DENKO: grudzień 2013r.

Comiesięcznym zwyczajem zapraszam na denko!
 
CIAŁO
  •  Ziaja Kozie mleko, balsam do ciała : naprawdę świetny, codzienny balsam do ciała. Wzorowany na balsamach z firmy Emolium - ma konystencję wody w oleju. Dobrze nawilża, lekko natłuszcza ale w miarę szybko się wchłania. Polecam!
  • Joanna Sensual, żel do golenia dla kobiet : odkąd zaczęłam go używać już wiem, że więcej do pianek nie wrócę. Jest gęsty, bardzo wydajny i przyjemnie pachnie. Ekstra. 
  • Avon Planet SPA, Bali Botanica, peeling do ciała : średnio-ostry, drobnoziarnisty peeling do ciała o niezwykle przyjemnym, orzeźwiająco-słodkim zapachu. Fajny uprzyjemniacz kąpieli.
  • Isana krem do rąk, rumiankowy : zimą kremy do rąk zużywam w ilościach masowych. Ten zazwyczaj używałam w domu, nie wychodząc na dwór. Przyjemny zapach, średnie nawilżenie, szybkie wchłanianie. Typowy średniak. 
  • SeYo, krem do rąk z 5% mocznikiem : firmę SeYo dostaniecie wyłącznie w drogeriach Natura. Krem jest bardzo tani (pamiętam, że dostałam go w promocji za 2,99zł) i naprawdę świetny! W porównaniu z kremem Isany z 5% mocznikiem jest o niebo lepszy. Szybciej się wchłania, lepiej nawilża i chroni przed wiatrem i mrozem. Polecam!  

WŁOSY
  •  Gliss Kur, ekspresowa odżywka regeneracyjna : jeśli czytacie mojego bloga dłużej to wiecie, że uwielbiam te odżywki! Ułatwiają rozczesywanie włosów, lekko je nabłyszczjaą i sprawiają, że są miękkie w dotyku. Polecam z czystego serca.
  • Green Pharmacy, łopianowy olejek do włosów z czerwoną papryką : do olejków do włosów tej firmy wracam regularnie. Używam je głównie do olejowania włosów, ale też wzbogacam nimi moje odżywki/maski do włosów. Olejki dobrze nawilżają włosy, wygładzają ale nie obciążają. Dodatkowo bardzo łatwo usunąć je ze włosów. Polecam.
  • Timotei, szampon do włosów brązowych z ekstraktem z henny - kolejny, długoletni ulubieniec ;) Dobrze oczyszcza włosy, ślicznie pachnie, mocno się pieni i rzeczywiście regularnie stosowany w połączeniu z odżywką nadaje delikatne refleksy włosom brązowym.
  • Olsson, delikatny szampon do włosów : RECENZJA.

 TWARZ
  • Ziaja, dwufazowy płyn do demakijażu : przeciętniak jakich mało. Po wypróbowaniu dwufazówki z Marion (KLIK) stwierdzam, że ten jest naprawdę do kitu ;)
  • La Roche Posay, Effaclar K, krem do cery trądzikowej : recenzja wkrótce. 
  • Iseree, peelingujące płatki do twarzy : bardzo żałuję, że to seria limitowana i niestety już niedostępna. Bardzo, bardzo mocny zdzierak do używania (w moim przypadku) tylko na sfery problematyczne ;)
  • Balea, maseczka do twarzy  : nie wiem z czym, nie wiem na co ale.. pachniała BAJECZNIE! Zwykle nie pokazuję Wam jednorazowych masek do twarzy, ale tą musiałam :) Samym zapachem wprawiała mnie w rajski humor. Cudo!

 INNE, ZAPACHY, KOLORÓWKA
  • Essence, zmywacz do paznokci : to już moja chyba 3 buteleczka i na pewno nie ostatnia. Świetnie domywa wszelkie lakiery, nie wysusza skórek i dość dobrze pachnie.
  • Yves Rocher, woda toaletowa, wanilia : RECENZJA (trochę stara, ale nadal aktualna ;)
  • Avon, Little Gold Dress : jeden z najsłabszych zapachów Avon, który pachnie po prostu... nijako. Nie polecam. 
  • L'Oreal, korektor pod oczy Perfect Match : RECENZJA
  • Lovely, Spectacular Me, tusz do rzęs : RECENZJA.
  • Lovely, Pump up, tusz do rzęs : RECENZJA.

 WOSKI YANKEE CANDLE
  • Recenzje wosków : tu i tu.
Chyba nie najgorzej, prawda? :) A jak u Was idzie zużywanie kosmetyków? 

Pozdrawiam, 
Marta

53 komentarze:

ciaach pisze...

niezle denko :)
jak ja nie lubie produktow z ziaji i avonu, brr :P

Carolina pisze...

Poszło Ci świetnie : ) Ja będąc kiedyś na zakupach w rossmanie kupowalam piankę do golenia która okazała się żelem i teraz wiem że nigdy do pianek już nie wrócę :D Ziajowek dwufazówki nienawidzę, a na effeclad duo mam ogromną chęć po próbce jaką miałam : )

Carolina pisze...

Effeclar* : )

Taml pisze...

Nie miałam nic z tych kosmetyków :)

mrozik pisze...

Uwielbiam ten balsam z Ziai! On i krem z kozim mlekiem z Eveline to moi zdecydowani ulubieńcy w kwestii nawilżaczy ciała :D Nie żadne tam bodyszopy i inne baf i body łorksy :P Muszę wypróbować ten krem z mocznikiem z Natury, ponieważ lubie ten z Isany, a skoro mówisz że ten lepszy to chętnie go kupię, szczególnie w takiej cenie ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) Marta xX

liveforthemoment pisze...

Żel do golenia z Joanny to też mój ulubieniec :)

Catalina pisze...

Zaciekawiłaś mnie kremem z SeYo :)

Marta Sieniawska pisze...

Bardzo lubię serię Planet Spa z Avonu, a właściwie jedynie tą serię, bo inne produkty katalogowe mnie nie kuszą :) Widzę, że masz dostęp do kosmetyków Balea. Ja niedawno dowiedziałam się, że u mnie w mieście jest stoisko z kosmetykami tej marki i od tej pory używam ich żeli do kąpieli, mają cudne zapachy:) Dużo udało Ci się zużyć w ciągu jednego miesiąca:)

Aparatka pisze...

Starałam się robić comiesięczne denka, jednak zużywanie produktów nie idzie mi tak dobrze :P Robię je teraz kiedy zapełni mi się moja pustakowa torebka ;)

Krem z SeYo wydaje się ciekawy, przy najbliższej wizycie w Naturze pomacam go ;)

charlotte pisze...

spore denko :) ja dzisiaj kupiłam Isane z 5% mocznikiem, ciekawa jestem jak się sprawdzi bo jeszcze go nie miałam. Tej dwufazówki z Ziaji też nie lubiłam. A ten perfum z Avonu rzeczywiście nic specjalnego, też go teraz wykańczam. Moim zdaniem jest najsłabszy z tych wszystkich "Little dress".

Emilia :* pisze...

Uwielbiam takie posty ! <3

Wera pisze...

mam ten olejek do włosów z green i tak czeka sobie na swoją kolej

Penelopa pisze...

Znam tylko balsam do ciała z Ziaji, który u mnie akurat się nie sprawdził za bardzo. Z tego, co pamiętam to chyba denerwowało mnie to uczucie "oleju" na skórze bo miałam takie wrażenie jakbym się posmarowała wodą z olejem... I rozglądam się za tym korektorem, bo słyszałam o nim dużo dobrego i co najważniejsze - posiada jasny odcień. Niestety nigdzie stacjonarnie go nie mogę znaleźć. Mogłabyś zdradzić, gdzie go kupiłaś? :)

Karolina_21 pisze...

olejku z papryką wręcz nie znoszę, strasznie wypadały mi po nim włosy :)

Independent Woman pisze...

A ja właśnie uwielbiam to uczucie :D Korektor kupiłam jakiś czas temu na wyprzedaży w Tesco za uwaga... 11zł :D
P.S.: dziś poszła do Ciebie paczka, daj znak jak już ją dostaniesz :)

Independent Woman pisze...

Co Ty mówisz?! :) U mnie nic takiego nie miało miejsca :)

Independent Woman pisze...

:)

Independent Woman pisze...

Też je lubię :) Krótkie zwięzłe recenzje ;)

Independent Woman pisze...

U mnie ten krem się.. nie wchłaniał :D Jeśli chodzi o serię "sukienek" z Avon to wg najlepsza jest biała :)

Independent Woman pisze...

Ja robię co miesiąc - ile zużyje, tyle Wam pokazuję ;)

Independent Woman pisze...

Niestety nie mam stacjonarnego dostępu do Balei - kupuję je w internecie (ale tą maskę dostałam w prezencie :)

Independent Woman pisze...

Fajny, niedrogi i skuteczny :)

Independent Woman pisze...

Ostatnio zaczęłam używać żelu z Isany (aloesowego) - też jest świetny! :)

Independent Woman pisze...

Zgadzam się - TBS i B&BW są fajne ale.. nie za takie pieniądze.
;)

Independent Woman pisze...

Żele z Isany też są super ;) Effaclar DUO natomiast (K z resztą też) zupełnie się u mnie nie sprawdził..

Independent Woman pisze...

Ja tam uważam, że każda firma ma perełki i niewypały. Ziaja i Avon również :)

malenka pisze...

Kozie mleko i żel Joanny znam, ale za tym drugim nie przepadam. Wolę jednak pianki :)

Yuki. pisze...

U mnie denko w tym miesiącu takie średnie, zużyłam dużo produktów do ciała (żele, balsamy, peelingi) ;D

ciaach pisze...

mozliwe :) ja mialam juz kilka produktow z ziaji i zaden nie spisal sie na mojej skorze dobrze. a co do avonu to moim zdaniem oni maja tylko fajne perfumy:) ale wiadomo, ile ludzi tyle gustow :)

pozdrawiam! :)

Agusiak747 pisze...

Bardzo ładne denko :) Tez uważam, że ten płyn z Ziaji w porównaniu z Marionem to słabeusz.

lacquer-maniacs pisze...

Też polubiłam ten zmywacz Essence, aczkolwiek jednak wolę wersję fioletową z czarnym korkiem. Gratuluję denka :)

Penelopa pisze...

Naprawdę? ; o Patrzyłam w Rossmannie i aktualnie to on tam kosztuje 32zł... \Muszę w takim razie teraz mieć Tesco na oku, skoro tam takie rzeczy są. :D
Co to paczki, to jak tylko dojdzie to dam znać. :)

Cassie pisze...

Oj u mnie denkowanie to bardzo wolno idzie, w grudniu to na pewno nie mam takiego zuzycia co Ty ;D moze kiedys sie uda haha xD

Mademoiselle Zu pisze...

sporo :) ja mam w wiekszosci produkty typowo lazienkowe a YC jeszcze nie palilam nigdy :)

Magdalena B pisze...

Nie znam żadnego z produktów, które przedstawiłaś. Chyba pora nadrobić zaległości :)

Annabelle pisze...

Sporo Ci się tego nazbierało:)

sarinacosmetics pisze...

mam korektor True Match i bardzo lubię :)

Ann pisze...

Gratuluję denka :) miałam okazję sprawdzać dwufazowca z Marion i z Ziaji, mnie bardziej Ziaja pasuje, jak dla mnie to nr 1 :)

Independent Woman pisze...

Takie kosmetyki codziennego użytku :)

Independent Woman pisze...

Właściwie cena taka sama (chociaż wydaje mi się, że Marionu nawet niższa) a różnica kolosalna :)

Independent Woman pisze...

Wiesz co, ja nigdy nie widziałam takiej wersji :)

Independent Woman pisze...

Ja mam ogromne samozaparcie, żeby zużywać najpierw to co napoczęte ;P

Independent Woman pisze...

To zwykle najszybciej się zużywa :) Woski YC spróbuj, zupełnie odmieniają wnętrze mieszkania :)

Independent Woman pisze...

;)

Independent Woman pisze...

Nie jest najgorzej :)

Independent Woman pisze...

Fajny, ale dla mnie miał trochę za jasny kolor :)

Independent Woman pisze...

Wiadomo - jeden kosmetyk u jednego może działać super, a u drugiego beznadziejnie :)

Cookie pisze...

Ile tego! :D Ja z pewnością nie zużyłam aż tylu produktów, ale chyba zacznę u siebie projekt denko ;)

Lila pisze...

korektor true match, żel do golenia joanna jak i szampon olsson bardzo lubię :) spore denko :)

Paulina pisze...

sporo produktów :)

...SZKATUŁKA... pisze...

Miałam kilka z prezentowanych przez Ciebie produktów i z niektórych byłam na prawdę zadowolona :)

mala0727 pisze...

uwielbiam YC :D uzależniające ;)

MagdaLena pisze...

YC Cranberry Ice sprawdził się u mnie bardzo dobrze :D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook