RECENZJA: La Roche Posay, Effaclar K - krem na niedoskonałości cery

Odkąd pamiętam, borykam się z paskudną odmianą trądziku : paskudne grudki, których naprawdę ciężko się pozbyć. Próbowałam już wielu kosmetyków, leków i tak naprawdę żaden nie przynosił długotrwałych efektów. Dziś o osławionym Effaclar K


SŁOWO OD PRODUCENTA:
 Odnawiający krem dla skóry tlustej. Przeciw nawrotom niedoskonałości.Wygładza strukturę skóry.

Typ skóry / Problem

Skóra tłusta z niedoskonałościami, nierówna powierzchnia skóry

Rezultaty

Powierzchnia skóry jest odnowiona, cykl powstawania niedoskonałości przerwany. Pory są odblokowane i zwężone. Skóra jest czysta i rozświetlona.
Właściwości:  codzienna pielęgnacja, która łączy działanie Retinol Linoleate i LHA. Dostarcza skórze Retinol oraz Kwas Linolowy. Odblokowuje zatkane pory oraz koryguje i odnawia powierzchnię skóry dzięki delikatnej mikroeksfoliacji. Zapobiega nawrotom niedoskonałości.

Skład: AAqua/Water, Isononyl Isononanoate, Propylene Glycol, Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Salicylic Acid, Octyldodecanol, Zinc PCA, Sodium Hydroxide, Retinyl Linoleate, Ammonium Polyacryldimethyltauramide/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Capryloyl Salicilyc Acid, Xanthan Gum, Cethyl Alcohol, Pentaerythrityl Tetra-DI-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Parfum/Fragrance


SŁOWO ODE MNIE:


OPAKOWANIE: tubka przypominająca opakowania aptecznych maści. Dobrze wyciska się z niej krem. Zawiera 30ml produktu.

ZAPACH: bardzo przyjemny i lekko kwiatowy. Nie drażni śluzówek nosa :)

KONSYSTENCJA: Lekka, półprzeźroczysta. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Wchłania się natychmiastowo.

JAK GO STOSOWAŁAM? Raz dziennie. Wieczorem, na oczyszczoną skórę.

DZIAŁANIE: Bardzo chciałabym go pochwalić. Naprawdę. Zacznę od tego, że po ok. 2-3 tygodniach użytkowania moje czoło (bo z nim mam największy problem) wygładziło się nie do poznania. Grudki poznikały prawie w 100%. Efekt niestety utrzymywał się kilka dni, po czym grudki zaczęły powracać. Przez kolejne miesiące zużywałam go bez większych efektów. Inne właściwości? Brak. Krem nie oczyści/zwęził porów, nie wpłynął na nią  w żaden inny zbawienny sposób. Nie zauważyłam też działania poskramiającego sebum (co prawda, nie mam z nim dużego problemu). Plus? Nie przesuszył mnie.

INNE: Jest wydajny - wystarczył mi na ok. 4 miesiące. Nie uczulił i nie podrażnił mojej wrażliwej skóry.

CENA: ok. 50zł

DOSTĘPNOŚĆ: apteki, Super-Pharm, Hebe. 

OCENA: 2/5

Podsumowując, kosmetyk-widmo. Nie pomógł, nie zaszkodził. Wniosek? 50zł wyrzucone w błoto. Szkoda, ponieważ ta kilkudniowa poprawa dała mi sporo nadziei. 

Miałyście jakieś doświadczenia z tym kosmetykiem?

Pozdrawiam, 
Marta

2 komentarze:

magda pisze...

tydzien temu zaczęłam stosować , na efekty będę musiała jeszcze poczekać .
Czy wstąpił u Ciebie wysyp?pozdrawiam

Independent Woman pisze...

magda - nie, u mnie nie wystąpił oczyszczający wysyp.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook