Zamówienie z drogerii cytrynowa.pl - Yankee Candle

Mania zapachów Yankee Candle ogarnęła i mnie. Od kilku miesięcy nie wyobrażam sobie swoich czterech kątów bez któregoś z nich. Zapasy zaczęły się kończyć, więc postanowiłam złożyć zamówienie w drogerii cytrynowa.pl. Przy okazji wzięłam kominek dla mojej mamy, którą mam zamiar zarazić YC-manią :)


Zacznę od tego, że zakupy były bardzo dobrze zapakowane i nie sposób, by ucierpiały podczas transportu. 


Pierwszym i głównym celem zamówienia były woski. Jeden kosztował 5,99zł. Wybrałam głównie zapachy zimowe/świąteczne/otulające. Nie zabrało również kilku "świeżaków".


Wspomniany kominek zdobyłam z 6,50zł w promocji, jednak nadal jest dostępny w cenie 15zł.


Zwieńczeniem okazały się cudowne gratisy :


Podsumowując, ze sklepu jestem bardzo zadowolona. Szybka i sprawna obsługa, niewygórowane ceny, dobrze zabezpieczone zakupy i cudowne gratisy. Czego chcieć więcej? 
Muszę również wspomnieć, że właścicielką cytrynowej.pl jest blogerka Patrycja - Kolorowy Pieprz:) Jeśli jeszcze nie znacie jej twórczości to... musicie szybko nadrobić zaległości :D -> KLIK.

Pozdrawiam, 
Marta

22 komentarze:

Iwetto Iwettos pisze...

ooo nie wiedziałam, że Patrycja ma taki sklep :) Podobają mi się gratisy. Zamawiałam już z różnych stron, ale jeszcze nigdzie nie dostałam takich próbek :)

malenka pisze...

Gratisy wspaniałe :] A kominek bardzo ładny, klasyczny :]

Kolorowy Pieprz pisze...

ha! bo ja właśnie siedzę i kruszę kolejne:)!

Independent Woman pisze...

Pati, jesteś niesamowita. <3

Independent Woman pisze...

Zgadzam się ;)

Karola pisze...

Chyba mam identyczny kominek :)

Primes pisze...

fajny ten kominek, taki bez zbędnych pierdół:D

Independent Woman pisze...

Tak, jest bardzo ładny :)

Independent Woman pisze...

:)

KOSMETASIA pisze...

świetne zamówienie no i gratisiaki :D

Kala pisze...

Ja wczoraj zamówiłam woski i już doczekać się ich nie mogę:)

Po kobiecemu pisze...

hm gratisy fajna rzecz jak się trochę odbiję od dna to pewnie też tam zajrzę :)

ewwwa pisze...

Super zakupy i gratisy! :) Nie znałam tego sklepu :>
Wosk Lake Sunset uwielbiam! <3

Madzia pisze...

popatrzę na tą stronę i może też coś zamówię, ale już po świątach :)

Blog o modzie - bransoletki z ręcznym grawerem By ilo pisze...

No chyba Twój wpis przeważył i też zamówię po świętach- może wtedy będzie już śnieg:P zapraszam do mnie do konkursu!:-) pozdrawiam ciepło!

Monika pisze...

Polecam november rain, uwielbiam go!

Independent Woman pisze...

Jeszcze nie paliłam, aktualnie rozkoszujemy się Midsummer's Night ;)

Independent Woman pisze...

Naprawdę warto. Zapachy są bardzo intensywne i nietuzinkowe a cena niewielka. ;)

Independent Woman pisze...

:)

Independent Woman pisze...

Też go bardzo lubimy ;) Zamówiłam już 3 sztukę ;)

*Natalia* pisze...

Szykuje się zamówienie u Pati ;-)) ale to po Świętach, bo teraz jestem spłukana :-D
Cudne zakupy, a kominek uroczy!

Soemi87 pisze...

Ja bardzo lubie woski o zapachu deszczu i żurawiny. Mam nadzieje, że Tobie równiez przypadną do gustu.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook