Pytanko ;)

Jak same pewnie zauważyłyście, ostatnio testuję naprawdę dużo podkładów (z resztą na półce czeka kolejna tura). Część z nich sobie tylko "przypominam", a z częścią dopiero się zaznajamiam. Pomyślałam, że może same wskażecie podkład który chciałybyście zobaczyć w najbliższych recenzjach?

1. Bell CC krem
 (źródło: www.snobka.pl)

2. Rimmel Stay Matt
(źródło : www.rimmellondon.com)


3. Pierre Rene Skin Balance
 (źródło: www.pierrerene.pl)


4. Wibo Illuminating 
 (źródło : www.wibo.pl)
 

5. My Secret Ultra Light

(źródło: www.mysecret.com.pl)



Czekam na Wasze sugestie ;)

Pozdrawiam, 
Marta

14 komentarze:

Izabella Polak pisze...

Rimmel Stay Matt?

iv90 pisze...

Pierre Rene - Skin Balance! :P Sama mam na niego ochotę i chętnie poznam Twoją opinię na jego temat ;)

zetanja pisze...

zdecydowanie Skin Balance :) podobnie jak iv90 sama chcę go zakupić więc jestem ciekawa co Ty o nim myślisz.

Penelopa pisze...

Ja ogólnie z chęcią zobaczę wszystkie :D Ale najbardziej jestem ciekawa dwóch pierwszych. Testowałaś już jakieś inne kremy CC? Co o nich sądzisz?

Independent Woman pisze...

Czyli jak na razie górą Skin Balance ;)

Penelopa - recenzje wszystkich wyżej wymienionych kosmetyków ukażą się na pewno :) Jeśli chodzi o kremy CC to testuję właśnie z Bell i posiadam nowość z Bourjois oraz Avon :) Jak na razie używałam tylko tego z Bell 2 razy i mam mieszane odczucia ;)

Aleksandra Zdanowicz pisze...

Pierre Rene - Skin Balance :)

żaneta serocka pisze...

napisz o Rimmel Stay Matt. mam ten podkład ale wybrałam za ciemny odcień i nie mogę się za bardzo wypowiedzieć na jego temat bo mieszam go z pharmaceris ale ma fajną, trochę musową konsystencję.

becomingbeauty pisze...

Pierre Renne ! :)

Anonimowy pisze...

PR!!! :)

agniecha4791 pisze...

Rimmel Stay Matte :-) Bardzo mnie interesuje z tego względu ,iż koleżanki za oceanem bardzo go chwalą.

Independent Woman pisze...

Dobrze - Pierre Rene Skin Balance i Rimmel Stay Matte w pierwszej kolejności :)

InfallibleLifestyle pisze...

Ja stawiam na Pierre Rene i żeby być na bieżąco dołączam się do obserwatorów ;)

malinowy potwór pisze...

Rimmel Stay Matte :) Zauwazylam ze ta firma ma coraz wiecej dobrych kosmetyków

Anonimowy pisze...

stay matte!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook