Tydzień w zdjęciach 04.12-11.12 (po raz pierwszy!).

Nigdy takiego wpisu na swoim blogu nie robiłam i powiedzcie - jeśli nie chcecie takich, oczywiście dostosuję się i pojawiać się one nie będą. Pomyślałam jednak, że będą fajnym przerywnikiem typowo kosmetycznych postów ;)

  • Szybki posiłek w Yummie (galeria ECHO) - nawiasem mówiąc, już więcej tam nie pójdziemy. Paskudne, ociekające tłuszczem jedzenie i koszmarna obsługa.
  • Domowa pizza z szynką, mniam! 
  • Testerki załatwione przez mamę <3
  • U mnie św. Mikołaj też był, a co!
  • Domowe kino? Coś wspaniałego :)
  • C-thru Coral Dream - piękny, średnio-trwały zapach, idealny do torebki :)

  • Pierwsza choinka ubrana! Co z tego, że na oddziale :P 
  • Kolejna dostawa testerów.
  • Bombki przed CH Korona - są piękne!
  • Wieśniacka mina i pozdrowienia ze szpitalnej łazienki :D
Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

claudine pisze...

Mmm pizza <3 Ładną kolekcje testerków dostałaś, bardzo fajnie :)

eweska pisze...

Też niedawno wprowadziłam u siebie na blogu tydzień w zdjęciach i lubię też czytać i oglądać zdjęcia z całego tygodnia u innych :)

Matrelsy pisze...

Lubię czytać i oglądać takie tygodnie w zdjęciach, więc jak najbardziej niech się pojawiają :)

Mademoiselle Zu pisze...

uwielbiam tygodnie w zdjeciach!

Yuki. pisze...

Ja i mój chłopak uwielbiamy Yummie ;D Kuurczę, przydałyby mi się takie testerki. Ciężko u mnie z doborem podkładu :p

Krytyczka pisze...

Bardzo Ci zazdroszczę testerów. Ja jestem w trakcie poszukiwania bardzo jasnego a zarazem taniego podkładu. :P

moooni-que pisze...

Uwielbiam mixy, więc rób rób :D
Testerki to fajna sprawa :D

Nisia pisze...

zazdroszczę testerów ;) Uwielbiam mixy zdjęć z telefonu :))

Independent Woman pisze...

Była przepyszna:) Tak, mama postarała się i wykupiła wszystkie możliwe - za 1-3zł to żal nie wziąć :P

Independent Woman pisze...

Ja też bardzo to lubię :)

Independent Woman pisze...

Może nieregularnie, ale będą :)

Independent Woman pisze...

Zainspirowałaś mnie, wiesz? :D

Independent Woman pisze...

Wiadomo - każdy lubi co innego, w każdym lokalu inna obsługa :)

Independent Woman pisze...

Testerki to fajny sposób na znalezienie idealnego podkładu ;)

Independent Woman pisze...

Będę robić :D

Independent Woman pisze...

:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook