Sylwestrowy miszmasz :)

Jak się macie przed sylwestrową nocą? Przygotowania ruszyły pełną parą? U mnie trochę tak, właśnie zakręciłam papiloty i... zastanawiam się co to z tego wyjdzie :) Przychodzę dziś do Was z totalnym miszmaszem. Zacznę od zamówienie z hurtowni świec Light, które zrobiłam kilka dni przed świętami.


Ponieważ ceny produktów w tej hurtowni są naprawdę niskie, skusiłam się na kilkanaście różnych cudeniek :)

 
  •  Woski zapachowe, cena: 1,50zł / sztukę

  •  Komplet świec zapachowych, cena: 3,20zł / komplet

  •  Świeczniki, cena: 1,70zł / sztukę

  •  Olejki zapachowe do kominka, cena: 2,76zł / sztukę

  •  Podgrzewacze 6 sztuk w komplecie, cena: 1,65zł / komplet

  • Komplet trzech świec stearynowych, cena: 10,30zł

Paczkę dostałam dziś, więc wiele Wam o tych produktach nie powiem. Kilkanaście minut temu odpaliłam kominek z dyniowym olejkiem. Zapach dopiero się rozkręca (takie mam wrażenie), ale sam w sobie pachnie cudownie! :)


 Z papilotami na głowie :P


 UWAGA, UWAGA. Wczoraj po raz pierwszy wypróbowałam maść Benzacne 100mg, którą pokazywałam Wam we wczorajszym poście. Efekt? Paskudna reakcja alergiczna. Identyczna odpowiedź skórna wystąpiła u mnie po zastosowaniu maści Epiduo. Porażka. W sam raz na dzisiejszą imprezę sylwestrową. 



WYNIKI WCZORAJSZEGO, EKSPRESOWEGO ROZDANIA:

Miło mi zakomunikować, że podkład i dwa testery lecą do...

... Penelopy! (lenka29@autograf.pl)


 I na sam koniec... 


Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 


Pozdrawiam i życzę cudownej zabawy sylwestrowej, 
Marta

25 komentarze:

Yasminella pisze...

Kurcze faktycznie masz problem z cerą uczulająCię rzeczy które zreguły działają lub nie działają te znane zachwalane. a próbowałaś naturalnej pielęgnacji?

anioleek89 pisze...

Gratuluję :)

Independent Woman pisze...

Nie 100%. Myślę, żeby na nią przejść ale to niestety wymaga czasu i... pieniędzy. Na razie muszę ratować się tym co mam :)

Wera pisze...

ciekawa jestem jak wyjdą loki.
ojej współczuję z reakcją alergiczną;/

Wera pisze...

a zapomniałam wszystkiego dobrego w nowym roku:)

zaczarowanaa pisze...

Z tą maścią benzance (wczoraj wieczorem nie byłam na blogu stąd spóźniony komentarz) u mnie było identycznie, jak zastosowałam pierwszy raz tą maść - u mnie to było po prostu za duże nałożenie produktu - teraz jak stosuje cienką warstwę i punktowo jest ok i działa super - więc może daj jej drugą szansę w stosowaniu punktowo tylko na wypryski - albo po prostu wybierz wersję łagodniejsza o mniejszym stężeniu 5% :)

Magdalena B pisze...

To będzie pachnący Nowy Rok. wszystkiego dobrego :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

z tego co pamiętam też mi zrobił krzywdę... ja w ogóle na własną rekę staram się nie kupować wszelkich maści i kremów na trądzik. Jeśli juz to zawsze stosuję je tylko punktowo (ja mam strasznie suchą i wrażliwą twarz). Ze swojej strony mogę polecić Ci Skinoren (kiedyś jak pamiętam był na receptę, teraz można kupić go bez) i kremożel Tialo (ja stosuję go właśnie tylko punktowo)

Natalia Szcześniak pisze...

Skoro i Epiduo tak na ciebie zadzialal to masz uczulenie na nadtlenek benzoilu :) wiele osob go ma, np moja siostra, zas ja nie mam nic a nic i moge bez problemu stosowac benzacne.brevoxyle i te inne :D

Nuna2225 pisze...

kochana, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Benzacne to należy ją rozpocząć od 5% stęzenia, więc Benzacne 5% a nie 10% bo to może być zbyt silne jak na początek;)

mrozik pisze...

też zamawiałam z tej hurtowni, ale takie duże świeczki podobne do Yankee, i pachnie bardzo intensywnie (cytrynowe ciasto) :)

mrozik pisze...

http://foolishlyfall.blogspot.com/2013/12/ulubiency-pogadanka-i-zyczenia.html -> tu jest zdjęcie jak ona wyglada:) Jest świetna.

charlotte pisze...

Ale niskie ceny tych świec ! Musze zerknąć do tego sklepu :)
Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

Penelopa pisze...

O jeju! Dziekuje. :) Nie spodziewalam sie, ze wygram. To moje pierwsze rozdanie jakie wygralam. :D Bardzo sie ciesze!

Nie slyszalam o tej hurtownii, ale teraz koniecznie musze sprawdzic, co maja ciekawego bo jestem maniaczką świeczek. :) A co do papilotow to ja juz od dawna ich uzywam, najczesciej po myciu i bardzo mi odpowiada efekt. Choc niektorzy wola loki od lokowki, ale mi szkoda niszczyc wlosy. Mam nadzieje, ze Tobie efekt tez sie spodoba :)
Pozdrawiam i zycze Sczesliwego Nowego Roku!

Paula pisze...

Szczęścia, zdrowia, radości,
miłości, pieniędzy, pomyślności.
By uśmiech co dzień witał na Twej twarzy.
Byś miała wszystko, co Ci się wymarzy.
Aby każdy dzień przyniósł Ci wiele miłych chwil,
a także dodawał Ci mnóstwo sił!
Wielu przyjaciół na każdym kroku
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Paulina pisze...

ile pięknych zapachów :) Udanego Sylwestra! :)

Iwetto Iwettos pisze...

Szkoda, że dostałaś alergii. Czegoś lepszego spodziewałam się po tym kosmetyku.
Daj znać koniecznie czy warto inwestować w te woski :)
Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :* :* :*

Avaa Emily pisze...

please, re-upload this ??? thanks !! xoxo
couples online games

Katerina Petrova pisze...

jak zapatrujesz się na te woski? bardzo różnią się od YC?

lacquer-maniacs pisze...

Ja jednak mimo wszystko jestem wierna woskom YC i świecom Bath&Body Works :)

Cassie pisze...

rzeczywiscie bardzo niskie ceny, az zapisze sobie strone i juz niedlugo zloze zamowienie na woski ;D musisz koniecznie dac mi znac jak spisują sie zapachy ;)
mam nadzieje, ze reakcja alergiczna nie zepsuła Ci zbytnio zabawy ;/

Magdalena pisze...

Wszystkiego dobrego! ;)

svarowska AK pisze...

uwielbiam świece <3
Wszystkiego dobrego w tym nowym roku ;)

Zapraszam do mnie ;*
http://diamond-life-healthly.blogspot.com

theMonique pisze...

ojeju! jakie ceny! chyba przejrzę ofertę ;)

MagdaLena pisze...

ooooooooooo woski w takiej cenie? a jak się sprawują ??

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook