Bardzo mi przypadło do gustu wszystko :)!

Kaczmarta pisze...

Paleta bardzo mi się podoba, nawet nie wiedziałam, że Lovely taką wypuściło :)

Anna Tabas pisze...

nie odwiedzałam jeszcze rossmana ;)

Kala pisze...

Muszę się wybrać po tą paletkę:)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się :D

Independent Woman pisze...

Kosmetyki są przepiękne :D Mogłyby mieć tylko lepsze opakowania :]

Independent Woman pisze...

Od niedawna jest w sprzedaży :) Bodajże była robiona na wzór Naked 2 :)

Independent Woman pisze...

Warto, warto... :)

Independent Woman pisze...

Mam nadzieję, że wypuszczą jeszcze inna wersję kolorystyczną :)

Wera pisze...

paletka bardzo mnie zaciekawiła, widzę dla siebie odpowiednie kolorki

tonia pisze...

ten snow touch jest cudooooowny <3

Karola pisze...

Piasek mi się marzy <3

Independent Woman pisze...

Ja mam jeszcze ochotę na srebrną wersję :)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się - jest niesamowity :)

Independent Woman pisze...

:)

mariola mazur pisze...

Paletka wydaję się być naprawdę fajną. Z chęcią bym ją przygarnęła, ale nie robię sobie nadziei, że będą jeszcze dostępne ja udam się na zakupy

Yuki. pisze...

Jak dla mnie ta paletka łudząco przypomina UD Naked :D Czekam na recenzje!

pannajoanna pisze...

Ja się aż boję iść do Rossmanna, bo początkowo chodziłam tylko za tym złotym lakierem, ale jak tak oglądam, to boję się, że kupię...wszystko :P Cała limitka aż do mnie krzyczy, a paletę chętnie zobaczyłam choć zeswatchowaną najpierw :)

Uważam, że Wibo/Lovely rozwija się w bardzo dobrym kierunku, wprowadza do asortymentu kosmetyki bardzo "na czasie", jak np. słynne piaski itd., teraz limitka, która naprawdę wygląda mocno zachęcająco, jakościowo pewnie niezła, a cenowo bardzo przystępna :)

Lena pisze...

Paletka musiała być robiona na wzór naked 2 bo kolejność i kolory są identyczne niemalże, ale pigmentacja różna ;)

Agata Samulak pisze...

lakier i paletka są cudowne!! Mikołajuuu...

Independent Woman pisze...

Wydaje mi się, że już w każdym Rossmannie powinny być dostępne ;)

Independent Woman pisze...

Masz rację :)

diverse attitude pisze...

Poluje na paletkę, a po Twoim poście to chyba już na paletkę, puder i róż :))

Independent Woman pisze...

Zgadzam się w 100%, Ja również się cieszę, że nasza rodzima firma zaczyna podążać za kosmetyczną modą, oferując nam naprawdę niezłe jakościowo kosmetyki, które z powodzeniem mogą zastępować nam te wysokopółkowe. ;)

Independent Woman pisze...

Cienie matowe rzeczywiście trochę słabiej, ale tragedii nie ma. Jakiś czas temu kupiłam paletę NYX za którą zapłaciłam ponad 100zł i szczerze mówiąc, mam ją ochotę wyrzucić do kosza. Jakość tych cieni woła o pomstę do nieba... Cienie z Lovely w porównaniu do właśnie tych z NYX to niebo a ziemia. :)

Independent Woman pisze...

Hahaha :D Może zawołaj : "Gwiazdkooo", szybciej przyjdzie :D

Independent Woman pisze...

Lubię kusić ;]

Lady pisze...

Chociaz mam z catrice "absolute nude", to chyba i na ta paletke sie skusze :))

Independent Woman pisze...

Też mam tą paletkę, ale tej nie mogłam się oprzeć :D

Beauty jungle pisze...

Nie widziałam tej paletki, ale cóż... Rossmannie jutro nadchodzę! Piękne jest wszystko ;)

JuicyBeige pisze...

Paletka wygląda naprawdę fajnie:)

Beauty Wizaż pisze...

Jaka fajna ta paleta!

zoila pisze...

Mam ochotę na tę paletkę, ale jeszcze nigdzie jej nie widziałam.

Paulina pisze...

paletka świetna :)

Iwetto Iwettos pisze...

Postarali się, ale paletka rządzi :)

Abbi roy pisze...

I was just chatting with my coworker about this today at Outback steak house. Don't remember how in the world we landed on the topic in fact, they brought it up. I do recall eating a outstanding fruit salad with cranberries on it. I digress
chess us games online

Wioletta Marlicka pisze...

Czuję się skuszona tymi lakierami piaskowymi - i widzę, że na żywo są piękne ;)

Sylwia Krzak pisze...

Z tego co widzę, paleta faktycznie kolorystycznie bardzo zbliżona do Naked 2. Niestety są takie drogie, że chyba faktycznie skuszę sie na wersje z Lovely. Lakier też mi sie podoba, zloty to taki fajny kolor, pasuje na jesien :)


Zapraszam na swojego bloga skreslic.blogspot.com

Oferial Oferial pisze...

Wypiekany puder mnie zaciekawił, ja nie mogę chodzić do Rossmana bo przepadam :)

Cassidy pisze...

Podoba mi się paletka - wszystkie podstawowe kolory w jednym miejscu :) chętnie zobaczę swatche.

Kolorowy Pieprz pisze...

puder kupiłam przez Ciebie- jest fantastyczny, choc też myślałam, że to rozświetlacz
róż kupiłam prze zCiebie, bo 01 wydał mi sie tak piekny, że musiałam go mieć i to był strzał w 10- pieknie pasuje
palety kupiłam przez Ciebie dwie- jedną dla siebie, drugą na rozdanie- i jestem zadowolona, bo nie muszę się wzdrygać, gdy naked spadnie na podłogę w pociągu:P do teściów biorę lovely:)

Tiffany Blue pisze...

Paletka widmo...której znaleźć nie mogę...może kiedyś trafię i akurat jakaś będzie. Za to śniegowe lakiery mam 2 i jestem zakochana w nich!

patrycja sprada pisze...

Mam i jestem w mega szoku, że Lovely się tak postarało z jakością! :))))

claudine pisze...

Jakie fajne rzeczy, że też ich nie widziałam. Muszę obejrzeć z bliska paletkę przy najbliższej wizycie w rossmanie.

eszet pisze...

Róże do policzków są wspaniałe!! Jak będę w Rossmannie, to z pewnością ich poszukam :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook