Tydzień w zdjęciach #2

Bez zbędnych wstępów... 

  • Domowe SPA? Nie ma nic lepszego :)
  • Nowy mundurek <3
  • "Rozkosze nocy" S. Day - początkowo nie mogłam się w nią wciągnąć, jednak suma summarum stwierdzam, że to fajny odmóżdżacz. :P
  • Yankee Candle Midsummer's Night - przepiękny zapach!

  • Podczas przedświątecznych porządków wygrzebałam cudowne pamiątki - zdjęcia ze szkoły podstawowej i gimnazjum, pocztówki, listy... 
  • Choinki już zdobią nasze mieszkanie! :)


  •  Michałki - ulubiony przysmak Marty. <3
  • Od prawie 4 miesięcy stosuję suplementację skrzypem i... nie widzę większych rezultatów. 
  • COŚ DLA PEŁNOLETNICH - Sheridan's, uwielbiam. 
  • Śliczna choinka w CH Korona ;)

Na koniec pragnę przedstawiam Wam pewnego kota, który ewidentnie nie lubi być fotografowanym. :P


Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

claudine pisze...

Mmm sheridan's - pyszności <333

Yuki. pisze...

Ależ piękna choinka! Chętnie bym ją zobaczyła na żywo, jednak niestety nie wybieram się w najbliższym czasie do Kielc :C

moniak85 pisze...

uwielbiam Sheridan's! dostałam go ostatnio na urodziny i zmiotłam w 3 dni sama :)

Iwetto Iwettos pisze...

Uroczy kicio :D

Lipsztyk pisze...

to samo pomyślałam;)

Karola pisze...

Michałki <3

Nuna2225 pisze...

ja juz odliczam godziny do jutra, bo wlasnie jutro wracam do domku i ubiore choinkę ;)

Independent Woman pisze...

Szczęśliwej podróży! :)

Independent Woman pisze...

Uwielbiam każdą ich wersję, jednak klasyczne chyba najbardziej :)

Independent Woman pisze...

Taaa... Szczególnie jak prosi o jedzenie lub śpi. :D

Independent Woman pisze...

Haha :D Ja też sama popijam wieczorami, bo mój D. woli grubsze kalibry :P

Independent Woman pisze...

Na pewno postoi do połowy stycznia, więc pewnie będziesz miała jeszcze szansę :)

luthienn pisze...

Kocham Michałki!! <3

*Natalia* pisze...

Kiciaaaaa <3 Boże, ja jestem psychiczna jeśli chodzi o koty :-D :-D uwielbiam je!

Wera pisze...

a ja nie znam tego alko

hilna holder pisze...

craftsman escapes odencrantz pilikian wieland intermezzo varda Stephenie specks
online games empire

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook