Zakupy z ostatnich dni.

Jak mam być szczera, to ostatnio na zakupy chodzę rzadko. Częściej wybieram te internetowe. Przyszła sylwestrowa domówka zmusiła mnie jednak do wycieczki po galerii. Przeglądając swoją szafę stwierdziłam, że nie mam co na siebie włożyć.. Odwieczny problem kobiet, prawda? :) Przy okazji prezentuję Wam inne zakupy, poczynione w ciągu ostatnich kilkunastu dni:)

Ubrania
- Naszyjnik orzeł New Look (po przecenie 20zł)
-Narzutka Vero Moda (po przecenie 65zł)
-Maxi spódnica New Look (po przecenie 35z).

Przymierzam się do pierwszego na moim blogu stroju dnia. Chcecie? :)

Kolorówka:
-Eyeliner Maybelline Master Precise (Hebe, w promocji ok. 13zł)


 - Zestaw tuszy do rzęs Essence (Natura, komplet 9,99zł)


- Paletka cieni MUA heaven & earth (cocolita.pl, ok. 20zł)


- Podkład Rimmel Wake Me up (Natura, w promocji ok. 23zł)


- Pierre Rene Skin Balance (Natura, cena 24,99zł)

WŁOSY:
 - Wałki do włosów Donegal, 2 opakowania (Natura, cena w promocji 3,99zł/opakowanie)


 - Papiloty z Tesco (cena 5,99zł)


- Maska do włosów Placenta (Hebe, cena: 11,99zł)


- Pianka do włosów Taft (Tesco, cena w promocji 7,99zł)

ZAPACH DLA DOMU: 
- Nowe woski Yankee Candle (cena ok. 6zł/sztukę)


- 2 świeczki Amelia, bananowe (Hebe, cena 4,49zł/sztukę)


- 2 pomarańczowe świeczki F&F home (Tesco, cena w promocji : 3,49zł/sztukę)

Któryś z przedstawionych produktów Was szczególnie zainteresował? Miałyście w/w kosmetyki? Jak wrażenia? 

Pozdrawiam, 
Marta

46 komentarze:

Krytyczka pisze...

Fajne zakupy, naszyjnik przepiekny :)

ankas pisze...

Ciekawi mnie liner z Maybelline i paletka MUA, czekam na recenzje;)

Catalina pisze...

Naszyjnik jest cudny :)

Cherry Belle pisze...

Ciekawią mnie te świeczki z Hebe, bo cena bardzo przystępna, chyba wypróbuję :)

liveforthemoment pisze...

Świetny naszyjnik, paletka Mua znajduje się na mojej liście must have ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi.
Tusze Essence są w niezłej cenie, sama bym kupiła ale w mojej Naturze nie ma :(

charlotte pisze...

nie miałam niczego z tych rzeczy ;) Znalazłam u siebie w mieście sklep z YC więc muszę się wybrać po woski do nich :) Ta paletka z MUA też mnie kusi, szczególnie swoją ceną i dobrymi opiniami ;)

wiolkaa93 pisze...

piękna ta paletka cieni :)

Independent Woman pisze...

Naszyjnikowi przyglądałam się od dawna. Cieszę się, że udało mi się go zdobyć za 20zł :)

Independent Woman pisze...

Będą, będą :)

Independent Woman pisze...

Mało powiedziane :)))

Independent Woman pisze...

Właśnie ja też jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą :) Ostatnio wpadłam na nie przez przypadek i... mam nadzieję, że się spiszą :)

Independent Woman pisze...

Na pewno dam znak :) W mojej Naturze te tusze były przy kasie i w sumie pierwszy raz je dzisiaj widziałam. Może w Twojej N. też się pojawią :)

Carolina pisze...

Ta paletka prezentuje się ekstra! Stroju dnia jestem bardzo ciekawa, przy okazji pokaż Nam się w sylwestrowej kreacji : )

Independent Woman pisze...

Ja woski zamawiam przez internet - wychodzi taniej. Za jeden płacę około 6zł a stacjonarnie 8zł. Wychodzi na to, że przy zakupie 4 sztuk w necie mam jakby 1 gratis ;)

Independent Woman pisze...

Tak, jest śliczna:)

Independent Woman pisze...

Właśnie taki mam zamiar, ale co z tego wyniknie to nikt nie wie :D

Cassidy pisze...

Ładna ta paletka z Mua, chętnie zobaczyłabym swatche. O podkładzie z Pierre Rene też poczytałabym więcej. Tusze Essence kuszą i mnie, może w końcu je kupię. No i widzę że masz YC z najnowszej kolekcji, chętnie poznam Twoją opinię na ich temat!

KOSMETASIA pisze...

ooo widzę moje ukochane woski z YC <3

Independent Woman pisze...

:)))))

Independent Woman pisze...

Jak św. Mikołaj spełnię Twoje prośby :) :*

Paulina pisze...

szkoda, że do Tesco mam daleko :( świetne zakupy, piękne cienie. Do Hebe planuję wybrać się w przyszłym tygodniu :)

Taml pisze...

oo właśnie, muszę kupić papiloty :D

Wera pisze...

będzie kręcenie widzę:)
fajna promocja na te tusze

Ann pisze...

Ja w hebe za tusze z esssence zapłaciłam całe 7,99zł :P

Independent Woman pisze...

Tak, na sylwka :D

Independent Woman pisze...

No proszę ;)

Agata Samulak pisze...

Ile ja bym dała bym miała Hebe w sowim mieście..

BeautynLiving pisze...

Uwielbiam Wake me up i też muszę się wybrać po te 2 tusze :D
no i czekam na opinię o YC :)

W mojej kosmetyczce pisze...

Oja woski.......

UpitaKubisiemx3 pisze...

mnie zainteresowały jak zwykle woski :D <3

Independent Woman pisze...

U mnie też właściwie jest od niedawna i uważam, że to najlepsza stacjonarna drogeria w Polsce.

Independent Woman pisze...

Muszę szczerze przyznać, że miałam kiedyś Rimmel Wake Me Up tyle, że w odcieniu 103. Odcień zupełnie mi nie pasował (nawet nie pod względem jasność/ciemności tylko pod względem odcienia w którym wyglądałam na chorą i wiecznie zmęczoną) i oddałam go swojej przyjaciółce (która nawiasem mówiąc była i dalej jest nim zachwycona), Nadarzyła się okazja -40%, więc będę testować, od nowa. :)

Independent Woman pisze...

Mhm... są cudowne <3

Independent Woman pisze...

Na pewno słów kilka na ich temat będzie ;)

Marta pisze...

Podkład Wake Me Up jest jednym z moich ulubieńców :) Tak samo tusze Get Big lashes od Essence :)

www.hellomymotivation.blogspot.com

lacquer-maniacs pisze...

Ten naszyjnik bardzo efektowny!

Independent Woman pisze...

Jestem strasznie ciekawa tych tuszy :)

Independent Woman pisze...

Tak, pięknie wygląda na szyi :)

Magdalena B pisze...

Naszyjnik jest śliczny a paletki niesamowicie zazdroszczę :)

Cookie pisze...

A ja kupiłam Rimmela bez promocji dwa dni przed tą wyprzedażą :( Ale chyba kupię jeszcze jeden :D No i Pierre Rene mnie interesuje, chyba też się w niego zaopatrzę :)

Independent Woman pisze...

Ja też mam czasami takie "szczęście" co do promocji :P Pierre Rene mam jeszcze w nr 23, ale jest za ciemny - musiałam kupić rozjaśniacz:)

Independent Woman pisze...

Niedawno w jakimś sklepie internetowym była po 15zł :)

Wioletta Marlicka pisze...

Czekam na recenzję eyelinera :)

Lila pisze...

Woski YC uwielbiam :)
naszyjnik jest piękny tak jak i paletka mua :)

Cassie pisze...

jak sie spisuje ta paletka z mua? :) W sumie zastanawiam sie czy by nie kupic jakiejs ;)
Mam ten podklad z pierre rene, jak dla mnie jest super ;D
nie wiedzialam, ze w hebe mozna dostac takie maski w takiej niskiej cenie, musze koniecznie sie tam przejechac jak wróce do Wroclawia ;D

Anna Bazarek Kosmetyczny pisze...

Orzeł jest zajebisty :D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook