Fokus na nowości ;)

Postanowiłam zebrać wszystkie styczniowe nowości i... jestem pewna, że czegoś zapomniałam. Nie ważne - zapraszam na luźny post i jednocześnie zapowiedź przyszłych recenzji ;)

 - Gliss Kur, odżywka ekspresowa w piance do włosów suchych i zniszczonych.
- Gliss Kur, ekspresowa odżywka regeneracyjna, włosy matowe i bez poślizgu.
- Garnier Frucis, Goodbye Damage, serum do włosów.
- Mleczna maska do włosów.

 - Luksja Care Pro Enrich, kremowy żel pod prysznic z olejem sezamowym, zawierającym składniki balsamu do ciała. 
- Heidi Klum, Shine Blue, żel pod prysznic.
- Lirene MaXSlim, ujędrniający peeling myjący.
- Luksja Pink Sparkle, płyn do kąpieli.

- Soraya, peeling morelowy.
- Nivea łagodząca pianka oczyszczająca.

 - Katy Perry, Killer Queen, dezodorant w sprayu.
- Fabio Verso, Enthusiasmo 
- Playboy, Play it.. Spicy.

 - Lirene, balsam ujędrniająco-brązujący, ciemna karnacja.
- Avon Planet Spa, Bali Botanica, masło do ciała.



- Holika Holika Petit BB do cery tłustej i problematycznej.
- Bourjois 123 Perfect CC krem.
- Lumene Triple Stay Matt Makeup.
- Bell CC krem.
- Ladycode by Bell DD krem.
- Paletka czterech cieni Catrice nr 060
- Puder sypki KOBO, nr 103
- Rimmel Apocalips Phenomenon
- Bell lip tint w pomadce, nr 1
- Cienie Essence nr 52 i 59.


Wczoraj w Rossmannie kupiłam wodę perfumowaną ELODE So Lovely i.. jestem zachwycona zapachem. Kosztowała tylko 18,99zł za 100ml, więc tak czy siak się opłacało. Znacie zapachy tej firmy? Macie z nimi jakieś doświadczenia? :)
(źródło: www.skapiec.pl)

Pozdrawiam, 
Marta

17 komentarze:

klamarta. pisze...

Miałam jakiś czas temu Entusiasmo. Uważam, że to świetny i bardzo trwały zapach za niewielkie pieniądze. Jedyny minus - moim zdaniem zbyt ciężki wiosną i latem. Nie wiedziałam natomiast, że wody perfumowane Elode są dostępne w Rossmannie. A już rozpaczałam, że nie będę gdzie miała kupić mojego ukochanego ostatnio touch, właśnie od Elode, który dostępny był przez chwilkę w Biedronce. :))
Balsam brązujący Lirene mam i lubię. Stopniowo nadaje ładną, zdrową opaleniznę, a co najważniejsze - nie pomarańczową.:) Schodzi też w miarę równomiernie, czasem w okolicy stóp (kostki, palce) mogą pojawić się jakieś plamy, ale wystarczy poświęcić kilka chwil więcej na dokładne wmasowanie go w skórę.
Jestem ciekawa recenzji kremu CC Bell. Zastanawiałam się, czy sprawdziłby się przy cerze mieszanej/tłustej. Miałam okazję przetestować DD z Lumicode - niestety najjaśniejszy odcień jest zbyt ciemny + oksyduje w ciągu dnia, poza tym kiepsko matuje.

Aparatka pisze...

Z Holiki powinnaś być zadowolona, krem jest niesamowity :)

Penelopa pisze...

Z niecierpliwością czekam na recenzje, zwłaszcza kosmetyków kolorowych. :) Miałam kiedyś to masło z Avonu tylko, że wersję z serii z minerałami z morza martwego i niestety osobiście nie byłam nim zachwycona. Trzeba przyznać, że bardzo ładnie pachniał (ja lobię bardzo zapach tej serii) i miał ładny słoiczek, ale praktycznie w ogóle nie nawilżał, pojemność również miał małą, dlatego ja go do ciała nie stosowałam. Cena według mnie też niezbyt zachęca jak na takie działanie, więc ciekawi mnie jakie Ty będziesz miała odczucia, co do tego masła z tej niebieskiej serii. :)

Penelopa pisze...

* lubię
zawsze muszę strzelić jakąś literówkę, nie ma zmiłuj się. ;/

Penelopa pisze...

W ogóle to mam trochę głupie pytanie chyba, ale zaryzykuje. ;D Mianowicie mam zamiar kupić ten krem BB z Anew z Avonu, ale tak patrzę, że on ma chyba taki różowy odcień? A ja mam skórę wpadającą bardziej w żółte tony no i zastanawiam się czy to przejdzie? Jak sądzisz? :)

Independent Woman pisze...

klamarta - tak, Entusiasmo jest przepiękny i bardzo trwały :) Niedługo zrobię post z tanimi i godnymi polecenia zapachami. Co do balsamu do ciała z Lirene - to mój ulubiony balsam brązujący od lat. Daje ładny efekt, nie brudzi ubrań, nie najgorzej pachnie i... mam do niego ogromny sentyment ;)

Aparatka - już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę go stosować ;)

Penelopa - Masło z Morza Martwego miałam i w sumie bardzo lubiłam. Za zapach i działanie nawilżające które wystarczało mi w 100%. O bb kremie z Avonu pisałam tu - http://independentwoman92.blogspot.com/2013/07/recenzja-avon-anew-vitale-krem-bb.html
i rzeczywiście, ma bardzo różowe tony ale ładnie wtapia się w skórę (ja też należę do osób z żółtymi tonami cery). :)

Penelopa pisze...

Kupię i zobaczymy, może akurat. Jak nie to będę go z czymś mieszać. :D

Vea | Vea Loveliness pisze...

O tej odżywki z Gliss Kura nie widziałam jeszcze nigdzie :)

Claudia pisze...

Czekam na recenzję Holiki! Czaję się na niego chyba już od pół roku i nigdy nie jest mi po drodze żeby go zamówić :)) Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi :)

Czarna Morenita pisze...

Chciałam przyjemnie poinformować, iż zostałaś przeze mnie nominowana na blogu http://czarna-morenita.blogspot.com/ do Leibster Blog Award :) Zapraszam do zabawy, znajdziesz u mnie pytania i zasady, pozdrawiam :) Dodaję do obserwanych i liczę na rewanż :D

Ania. pisze...

Ale fajne kosmetyki :)

Fashion and Cosmetics pisze...

Super post :)

przy okazji zapraszam na moje rozdanie, do wygrania m.in kosmetyki Balea :)

http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2014/01/rozdanie-kosmetyczne-u-fashion-and.html

Pozdrawiam

mixoflife pisze...

Czekam na recenzje CC, BB i Lumene :)

Kosmetyki Panny Joanny pisze...

od dawna mam ogromną ochotę na serum do włosów z Garniera, ciekawi mnie jak się spiszą produkt marki Lumene, mam bazę z tej firmy i jak dla mnie nie robi szału

iv90 pisze...

Ojoj ile nowości wpadło Ci w łapki ;) Miałam tą maskę do włosów i bardzo ją lubiłam :D

Trii pisze...

Cześć ;)
Po kolei: zastanawiam się nad kupieniem psikanej odżywki z glisskurra, najpierw muszę poczekać na jakieś recenzje, czy rzeczywiście dodaje blasku włosom ;)
Mam perfumy Fabio Verso, bardzo je lubię. Kolega "znawca ;)" kłócił się ze mną, że mam C. Klein'a Euphoria tylko nie chcę się przyznać. Mam też te perfumy So Lovely, ale traktuję je jako mgiełkę, bo za krótko się utrzymują ;)
Zapraszam na nowości do mnie, jeśli masz ochotę ;)
Pozdrawiam,

Karolina pisze...

Jestem ciekawa maseczki mlecznej :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook